Satuhäät 17.3.
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:42"]
Säälittää teidän elämänlaatu, kun se, onko morsiammella (teille täysin tuntemattomalla ihmisellä) tatuointeja vai ei, polttaako joku seurueesta tupakkaa tai nostaako morsian mahdollisesti häiden aikana pukuaan, ovat teille kritisoinnin arvoista..
Pyrkikää elämään itse elämäänne niin, ettei kellään voi olla nokan koputtamista mihinkään; tällöin olette oikeutettuja toimimaan kuin pahaisetkin haaskalinnut.
[/quote]
Hääparin tuttu/sukulainen? Ensimmäistä kertaa AV:n Satuhäät-keskustelussa?
Ei tarvitse ottaa kaikkia kommentteja niin hirveän vakavasti, tähän katseluun nyt vain liittyy täällä tietty fanikulttuuri, jossa bongataan juurikin tiettyjä melkein kaikissa jaksoissa toistuvua juttuja hääparin/häiden tyylistä (morsiamen tatskat, hiusten kaksivärivärjäys, sulhasen leijonariipus, lapset, karaoke osana hääohjelmaa). Ei tarkoita läheskään aina sitä, etteikö hääpari kuitenkin olisi kommentoijien mielestä symppis ja onnensa ansainnut. Itse en ole vielä jaksoa katsonut, mutta vaikuttaisi, että tämän parin kohdalla kommentit ovat suht' sympatiseeraavia, paljon pahempaakin on nähty...
Nuoren parin näköiset nuorekkaat häät! Itse valitsisin 99 prosenttia asioista toisin mutta tarkoitushan onkin että häät on kaikilla oman mielen eikä keskustelupalstojen näkemyksen mukaiset.
Voi muuten olla että minunkin häitä haukuttais täällä. Jos ei muuten niin tatuointini tekis musta varmaan wt:n palstalaisten silmissä. Tämä on arvaus sillä en ikinä lähtisi mukaan tv-ohjelmaan.
Pakko muuten kysyä että eikö teillä ole teininä ollut tuolla tavalla värjätyt hiukset kuin jakson morsiammella? Mulla on ja se tuntui silloin hienolta. Nyt en niin värjäisi mutta eipä moni muukaan asia ole enää samoin.
Summa summarum: kivat häät kivalla parilla, ihanat lapset joista pidetään hyvää huolta, nuoret vanhemmat rohkeita ja vastuuntuntoisia. Onnea jatkoon!
Minua pisti silmään tällänen asia (itselläni samanikäinen lapsi kun hääparin esikoinen) lapsi oli yön erossa äidistä ja seuraavana päivänä (ainakaan telkkarissa näytetyissä kohtauksissa) hän ei reagoinut mitenkään äitiinsä..oma lapseni jos on ollut yön hoidossa,tulee ainakin onnesta soikeana syliin ja hakee läheisyyttä,hoitaakohan heidän lapsia useasti muutkin kun vain vanhemmat?tulipahan vaan mieleen..
taas joku 23v pariskunta jolla on jo useampi lapsi. ihme tosiaan kun eivät vielä naimisissa olleet.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:14"]Pakko muuten kysyä että eikö teillä ole teininä ollut tuolla tavalla värjätyt hiukset kuin jakson morsiammella? Mulla on ja se tuntui silloin hienolta. Nyt en niin värjäisi mutta eipä moni muukaan asia ole enää samoin.
[/quote]
Mulla oli :D silloin se oli muotia. Jotkut jämähtää tiettyyn muotiin. Itse en värjäisi enää koskaan niin, saatika laita mitään väriä päähän. Sekin oli sillon vain kokeilu, kun äiti vihdoin antoi värjätä edes osan hiuksista :)
Parhaat häät tähän mennessä, kiva pari ja suloiset lapset.
Ihanat häät, ihana pari, ihanat lapset! Ei mitään moitittavaa. Tällaisen vanhan tädin sydäntä kosketti kauniit katseet, joita pari loi toisiinsa ja erityisesti nuoren isän hellät otteet, kun hän touhusi lastensa kanssa. Tykkäsin. Kukaan ei riidellyt, vetänyt kaksin käsin tupakkaa tai ryypännyt liikaa. Kaikkea hyvää tälle parille!
Aivan ihana kaunis morsian ja mukavat häät. Lapset niin suloiset ja rakkaudella hoidetut. Morsiamen puku oli niin kaunis että monta kertaa kehuin sitä ohjelman aikana. Onnea ja hyvää kevättä parille :)
Mulla meni ae mekkokriisi ohi, mitä siinä tapahtu?
