Google mapsiin päätyneitä
Kuinka moni teistä on päätynyt Googlen katunäkymiin? Välillä on hassua, kun voi jopa tunnistaa ihmisiä katukuvasta. Voi laittaa linkkejä alle.
Kommentit (14)
Näyn motarilla ohittamassa kuvausautoa.
En ole paljoa palvelua käyttänyt, mutta meidän entinen, nykyisin jo osina oleva automme näkyy katukuvassa.
Sattumoisin juuri tänään katsoin osoitettamme sieltä. Siellähän se mies seisoo raksavaatteet päällä pitämässä kahvitaukoa apumiehen kanssa rakennustelineillä. On tämä talo siitä jo sentään vähän edistynyt, taitaa olla toissa syksyltä tuo kuva. Ainakin seinälaudotus on jo paikoillaan, joten tuosta kuvasta ei välttämättä tätä taloa tunnista.
Minä päädyin..seison talomme ovella ja katson suoraan kameraan..hulluinta tässä on se etten edes rekisteröinyt sen auton menoa talon ohi!
Google, tuo maailmanpoliisien ja stalkkaajien apulainen #1.
Hep, sadan kilometrin päästä kotoa oltiin ja huomattiin toki kun istuimme autossa ja olimme lähdössä.. Tunnitaa kyllä, jos osaa hakea. Otin kuvankin autosta ja se näkyy
Istuin autossani kotipihassamme. Olin lähdössä töihin, kun havaitsin oudon auton hiljaa ajelevan kotikadullamme ja jäin katselemaan millä asialla ovat. Naama näkyy kuvassa.
Mieheni kävelee hirveetä vauhtia kadulla :D Ja kaverini löytyy eräältä terdeltä. :D
Minä olen myös kotipihallani ja seuraan katseella tuota autoa.
Mun (nyt jo kuollut) kissa näkyy siellä :D
Ystävän isä näkyy, mutta ei muita luultavasti :D
Mun äiti, mutta hän väittää ettei ole se joka kuvassa näkyy...
Mun entinen auto näkyy lukion parkkipaikalla!
Appivanhemmat matkalla bensa-asemalle, kummisetä viemässä roskia, työkavereita työpaikan edustalla bussipysäkillä.