Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisko teidän lapsille noi House(13 e) lenkkarit,

Vierailija
16.03.2014 |

vai pitääkö olla Converset ( 80 e)

- 160 e köyhempi av-mamma

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset päättää, ihan turhaan mitää Houseja ostaisin, kun ei niitä kukaan pitäis?

Vierailija
2/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:02"]

Lapset päättää, ihan turhaan mitää Houseja ostaisin, kun ei niitä kukaan pitäis?

[/quote]

No meillä saisi sitten kulkea paljain jaloin.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi.Meillä lapset on omantiensä kulkijoita eikä ole mitään muodin perässä juoksijoita.Pitävät erikoisimmista vaatteista,väreistä,kuvioista jne.

Vierailija
4/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näihin vastataan aina kakkosen tyylillä, silti koko koulu kulkee Converseissa?

Vierailija
5/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mukuloille kelpaa ne jalkineet, jotka vanhemmat ostaa, niin juoskoot avojaloin.

Vierailija
6/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:05"]

Kummasti näihin vastataan aina kakkosen tyylillä, silti koko koulu kulkee Converseissa?

[/quote]

Kertooko se enemmän lapsista vai niiden vanhemmista?

Vierailija
7/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se niin kauheeta, jospa se kertookin enemmän lapsista`? Tai siis nuorista meidän tapauksista, kyllä mun itsetuntoni ja aina väliin lompakkokin sen kestää, että lapset saa päättää?

Vierailija
8/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:05"]Jos ei mukuloille kelpaa ne jalkineet, jotka vanhemmat ostaa, niin juoskoot avojaloin.

[/quote]

ja sitten avmamma soittaa sossuun kun naapurin teini kulkee talvella paljain varpain. ;)

Näin kyylät pitää itsensä työllistettynä.

Vierailija
9/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiakin. Lenkkarit on urheiluun ja tennarit on katukengät.

Merkkitossut ostan, jos on itse säästänyt puolet summasta. Ei ongelmaa.

Vierailija
10/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. converseihin varaa. Ostan cittarin halvimmat lenkkarit, pitäkööt ja itkekööt.

Vierailija
11/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi.Poikaa 16v.ei voisi vähempää kiinnostaa vaate eikä kenkä merkit.Pääasia on ,että on jotain päällepantavaa.

Vierailija
12/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi. Olisi Converseihinkin varaa, mutta lapsi itse sanoi, ettei ole mitään järkeä maksaa 80 € tennareista, jotka tod.näk. vuoden päästä on pienet tai rikki. Fiksu 11-vuotias.

Vierailija
13/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisilla meillä Houset, yläkoululaisilla Consut.

Vierailija
14/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:05"]

[/quote]

Missä tällainen koulu on, vai olisiko niin, että jotkut lapset vain väittävät kaikkien muiden käyttävän tiettyä merkkiä?

Asun Helsingissä ja paljonhan noita merkkitossuja katukuvassa näkyy, mutta paljon on muitakin kenkiä.

Vierailija
15/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v päättää itse mitä käyttää ja tällä hetkellä adidakset.

Vierailija
16/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvat kengät ei kestä

Vierailija
17/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla avojaloin nuo Conversenkin käyttäjät kulkevat. Monilla on tossuista saumat niin rikki, että ihme, ettei pohja jo putoa matkasta. Mutta varmasti on todella "hienoa", kun on merkkikengät, vaikka ovatkin likaiset ja rikki.

16

Vierailija
18/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mitkä on Houset mutta miksei ne kelpaisi? Meillä ei lapselle ole väliä merkki vaan että ne on tarpeeksi värikkäät ja mulavat jalassa. Koululaisesta kyse.

Kenkiin panostan, mutta mun mielestä Converset nyt ei ole mitkään laatukengät vaan pikemminkin muotimerkki. Joten sen takia ne nyt vaan ei pääsis meillä ostoslistalle.

Vierailija
19/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä converset itseasiassa ovat aika kestävät. Mulla on ollu käytössä perus pitkävartiset tossut nyt 5 vuotta todella aktiivisessa käytössä ja kangas ei oo hajonnut lainkaan eikä pohjat oo menny rikki. Mulla on ollu joskus nuorena myös ei-minkään-merkkisiä vastaavia tennareita, mutta kyllä ne on ollu yhden kauden kenkiä. Tosin onhan ne ollu halvempiakin. Kasvavalle jalalle ne kengät ei tietty kuitenkaan oo monen vuoden sijoitus, joten siinä mielessä converset on kangastossuiksi aika kallis sijoitus.

Vierailija
20/26 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11-vuotias tyttö ei huolinut converseja, kun niitä tyrkytin hänelle kaupassa. Sen sijaan 16 euron tennarit kelpasivat oikein hyvin.