Mukava pari, röökiä ei vedetty 24/7, morsian ei nostellu mekkoaan. Cd ois ehkä pitäny jättää tekemättä.. Ruoka näytti hyvältä ja pari rakastuneelta. Kyllä tälle antaisin ennemmin pisteet kuin esim. sille tamperelaiselle parille jotka on ehtiny erotakin jo. Vaikka moni asia oli toisin kuin itse olisin tehnyt niin nämä vaikutti silti mukavilta häiltä ja parin elämä ihan tavalliselta onnelliselta arjelta. Onnea!
(Sitä en vaan tajua miksi ihmiset menee näihin ohjelmiin kun tulee pelkkää kakkaa niskaan)
Ihana pari! Niin onnellisen oloisia ja hääjuhlakin oli iloa täynnä. Jäi hyvä mieli!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:15"]
Minua pisti silmään tällänen asia (itselläni samanikäinen lapsi kun hääparin esikoinen) lapsi oli yön erossa äidistä ja seuraavana päivänä (ainakaan telkkarissa näytetyissä kohtauksissa) hän ei reagoinut mitenkään äitiinsä..oma lapseni jos on ollut yön hoidossa,tulee ainakin onnesta soikeana syliin ja hakee läheisyyttä,hoitaakohan heidän lapsia useasti muutkin kun vain vanhemmat?tulipahan vaan mieleen..
[/quote]
Olisko äiti näyttänyt häälookissaan vähän eriltä kuin normaalisti..? Tuskin 1v ehti sen ekan sekunnin aikana edes äitiään tunnistaa, ja enempäähän ei telkkarissa näytetty.
[/quote]
Olisko äiti näyttänyt häälookissaan vähän eriltä kuin normaalisti..? Tuskin 1v ehti sen ekan sekunnin aikana edes äitiään tunnistaa, ja enempäähän ei telkkarissa näytetty.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:32"]
Vieraat eivät varmaan kehtaa olla ostamatta. Voi mua hävettää noiden puolesta. Juuri ja juuri tajuaisin, jos antaisivat cd:t lahjaksi vieraille (no olisi sekin vähän noloa), mutta tuo myyminen on kyllä huippu.
(Mutta kiva pari muuten :) )
[/quote]
Niin.. Usein ne vieraat ovat ihmisiä, jotka ihan oikeasti välittävät hääparista. Kolehtia ei kai kerätty cd:n puolesta, vaan sen ostaminen oli vapaaehtoista. Ahneuttaan ja ylpeyttään tuskin pari myi tätä cd:tä, vaan on aikalailla pääteltävissä, että cd:stä tuleva taskuraha menee nuoren parin/perheen tukemiseen, häämatkalle tms. Pari tekee sentään jotain hauskaa ja hassua yhdessä sen eteen, olisihan vaihtoehto ollut ihan vaan rahapossu pöydälle tai jättää koko juttu ja olla sitten ilman sitä ihan vapaaehtoisesti tarjottua taskurahaa.
Kovin yksinkertaisesti ihmiset asiat tulkitsevat, ei vaivauduta, tai osata, ollenkaan päätellä tai ajatella. Mielikuvituksettomia ihmisiä..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:47"]
Mulla meni ae mekkokriisi ohi, mitä siinä tapahtu?
[/quote]
Ilmeisesti mekkoa piti muokata, eli tulla valkoista satiinia tanssipuvun päälle. Satiinit oli ommeltu väärin kun menivät hakemaan pukua ja korjauksista veloitettiin lisää. Eli olivat tehneet työt väärin ja veloittivat virheen korjaamisesta. Ei mikään harvinainen tapaus ko. puljussa...
[/quote]
V*ttu oot sääkin vajaa päästäs. Ihan normaalisti lapset käyttäytyivät.
Minä ihmettelin, että mitä tämä pari teki koko ohjelmassa, koska olivat niin tavallisen kunnollisia. Ok, hiukset oli kaksiväriset ja muuta pientä, mutta kumpikaan ei ollut sätkä huulessa, eivät kiroilleet, ei ollut lapsia aiemmista suhteista, työttömyyttä tms. Morsian puhui lapsille kauniisti ja pari viihtyi yhdessä. Tosi jees!
Komeet tissit morsiolla, mullekin tollaset!
Pitipä sitten ihan tämän ketjun herättämästä uteliaisuudesta käydä kurkkaamassa tämänviikkoinen hääpari ylen areenasta. Ja aivan ihana pariskuntahan siellä oli! Ei moitteen sanaa ainakaan tältä katsojalta. Mielettömän mukavanoloinen pariskunta ja suloiset lapset. Tosi kivat häät! Kaikkea hyvää jatkossa heille!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:41"]Miksi lapsilla tutit suussa lähes koko ajan?
[/quote]
Eikö nuo aika pikkuisia ole?
[/quote]
Pieniä joo, mutta ei kai tyytyväinen naureskeleva vauva nyt tuttia kaipaa?