JOS jostain syystä syöt annoksen pikaruokaa (tai vastaavaa), minkä ruoan ja annoksen valitsette? Esim. kun olette humalassa tulossa baarista kotiin, krapulassa tai ihan vain herkuttelufiiliksillä tai ruoanlaitto laiskottaa.
Kysymys ei tietystikään koske teitä, jotka ette koskaan tällaiseen sorru.
Minä käyn aina hakemassa kebab & lohkoperunat aurajuustolla.
Kommentit (56)
Humalassa ei yleensä tule käytyä kiskan kautta mutta jos "roskaruokaa" halutaan, niin yleensä se on Kotipitsan mozzarella.
Subista wrappia ja suklaaherkkuja, pizzeriasta proileria ja ranskiksia tai riisiä. Pizzasta en välitä kovin paljon ja aina sellaisen syötyäni kadun.
Rullakebab aurajuustolla. Eikä kännissä varmaan edes haittaa, jos siellä on vähän karvakäden omaakin sissijuustoa joukossa.
Tulinen ja rasvainen pizza tai kebu.
Meillä ei käytetä alkoholia, mutta pikaruokaa syödään siitä huolimatta toisinaan.
Omat suosikit: kebab riisillä, mcwrap sweet & sour chicken ja makkaraperunat
Mielellään McFeast -ateria ja joku dippikastike ja jäävesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bigmac-ateria, isot ranskalaiset, light coke
😃
Ai ihanko light Coke 😂😂😂😂😂 SE ON COCIS/KOKIS, ÍDÍOOTTI 😑
Soon serokola. Laittia ei ole ollu aikoihin.
Tuplajuustohampurilainen, friteeratut sipulirenkaat currymajoneesilla ja vesi ilman jäitä.
Vierailija kirjoitti:
Taksari 😋
Mikä on taksari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bigmac-ateria, isot ranskalaiset, light coke
😃
Soon serokola. Laittia ei ole ollu aikoihin.
Eikös laitti tullut hetkeks takas myyntiin joku vuos sitte?
Onko pizza pikaruokaa? Ei välttämättä mun mielestä. Syön kyllä ainakin kerran viikossa. Jos joskus käyn hesessä niin kasvistortilla.
Ei kai nyt oikeasti kukaan mitään pikaruokaa koskaan syö?
Vierailija kirjoitti:
Onko pizza pikaruokaa? Ei välttämättä mun mielestä. Syön kyllä ainakin kerran viikossa. Jos joskus käyn hesessä niin kasvistortilla.
Wikipedian mukaan on.
Pikaruoka on nopeasti valmistettua, usein tuotteistettua ravintoa. Suosittuja pikaruokia ovat muun muassa pizzat, hampurilaiset, ranskalaiset perunat, hot dogit ja kebabit.
Vierailija kirjoitti:
Kebabpizza, aina.
Nämä paikat on nykyään poikotissa.
Ja ihan muutenkin syytä välttä ettei rahoita noitten toimintaa.
Vety, fafasin höttö tai Taco Bellin meal for 2 miehen kanssa puokkiin.
Tottakai pizza on pikaruokaa. Sen valmistamiseen ei mene kuin viisi minuuttia. Ei kai tuota pikaisemmin ruokaa enää voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan on.
Pikaruoka on nopeasti valmistettua, usein tuotteistettua ravintoa. Suosittuja pikaruokia ovat muun muassa pizzat, hampurilaiset, ranskalaiset perunat, hot dogit ja kebabit.
Niin. Jos syö pizzaa ihan "oikeassa" raflassa missä tarjoillaan kaikkea muutakin niin muuttuuko se koko ravintola sitte pikaruokaravintolaksi? Ja vaikea mun on ajatella ns. artesaanipizzoja pikaruokana kun eihän niitäkään suoraan mistään tiskiltä/kioskista saa.