Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde probleema...

Vierailija
17.03.2014 |

Kysymys teille arvonnaiset. 

Olemme pari joka ollut yhdessä 8 vuotta. Lähdin suhteeseen hieman väärässä elämän tilanteessa. Tuolloin oli tarkoitus hieman nauttia elämästä ja hakea kokemuksia, jotka oli jäänyt nuoruudessa kokematta. Mutta kuinka ollakaan suhde vei mukanaan ja ajattelin kaiken olevan sen arvoista, että kannatti jatkaa elämää ja unohtaa houkutukset. Arvaatte varmaan, että eihän ne unohtuneet. Asiasta on vuosien saatossa aina välillä puhuttu, kun olen ajatellut sen olevan se oikea tapa. Ongelma ei vain ole missään vaiheessa poistunut. Joskus jopa puhuttu että jos joku tulisi kolmanneksi pyöräksi meille. Varmastikin se onnistuisi, koska ollaan kuitenkin siisti ja liikunnallinen pari :) Jostain syystä tuokin on sitten jäänyt vain kuitenkin puheiden asteelle kun kukaan ei ole meidän sänkyymme suoraan kävellyt :(

Nyt mietinkin, että onko oikein että lähden hakemaan salaa niitä kokemuksia senkin uhalla että jään kiinni. Haluaisitteko te että miehenne puhuu teillä tällaisesta ongelmasta vai olisiko parempi että hän on onnellinen kotona pienen salaisen retken ansiosta? Itsestäni tuntuu että jos alan liikaa puhumaan asiasta se kääntyy niin että puoliso kuvittelee etten enää pidä hänestä ja siten suhde lähtee kuihtumaan entisestäänkin :(

Olenko siis umpikujassa? Mitä tehdä?

T. Halukas

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Miehenä neuvon, että puhu vaikka aihe on arka. Mutta uskon että kannattaa tuoda omat halut julki ja samalla udella mitä on toisen halut sekä fantasiat. Ehkä niistä löytyy vuoroinvieraissa periaatteella toteutettavia, kuitenkin yhdessä toteutettavia

Herra40+

Vierailija
2/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen juttelemaan asiasta. Minä ainakin haluaisin kuulla ongelmista siinä vaiheessa, kun vielä voin itse vaikuttaa niiden ratkaisuun enkä vasta sitten, kun potentiaalisesti aletaan setviä jälkiseuraamuksia.

Fantasioiden toteuttamisetkin helposti jää, jos ne ei ole molemmille yhtä polttavan tärkeitä asioita. Silloin sen, joka asiaa tahtoo enemmän, on pidettävä asiaa tapetilla. Toki tolkku pitää olla matkassa, ettei nyt kaikki keskustelut mene saman asian jankkaamiseksi ja tuntea myös puolisoa siinä määrin, että huomaa, jos toinen ei todellisuudessa olekaan kiinnostunut jutusta.

Mutta et sinä todellakaan ole vielä umpikujassa. Tsemppiä keskusteluun! :)

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi