Hotellin aamiaisella minua tuijotettiin, kun
otin appelsiinimehua automaatista vain lasin pohjalle ja loput otin vettä. Minusta se appelsiinimehu sellaisenaan on vain liian makeaa.
Kommentit (25)
Minäpä en ota mehua ollenkaan, ja kylläpä minua TUIJOTETAAN.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 09:07"]
Ei ollut aamutakkia. Ja siinä juoma-automaatin vieressä tuijottivat minua suu auki. Vuoroin minua ja vuoroin lasiani. Kysyvä ilme kasvoilla.
-ap-
[/quote]
No mutta töstä se johtui! AP oli ilman rihmankiertämää hotelliaamiaisella, ja sitten vielä ihmettelee, miksi tuijotetiin!
Juu, tämmöisiä naamoja oli ap:n tuoremehulasia observoimassa... Koeta kestää ap, soita nopeasti mielenterveysseuran kriisipuhelimeen!
Kuvitelkaa tilanne: Ap kävelee lasi laimeaa mehua lasissa. Aika pysähtyy, kaikki tuijottavat suu auki, kaikkialla on hiljaista, ainoastaan ap:n tossujen vaimea tömähtely kokolattiamattoa vasten kuuluu. Joku lapsi alkaa itkeä ja hetken lumo katkeaa ja kaikki hiljaisina päät painuksissa jatkavat siitä mihin jäivät. Hieman hämillään ja ap:ta pohtien. Tämä muistetaan vielä vuosienkin jälkeen.
Mehun laimentaminen on aika tavallista toimintaa, jännää jos joku jossain sai siitä kiksejä.