Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Jos mä oisin sä varaisin nyt hotelli huoneen jostain ja lähtisin rentoutuun. Illallalla laitat miehelle kuvan itestäs ku se odottaa sitä muijaansa kyl naama ukolla venähtää. Sit puhelin kii ja hotelliin rentoutuu ja mietttii asioita. Mieski saa yksin kotona hävetä
Jos mä oisin sä varaisin nyt hotelli huoneen jostain ja lähtisin rentoutuun. Illallalla laitat miehelle kuvan itestäs ku se odottaa sitä muijaansa kyl naama ukolla venähtää. Sit puhelin kii ja hotelliin rentoutuu ja mietttii asioita. Mieski saa yksin kotona hävetä
Ketjua lukematta voin sanoa, että on niin täys provo, että 250 yläpeukuttajaa myöntää innostuvansa Minttu Vettenterämäisestä satuilusta. Mikäs siinä, jos ei parempaa tekemistä oo kuin nyyhkiä keinotekoiselle tilanteelle.
En oo sanonut edes vielä, että näkisin sitä, tuolla deittipalstalla siis. Laitoin, että harkitsen asiaa JA SILTI mun mies laitto mulle just viestin "Menee ylitöiks. Taas Himanen poissa, joudun paikkaileen sen hommia huomiseen meetingiin". Ahaa. Eli joka kerta kun tullut Himaseen + ylitöihin liittyvä viesti, mies on käynyt vähän kaljottelemassa nettihutsujen kanssa. No en voi sanoo et oisin yllättynyt. Tää alkaa oleen jo hauskaa.
ap
No ainakin toi (ex)miehes vastaus oli sun kannalta paras mahdollinen. Se haluaa leikkiä pikkupoikaa vielä kun sä taas oot jo vähän kypsempi. Ainakin tajusit nyt ajoissa ettei tollasen pellen kaa perhettä perusteta! Mietipä jos ois vaikka lapsi jo tulossa. Onni onnettomuudessa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:53"]
No ainakin toi (ex)miehes vastaus oli sun kannalta paras mahdollinen. Se haluaa leikkiä pikkupoikaa vielä kun sä taas oot jo vähän kypsempi. Ainakin tajusit nyt ajoissa ettei tollasen pellen kaa perhettä perusteta! Mietipä jos ois vaikka lapsi jo tulossa. Onni onnettomuudessa.
[/quote]
Tää on kyllä niin totta. Ja ihmettelen noita perheenperustamispuheita, en ole kun muutaman kerran puolivitsillä ottanut puheeksi koko lapsiasian? Lisäksi minulla on korkeampi koulutus kuin miehelläni, työskentelen ihan OK työssä siis myös itsekin. Mutta siis kaikkeahan sitä saa keksiä. Hullua vaan, että joku jonka luulet tuntevasi, voikin pelleillä ihan mitä huvittaa selkäs takana. Tulee ihan paranoidinen olo!
ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:14"]
Oikeasti, miten ja milloin oon tullut tähän pisteeseen, että päivitän vauva.fi-palstaa neuroottisena? Revin täällä melkein hiuksia päästäni koska haluaisin niin kovasti tietää mitä nyt tapahtuu ja mitä tapahtuu seuraavaksi. Argh!
[/quote]
Opettele nyt ensin erottamaan selkeät viihdykeprovot oikeista pulmista. Niin sitten ei tule tuota ongelmaa ;) Viihdeprovot ei pitäis kiinnostaa niin kuin tositilanteet. Hyväuskoisuudesta sakotetaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:50"]
[/quote]
Aika tylsää vois olla hotellissa miettimässä, mutta minä olenkin enemmän toiminnan ihminen - haluaisin kaikki selväksi heti. En tiedä onko se sitten viisasta. Joku aiemmin kirjoitti että älä suutu tai huuda vaan ole viileä (tai tyly) - se oli hyvä neuvo.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:34"]
I feel u!:(
[/quote]
Tuota käytetään esimerkiksi jos nainen tuntee miehen seisokin. Ehkä yritit sanoa I feel for you. Mutta jos se on vaikeaa, sanoisitko vaikka suomeksi - ei mene niin noloksi sitten ja viestikin saapuu perille.
[/quote]
Taidat itse olla hieman nolo nyt...älä ala ohjeistamaan jos et tiedä. Tuo I feel you on ihan oikein sanottu.
Hotellia vähän mietin. Kun ahdistaa olla ton limanuljaskan kanssa samassa kämpässä. Asutaan putkiremontin takia pienessä kaksiossa väliaikaisesti, joten joutuisin nukkumaankin samassa sängyssä. Tekis mieli pestata joku nainen tapaamaan tota. Janoan saada tietoa, mitä ton hullun päässä liikkuu...
ap
Ootteko naimisissa? Asutteko yhdessa? Jos ette, niin ma tekisin silleen etta jattaisin sen miehen silla sekunnilla enka enaa koskaan ottais mieheen yhteytta. En vastais puheluihin, en viesteihin, en mihinkaan. Kidu epatietoisuudessasi, paska. Mutta jos asutte yhdessa niin tuollainen on vaikeampi toteuttaa, mutta jattaisin sen silti, menisin sinne treffipaikalle. Jalkeenpain nolaisin kylla jollain tavalla sen, esim. kertoisin kaikille yhteisille kavereille ja miehen suvulle myos jos ne kysyy, totuuden, enka mitaan kiertelyja ja kaarteluja.
Seuraan jännittyneenä tätä ketjua, vaikka kurjaa onkin.
Ihan hirveää, että tuollasia sikoja edes on. Mitä nuo munapäät sitten tekevät parisuhteessa? Että on aina pillu saatavilla jos ei netissä tärppääkkään? Ai että ottaa aivoon tollaset.
Onneks Ap oot fiksu ja jätät tuon enempiä miettimättä. Nyt vaan mahollisimman ilkee tapa jättää tollaselle kusipäälle. Muista myös kertoo sen suvulle ja vanhemmille miksi erositte, kaunistelematta :)
Löysin ketjun äsken ja luin kans läpi. Vittu noita feikki-ap:ta! Mitenhän oikeasti kävi?
mua niin jännitti ja nyt kun tää ei tunnu jatkuvan niin jännitys jatkuu. aargh! yhtä jännää kuin se varjostan miestäni - ketju
"Kysele nyt ihmeessä siltä vielä jotain syitä kun tuskin muuten saat mitään aitoa siltä kuulla! Aika kurja temppu kyllä mieheltä. Ja ajatella että pettää sua, ja sun ittes kanssa. Koska kuulostat mielenkiintoiselta. Todella nurinkurista. Menisin kyllä itse sinne treffeille sun tilanteessa, ja jättäisin sitten.
Ootteko muuta jutellu siellä tsätissä vielä??"
Mitä kantsis kysellä? Kysyin sen eksästä, tää on kyllä ihan huippu!!
"Suhde oli sinällään toimiva. Joku sitten vaan, että ei jaettu samaa arvomaailmaa tavoitteiden ja päämäärien suhteen. Hän halus vaan eri asioita kuin minä. Kaipaan kunnianhimoista naista ja tämä eksäni olis halunnut perustaa perheen jo, mutta oma uratilanteeni ei ole siihen vielä sopiva, haluan kehittää itseäni ja nähdä asioita."
VOI HUHHHHHHUH mitä paskaa. Luuleeko toi pelle, että vaikka olisinkin joku oikea nainen, niin voisi kovin pitkään noita kulissejaan pitää? Kuvitteli kai jättävänsä mut sitten lennossa?
ap