JOS jostain syystä syöt annoksen pikaruokaa (tai vastaavaa), minkä ruoan ja annoksen valitsette? Esim. kun olette humalassa tulossa baarista kotiin, krapulassa tai ihan vain herkuttelufiiliksillä tai ruoanlaitto laiskottaa.
Kysymys ei tietystikään koske teitä, jotka ette koskaan tällaiseen sorru.
Minä käyn aina hakemassa kebab & lohkoperunat aurajuustolla.
Kommentit (56)
En käy baareissa mutta joskus yksin ollessani tilaan ruokaa kotiin. Vaihtoehdot ovat vaan pikkukaupungissa vähissä. Pari karvakäsipitseriaa ja autogrilli.
Tänäänkin tässä olen miettinyt, josko tilaisi jotain. Siitä onkin varmaan vuosi, kun viimeksi olen tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Rullakebab aurajuustolla. Eikä kännissä varmaan edes haittaa, jos siellä on vähän karvakäden omaakin sissijuustoa joukossa.
"Karvakäsillä" ei ole sissijuustoa, ilmeisistä syistä.
Silloin vuosia sitten kun kävin vielä baareissa, kyllä se pizza oli aina se yöruoka. Joskus teininä sitten snagarilta munahampurilainen, mutta sellaisia samanlaisia ei enää varmaan saa mistään.
N52v
Vierailija kirjoitti:
Baarin jälkeisenä yöpalana yleensä menee joko Hesen kasvistortilla tai Subwayn leipä (15 cm). Jos haluan päivällä pikaruokaa, valitsen todennäköisimmin pizzan tai Subwayn leivän (vege 30 cm tai tonnikala 15 cm). Falafeliäkin tulee otettua toisinaan.
Onko Subwayt yöllä auki?
Meillä on lähellä todella hyvä ravintola, josta saa herkullista ja yksinkertaista kanaa ja riisiä sipulilla. Joskus taas tilaan sämpylän, jonka välissä on porsaanlihaa. Joskus tilaan shawarmaa pitaleivän kanssa. Syynä ei niinkään ole kuiva mauton liha vaan täydelliset lohkoperunat, jotka tulevat annoksen kanssa.
Kännissä se on aina kebab, ei jaksa kokata. Rullakebab, oi nam!
Krapulassa taas maistuu nachopelti.
Ja lasten kanssa käydään Hesessä/Burger Kingissä.
Paikallinen suomigrilli lopetti, enää ei saa valomerkin jälkeen pataljoonan pelastusta (makkaraperunat) :( Pitää tyytyä kebabravintolan jauhelihapitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarin jälkeisenä yöpalana yleensä menee joko Hesen kasvistortilla tai Subwayn leipä (15 cm). Jos haluan päivällä pikaruokaa, valitsen todennäköisimmin pizzan tai Subwayn leivän (vege 30 cm tai tonnikala 15 cm). Falafeliäkin tulee otettua toisinaan.
Onko Subwayt yöllä auki?
Leivän voi ostaa etukäteen jääkaappiin. Dah!
Ihmetyttää, kun monet tilaavat roskaruokahimoonsa kyytipojaksi light-limpparin. Siis sellaista litkua, joka pilaa koko homman idean. Myrkkyäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, kun monet tilaavat roskaruokahimoonsa kyytipojaksi light-limpparin. Siis sellaista litkua, joka pilaa koko homman idean. Myrkkyäkin on.
Sinä varmaan juot ruoan kanssa raakaa pirtua, ettei juoman energiamäärä vain kalpene itse aterialle?
Tonnikalasubi. Joskus aiemmin olen myös käynyt Hesessä, mutta ei tee enää mieli sen jälkeen kun muuttivat ruishampurilaista ja siihen ilmaantui samanlainen synynaudanlihapihvi kuin muihinkin burgreihin.
Makkaraperunat! Kaikilla mausteilla!
Fafa’s meze, ehdottomasti. Rapeaksi paistetut falafelit mahtavia.