Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellin aamiaisella minua tuijotettiin, kun

Vierailija
18.03.2014 |

otin appelsiinimehua automaatista vain lasin pohjalle ja loput otin vettä. Minusta se appelsiinimehu sellaisenaan on vain liian makeaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko myös aamutakissa?

Vierailija
2/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt satoja hotelliaamiaisia enkä koskaan ole huomannut mitään tuijotuksia. Onko sinulla itsetunto-ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali käytäntö, noin tekee varmaan kolmannes ihmisistä. En millään jaksa uskoa, että sua tuon takia tuijotetaan, syy lienee jossain muualla.

Vierailija
4/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa keksitty juttu. Ei takuulla tuijotettu.

Vierailija
5/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua nyt sitten tuijotti? Tällä palstalla valitetaan kovin usein, että joku tuijotti. Syyt ovat mitä monisimpia, appelsiinimehu, ketsuppi jne. Miten huono itsetunto teillä oikein on, kun mietitte toisten tuijottamisia. Jos joku tuijottaa, anna tuijottaa.

Vierailija
6/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aamutakkia. Ja siinä juoma-automaatin vieressä tuijottivat minua suu auki. Vuoroin minua ja vuoroin lasiani. Kysyvä ilme kasvoilla.

-ap-

Vierailija
7/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa juoda mehunsa kuten haluaa.Ja ei kai ne tuijottajat vähän ajan päästä muista enää edes muista tuota.

Vierailija
8/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi tuijottaa? Minä aina tuijotain ihmisiä jotka tekevät jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Vierailija
9/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olit niin tyrmäävän näköinen että sen vuoksi tuijottivat.

Vierailija
10/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Koska ihmiset eivät ikinä aamuisin tuijota tyhjää kohtaa.

Vierailija
11/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh! Kauhua ja pelkoa Las vegasissa. 

Vierailija
12/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika sentään! Nyt menin sanattomaksi.

Vierailija
13/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti sua tuijotettiin. Koko sali jäi hiljaa suu auki tuijottamaan. Ja kun lähdit, alkoi kauhea supina.

Vierailija
14/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just noinhan se pitääkin tehdä? 

Vierailija
15/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa suurin osa juo tuoremehunsa noin. Usein he laittavat kivennäisvettä puolet, mutta kyllä tavallistakin vettä. Muutenhan se on tönkkömakeaa. Ja puhun nyt ihan tavallisista tuoremehuista, en mistään tiivisteistä.

Vierailija
16/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina lasiin 40 % appelsiinimehua, 40 % omenamehua ja loput 20 % vettä. Eikä kukaan ole ikinä tuijottanut vaikka olen tehnyt tällaisia cocktaileja itselleni. Tai sitten en vain ole huomannut... Koska en välitä vaikka joku tuijottaisikin.

Vierailija
17/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aamiaisella aina puolet appelsiinimehua ja sitten loput kossua, eikä mua kukaan tuijota.

Vierailija
18/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 09:39"]Mä otan aamiaisella aina puolet appelsiinimehua ja sitten loput kossua, eikä mua kukaan tuijota.

[/quote]

Itse otin jägermaisteria. Lääkkeeks vain. Naapuri pöydän perheen isä tuijotti ja tuli pyytämään itselleenkin.

Mä laitan aina sen mehun sekaan vettä koska se on musta parempaa niin.

Vierailija
19/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa muiden aamiaisia kohtaan, ja on vaikea uskoa, että kenenkään juomisia TUIJOTETAAN hotellin aamiaisella. Eiköhän ole ap pikkuisen ylitulkintaa...

Ne tuoremehuautomaatit muuten on sellaisia, että niissä tulee lasiin hanasta vettä plus tuoremehutiivistettä. Siis siitä mehuhanastakin. Vai luulitko, että se on jotain tuorepuristettua mehua isosta tonkasta? Joten kyllä, välillä sekoitussuhde on automaatissa huono ja lasiin tulee liian makeaa sekotetta, välillä taas ihan luirua mehua.

Joten se, että sinne joukkoon panee vettä on aika yleistä.

Vierailija
20/25 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla oli hammastahnaa suupielessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi