Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska alkaa raskausoireet?

Vierailija
17.03.2014 |

Tein pari viikkoa sitten positiivisen raskaustestin. Positiivinen. No, olenkin tässä mielenkiinnolla odotellut niitä raskausoireita. Olen toki vasta viikolla 7+2 että ehtiihän niitä tulla mutta muelenkiinnosta kyselisin miten jengi oireilee ihan alussa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitää oireita koko raskauaikana, jos vatsan kasvamista ei oteta huomioon.

Vierailija
2/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 5 alkoi pahoinvointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi alkaa varmaan jo alkion kiinnittymistä seuraavana päivänä (joskin todella epätodennäköistä), ja toisilla ei ala milloinkaan.

Vierailija
4/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi paleleminen jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Rv7 ollut jo niin kova turvotus alavatsalla, että housut pitänyt vaihtaa löysemmiksi ja pahoinvointia ollut jokusen viikon.

Vierailija
5/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi pahoinvointi viikolla 8-9 ja kesti viikolle 17.

Vierailija
6/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli epätavallinen herkkyys. Satuin menemään lasten hiihtokilpailuihin ja liikutuin ja vesi tuli silmään. En edes tiennyt olevani raskaana. Alussa itkuherkkä.

Vierailija
7/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää ovulaation jälkeen silmälasieni sangat painoivat todella ikävän tuntuisesti korvien takaa. Se oli ensimmäinen oire, ja samana päivänä tunsin kiinnittymisen.

Vierailija
8/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskapa pahoinvointi alkaa illlalla. Milloin oireet alkavat?

Vierailija
9/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oksensin syötyäni punasalaattia ja 2 kertaa pyörryin kotona. Olin sentä'än yli 40 vee.

Vierailija
10/10 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneherkkyys myös täällä. Vatsa on turvonnut ja ilmavaivoja. Väsyttää normaalia enemmän, mutta mitään päikkäreitä en ole kuitenkaan nukkunut. Melkein heti plussaamisen jälkeen tuli kuumeinen olo ja siitä asti on nyt ollut n. viikon lämmöt koholla, 37,2 paikkeilla. Nälkä tuntuu helpommin. Viikkoja nyt 5+.

Viime raskaudessa joka meni kesken, oli pahoinvointia, mutta vasta joskus ehkä viikosta 7 alkaen.