Ennen peppuseksiä
Olemme uuden miesystäväni kanssa viime aikoina "lämmitelleet" tuon peppuseksin saralla, eli hän on nuollut minua ja työntänyt sormea peppuun, eiköhän tästä vielä ennemmin tai myöhemmin edetä vielä itse peppuseksiin. Itselläni ei ole aiempaa kokemusta peppuseksistä, hyvältä on kuitenkin tuntunut kaikki tähän asti tehty ja olen kiinnostunut kokeilemaan lisääkin. Vähän minua vaan askarruttaa, että miten saan pepun "puhtaaksi", en kyllä täysillä pysty nauttimaan hommasta kun mietin, ettei siellä vaan ole kakkaa...
Tottakai ennen peppuseksiä siis voisi käydä kakalla, mutta mitä jos ei juuri silloin satu olemaan hätä? Tai mitä jos suoli ei tyhjenekään kokonaan? Typerän kuuloisia kysymyksiä, mutta olisin kiitollinen asiallisista vastauksista! :)
Kommentit (16)
Paskaroiskeet nyt vain kuuluu osana persepanoihin, sille ei voi mitään. Niin puhtaaksi et suoltasi saa, ettei ukkosi penikseen jäisi sattumia. Huonolla tuurilla menee patjakin vaihtoon, kun penis kirnuaa suolessasi olevan paskan veteläksi ja se valahtaa ulos.
Varaudu myös siihen, että sauraavan päivän piereskelet spemaroiskeita ja anaalisi on todella kipeä!
Sen varmaan tiedätkin, että anaaliseksin seurauksena sulkijalihas vääjäämättä löystyy ja pidättelykykysi menee, näin voi käydä jo ensimmäisellä kerralla.
Myös peräsuoli voi luiskahtaa ulos. Siinä sitten menet naama punaisena lääkärille, joka tunkee suolesi takaisin sisään.
Jos nämä seikat ei häiritse, niin antaa mennä vain!
Ai niin, miehesi on luultavasti vähintään kaappihomo, jos yhtyy kakkareikääsi.
Jotkut tyhjentävät suolen vesiperäruiskeella, mutta se ei kyllä tunnu kovin kivalta. Minulle ko. toimenpide on tehty ennen leikkausta ja ei kiva.
Minua ainakin jännittäisi koko anaaliyhdyntä paskan takia niin paljon, ettei nautinnolle enää tilaa olisi. Ja onhan siellä hajukin erilainen kuin pillussa.
Aika jännää, että teillä on tuore suhde ja mies vonkaa jo peräreikää. Hidastaisin kyllä tahtia.
ainakaan ole mitään kakkaa mukana tullut, vaikka ei olla mitään suolihuuhteluita tehty. Ja anaaliseksiä ollaan harrasteltu enemmän tai vähemmän viimeiset viisi vuotta.
Liukkaria vain rutkasti ja kunnon lämmittelyt kehiin =)
Ei se mies mitään vonkaa, kunhan kerran pillua nuollessa nuolaisi vähän peppua ja huomasi että tykkäsin siitä, niin on saman tehnyt uudestaankin ja vähän sormeakin pistänyt peppuun. En itse asiassa tiedä ollenkaan onko hän sinne mitään isompaa työntämässäkään, ei olla vielä asiasta puhuttu. :) Mutta itse ajattelin, että voihan sitä ainakin kokeilla jos molemmat haluaa?
Elimme molemmat pitkään tahoillamme parisuhteissa, jossa seksiä oli todella harvakseltaan, silloinkin pimeässä ja peiton alla eikä asioista ikinä puhuttu eikä kokeiltu mitään uutta joten nyt kun olemme yhdessä, aiomme kyllä olla avoimia ja toteuttaa haaveita, vaikka ne jäisivätkin kertakokeiluiksi. Olemme todella tyytyväisiä siihen seksiin mitä meillä nyt on, mutta eihän se sulje pois sitä vaihtoehtoa, että jotain muutakin voi silloin tällöin kokeilla?
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.
Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.
Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.
Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!
Huh. Jollakin hurja mielikuvitus kun leikkii lääkäriä palstalla. Kukaan ei toimi tk:ssa pukamanpoistajana. Se on kirurginen toimenpide ja vaatii erikoislääkärin. Pelle.
se mahdollisuus on olemassa, että ulostetta jää kaluun kiinni. Mitä sitten? Puhdistautumaan homman jälkeen ja kaikki hyvin. Eikös kaikki käy paskalla ainakin joskus, joten sikäli tuttua eritettä.
Tuntuisi aika laskelmoidulta tehdä suolihuuhtelu ennen mahdollista seksin harrastamista. Meillä ainakin käydään hommaan kiinni ihan spontaanisti, eikä silloin mietitä, minä päivänä viimeksi suoli on toiminut.
Ja suoraan anaaliin ei mennä, vaan tavan panot on ensin. Anaaliin mennään silloin, kun on sen tuntuinen olo. Ja sitä on lopultakin harvoin.
Itse olen valmistautunut niin että pari päivää aiemmin syönyt kuitupitoista ruokaa, kuten linssipataa. Ihan vaan sen takia että suoli toimisi säännöllisemmin ja kiinteät pökäleet on helppo kakkia niin ettei mitään muuta jää sisälle. Olen yleensä mennyt tosiaan ensin kakille, ja sitten pessyt vähän suolta. On olemassa kaikkia käsisuihkullapesukikkoja, jotka eivät ole itselläni toimineet. Olen itse saanut pyllyn puhtaaksi perusvoiteilla. Humektania tai Aqualan L:ää apteekista (voidaan käyttää tosiaan voidepesuun vaginaan ja penikseen). Olen ottanut ison määrän sormelle ja työntänyt sen pyllyyn liukkariroolissa. Vähän kokeillut onko mitään kikkaretta ja ottanut ulos. Harvoin on ollut jos olen syönyt hyvin edellä mainittujen ohjeiden mukaan. Siinä on tullut esilämmittelyä ja liukastusta samalla, niin olenkin siitä suoraan mennyt pesun ja käsienpesun jälkeen viettelemään miestä. Olen yrittänyt päästä hommiin mahdollisimman pian pesun jälkeen, jotta vahinkoja ei kävisi, eikä olekaan käynyt koskaan. Tärkeintä on rentous ja sitten itse aktissa saat itse ohjata nopeutta :) Suosittelen liukkaria niin paljon kuin vain pystyy käyttämään ja alussa hitautta, koska se tuntuu aina itselläni hetken aikaa epämukavalta. Sitten se onkin nautinnollista kummallekin loppuun asti :) Jälki hommat olen tehnyt niin että "kakkien pinnistelen" pois spermaa ja sitten pesen paikat. Olen laittanut pikkuhousunsuojan pyllyn kohdalle housuihin, koska sulkijalihas on vähän löysänä hetken aikaa ja pierressä pöksyt tulee helposti spermaseksi seuraavaan kakkiin asti, jolloin suoli tyhjenee taas kunnolla
Hevonhumppaa ja höpöhöpöä. "Päätoiminen peräpukamien poistaja". Päätoiminen idiootti-trollaaja...
Hankin tällaisen ja kokeilimme viime viikolla ensimmäistä kertaa. Puhdasta tuli!
Pyllyn saat tyhjäksi kun painat suihkun kahvan reikää vasten ja päästät vettä sisään . Tulee kokkareetkin ulos.
Sit vaan rasvaa sormeen ja rentouttaan lihaksia
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn saat tyhjäksi kun painat suihkun kahvan reikää vasten ja päästät vettä sisään . Tulee kokkareetkin ulos.
Sit vaan rasvaa sormeen ja rentouttaan lihaksia
Ap onkin varmaan viisi vuotta odottanut perse pystyssä vastaustasi. Hyvä että reagoit nopeasti!
minä panin peppun se tuntu hyvät kun mälit liikuvat peppussa kun lensi mälit ja ole minä yksin laitan korsun mälit ja kättänyt se toiste päin mälit pällä jaoman peppun jaratastanut tekon munan t. risto
Vierailija kirjoitti:
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.
Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.
Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.
Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!
Huh. Jollakin hurja mielikuvitus kun leikkii lääkäriä palstalla. Kukaan ei toimi tk:ssa pukamanpoistajana. Se on kirurginen toimenpide ja vaatii erikoislääkärin. Pelle.
Olen terkkarissa töissä ja meillä ainakin on toimenpideyksikkö, jossa myös pukamat poistetaan sekä tähystellään jne. Mutta itse asiasta olen eri mieltä eli ei nykyisin näe kuka harrastaa ja kuka ei peppujuttuja. Aiemmin sen on nähnyt nimenomana vaurioista kun ei ollut liukkareita ja lähinnä siis aktiivisilla homomiehillä oli "merkkejä".
En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.
Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.
Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.