Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Mitä siinä miehen varjostusketjussa muuten kävi silloin? :D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:33"]
[/quote]
Jos oikein muistan niin tais olla keksitty juttu :D
Toivottavasti ap:sta kuuluu vielä.. :(
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Jos oikein muistan niin tais ollutpr keksitty juttu :D
[/quote]
Jos tässä nyt puhutaan siitä monen vuoden takaisesta, niin mieshän jäi verekseltään kiinni.. Eikä Se ollut provo. Ero niille tuli.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Jos oikein muistan niin tais ollutpr keksitty juttu :D
[/quote]
Jos tässä nyt puhutaan siitä monen vuoden takaisesta, niin mieshän jäi verekseltään kiinni.. Eikä Se ollut provo. Ero niille tuli.
[/quote]
Ero tuli, en tiedä oliko lopulta provo vai ei:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1429520/ketju/aion_varjostaa_miestani
Pakko sörkkiä keskustelua sen verran, että mäkin olin muutama vuosi sitten sitä mieltä, että tällaisten tekstien kirjoittajilla ei ole elämää, toisen luuria ei sorkita, vainoharhaisia ovat jne. Tää voisi silti nyt olla mun kirjoittama. Vielä en ole jaksanut alkaa noin aktiiviseksi. Ennen niin aktiivinen, hellä, ihana, huomioiva mies on muuttunut etäiseksi, selitys on väsymys ja töissäkin menee aikaa jne jne jne. Ensimmäisellä kerralla kun olin ystävän luona yötä, palatessa mun puoli sängystä täynnä tummia hiuksia (itse olen vaalea) , pidin itseäni vielä hulluna ja vainoharhaisena. Mieheni tyttärellä tummat pitkät hiukset. Toisella kerralla olin viikon muualla, tytär äidillään ja palatessani taas sänky täynnä tummia hiuksia. Kuukausia tuon jälkeen sängyssämme ei ole kertaakaan ollut tyttären tummia hiuksia, vaikka samalla sohvalla lojumme ennen sänkyynmenoa, vaatteet samaan aikaan pesussa jne. Kumma juttu! Suoraan kysymykseen mun mies vastaa kirkkain silmin, ettei ketään toista ole. Hiljaista on meillä, olen eroakin ehdottanut, mutta mies ei halua erota. On pettänyt aiemmissa suhteissa ja melkoinen pelimies, eli uskon hänen pystyvän mihin vain. Mutta niin kauan kun todisteita ei vedenpitävästi ole, asiaa vaivaa ja on kuin löysässä hirressä roikkuisi. Että kyllä tämä todellinen elämä välillä näyttää niin Porvoolta kuin olla voi! Tsemppiä ap:lle, oli sitten tarina totta tai elämä tylsää :)
Ajattelin nyt kuitenkin vielä lopuksi kertoa, kuinka kävi kun vastasin sadanteenkolmanteenkymmenenteen puheluun.
"Kulta! Rakas! Mitä vittua.. en ymmärrä nyt yhtään. Missä sä oot?"
"No mitäs se sua kiinnostaa?"
"Mä oon huolissani, tulisit kotiin niin jutellaan."
"Ei kuule vittu kiinnosta jutella. Mut sanon vaan yhen asian. (miehen nimimerkki deittipalvelussa) saa nyt sitten etsiä itselleen jotain muuta seuraa. Se edellisiltainen oli mun kaveri."
"Eih..eih, tä-tämä on nyt jonkinlainen väärinkäsitys."
"Äitis oli väärinkäsitys. Pakkaa tavaras ja lähe eläkä enää koskaan vittu ota yhteyttä minuun!"
Ja niin he elivät elämänsä erossa toisistaan, onnellisina loppuun asti. Ja sen pituinen se, lapset. ^o^
Eiköhän se ap kusettanut koko porukkaa, tietysti! Ei kukaan joka juuri tajuaisi tulleensa ko. tavalla petetyksi ole noin valmiina heti kuin ap tekemään asioita. Ihan kuviteltu juttu. Oikea, aito reagointi loistaa poissaolollaan.
Esim. missä epäuskoisuus? Sitä on aina ensin tällaisissa tapauksissa. Koitetaan selittää ensin tilannetta jotenkin, vaikka jo tajuttaisikin, että pahin on tapahtunut.
Ap, älä jätä meitä vaan tule raportoimaan vielä myöhemmin. Koita jaksaa. Mies kyllä yrittää selittää sulle suut ja silmät täyteen lässynläätä, mutta älä anna niiden pehmentää sua! Totuus on kasa paskaa ja sillä selvä!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:23"]
Eiköhän se ap kusettanut koko porukkaa, tietysti! Ei kukaan joka juuri tajuaisi tulleensa ko. tavalla petetyksi ole noin valmiina heti kuin ap tekemään asioita. Ihan kuviteltu juttu. Oikea, aito reagointi loistaa poissaolollaan.
Esim. missä epäuskoisuus? Sitä on aina ensin tällaisissa tapauksissa. Koitetaan selittää ensin tilannetta jotenkin, vaikka jo tajuttaisikin, että pahin on tapahtunut.
[/quote]
Tutkiskelepa vähän ihmisen psykologiaa. Ihmisten shokkireaktiot vaihtelevat huimasti, osa on äärimmäisen järkevää porukkaa, osa aivan tolaltaan. Ei ole yleishyödyllistä ohjetta miten tulisi käyttäytyä. Aphan sitäpaitsi jo tiesi etukäteen jotain olevan joten ei kai se enää niin isona yllätyksenä tullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Tutkiskelepa vähän ihmisen psykologiaa. Ihmisten shokkireaktiot vaihtelevat huimasti, osa on äärimmäisen järkevää porukkaa, osa aivan tolaltaan. Ei ole yleishyödyllistä ohjetta miten tulisi käyttäytyä. Aphan sitäpaitsi jo tiesi etukäteen jotain olevan joten ei kai se enää niin isona yllätyksenä tullutkaan.
[/quote]
Niinpä. Ja ap:han sanoi aavistelleensa jo pettämistä eli ei tullut puskista
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Ja ap:han sanoi aavistelleensa jo pettämistä eli ei tullut puskista
[/quote]
Heh, tulipas nyt toistettua vika lause, sori :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 01:05"]
No menkää tytöt nukkumaan... Kusipää-äijä.. vonkas tolta mun kaverilta ja nyt meen sen kaverin kanssa juomaan kaljaa.... tuun huomenna takas vuodattamaan säälittäviä "mitäs nyt sanon"-juttuja..
Oon niin pettynyt. Mua oikeesti ärsyttää, että toi mun kaveri vielä hihitellen kertoo tosta koko paskasta episodista. Ei oikee ees tekis mieli senkään kaa jutella, vetää mielummin rännit vaan ja kadota koko maailmasta.....!
ap
[/quote]
Alkuperäinen täällä moi. Tämä oli siis viimeinen minun kirjoittama viesti täällä, lähdin tosiaan bisselle kaverini kanssa, vaikka ärsytti. Oli pakko saada kuulla.
No ne olivat sitten vissiin "muutamatkin" ottaneet, koska kaveri vaikutti aika humaltuneelta. Ehkä oli virhe laittaa toi tyyppi asialle, tai en tiedä, ehkä päinvastoin hyvä vaan kun tuommonen pirteä naureskelija oikein flirttailullaan provosoimaan miestäni.
No sehän oli mennyt just niinku arvelin. Mies oli vähätellyt mua ja itseasiassa luonut "eksästänsä" ihan toisen ihmisen ku mitä minä oon. Ottanut vähän palasia aiemmista eksistä ja minusta. Keksinyt, että ero oli tullut lopulta siitä, että mä olin lyönyt häntä (???!). Vitun pimee mies. KYLLÄ, olen aggressiivinen kun olen vihainen, mutta IKINÄ en ole ollut väkivaltainen. Varmaan kalja pistänyt mielikuvituksen laukkaamaan.
Kaveri sanoi, että pari kiusallista tilannetta oli tullut, kun se ei ollut muistanut mitä hän oli muka jutellut aiemmin siellä deittipalstalla (ei kai kun minä olin se kirjoittaja), mutta ei se ollut paljastunut kuitenkaan. Mies oli vaan todennut, että oli ehkä saanut erilaisen kuvan, mutta face-to-face vaan positiivinen yllätys :) :) Voi kun kiva :) Oli ehdottanut, että ottaisivat hotellihuoneen. Siinä vaiheessa kaveri oli vihdoin sanonut, että nyt hänen täytyy lähteä ja soitti mulle. Mutta siis kello oli jo vaikka mitä silloin! Vittu että jurppi kuunnella noita juttuja kun ei toi kaveri tuntunut käsittävän miten pahalta tää musta tuntuu. Mun mies siis oli aivan suoraan ollut menossa panemaan, ja se on mun mielestä todellakin pettämistä, aivan sama saiko ne sitä toteutettua vai ei.
Otin toisen yön hotellilta. En oo puhunut miehelle. Jotain vitun piipitysviestejä siltä on tullut, mutta laitoin vaan, että oon vähän miettimässä asioita ja hengissä siis. En yksinkertasesti jaksa kommunikoida sen kanssa. Mitä muka sanon? Haluisin olla vahva ja tunteeton ja "cool", mutta oon ihan romuna. Oksettaa ajatuskin kotiin menemisestä, tulin suoraan duunista tänne hotellille ja täällä olen nyt toisenkin yön. Mutta en mä voi täällä ikuisesti piilotella. Töissäkin menin vaan ihan zombina eteenpäin enkä saanut aikaseks mitään...
ap
Miten siinä varjostin miestäni -jutussa muuten kävi?
Kyllä pitäisi olla vain yksi ap tässäkin ketjussa, typerää teiltä, jotka sotkette väliin, saisitte hävetä!
Tälle petetylle naiselle kovasti voimia. Tulehan kertomaan, kuinka kävi? Vähän omituinen on kyllä se kaverisi, joka lähti treffeille, ei tainnut olla kovin hyvä kaveri...