Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen piristävä kommentti.

Vierailija
16.03.2014 |

Aamulla harrastettiin pitkästä aikaa miehen kanssa seksiä. Aktin jälkeen mies nousi sängystä ja tokaisi

"Olipas paskaa seksiä".

Jäin ihan sanottamaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:46"]

Onko se virtuaalimies jo vieraissa?

Jos kotona, sille vois kertoa että netissä ei oikein tykätä hänestä.

[/quote]mitä vittua 

Vierailija
2/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko eri mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tottunut parempaan

Vierailija
4/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisi sanonut häneen merkitsevästi katsoen, että "Aivan! Seuraavalla kerralla koitat sitten petrata!"

Vierailija
5/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:19"]

Aamulla harrastettiin pitkästä aikaa miehen kanssa seksiä. Aktin jälkeen mies nousi sängystä ja tokaisi

"Olipas paskaa seksiä".

Jäin ihan sanottamaksi.

[/quote] Siis jäit ensin eleettömäksi ja sen jälkeen sanattomaksi?

Vierailija
6/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:26"]

Mä olisi sanonut häneen merkitsevästi katsoen, että "Aivan! Seuraavalla kerralla koitat sitten petrata!"

[/quote]seksi on miehen vastulla

t. lassukka

Vierailija
7/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön äijä. Mä en kattelis hetkeekään. Ainut oikee vastaus tohon on "Siks mä panenki yleensä muita". Miehelle reppuun ruokaa ja pihalle. 

Vierailija
8/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:37"]

Käsittämätön äijä. Mä en kattelis hetkeekään. Ainut oikee vastaus tohon on "Siks mä panenki yleensä muita". Miehelle reppuun ruokaa ja pihalle. 

[/quote] Ei voi, koska nainen mussuttaa sipsiä sohvalla ja mies käy töissä. Tulot laskisivat.

Vierailija
9/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vittu siinä on, että aikuisenkaan naisen kanssa ei voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Eikä tämä todellakaan koske vain seksiä. 

Kasvakaa saatana aikuisiksi. Miesten pitäis lopettaa se mielistely muutenkin niin tulisi pikku pudotus todelliseen maailmaan. 

Vierailija
10/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:45"]

Mikähän vittu siinä on, että aikuisenkaan naisen kanssa ei voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Eikä tämä todellakaan koske vain seksiä. 

Kasvakaa saatana aikuisiksi. Miesten pitäis lopettaa se mielistely muutenkin niin tulisi pikku pudotus todelliseen maailmaan. 

[/quote]Sä et varmaan oo saanu ihan täysiä pisteitä tunneälytesteistä. 

Vierailija
11/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ku avasin tän ketjun ja luulin lukevani oikeesti jotain piristävää :(

Tosi inhottava teko mieheltä. Ei varmaan kunnioita sua muutenkaan?

Vierailija
12/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:45"]

Miesten pitäis lopettaa se mielistely muutenkin niin tulisi pikku pudotus todelliseen maailmaan. 

[/quote]Ja ihan tiedoksi että todellisessa maailmassa seksi onnistuu jos miehellä on toimiva penis ja naisella toimiva vagina ja akti päättyy siemensyöksyyn. Todellisen maailman mittareilla seksi siis onnistui. Olennaista tässä on että miehen odotukset seksistä ovat ilmeisesti jotain muuta. Hänelle voisi yhtälailla sanoa että herää todellisuuteen. 

Vierailija
13/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh, suloista uhoa. Ihan varmasti laittaisit pitkän suhteen poikki tuollaisen pikkumöläytyksen takia.

Vierailija
14/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli rehellinen. Nainen vinkuu tunneälystä.

Vierailija
15/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pani kakkoseen,olihan Se paskajuttu !

Vierailija
16/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä naisten haluttomuus johtuu siitä että kotona on tuollainen vittupää.

Vierailija
17/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:54"]

[/quote]

Heh, suloista uhoa. Ihan varmasti laittaisit pitkän suhteen poikki tuollaisen pikkumöläytyksen takia.

[/quote]Nojoo. Jos mies olisi muuten ihana niin ehkä sitten. Mutta jos olisi aina tuollainen niin en kuuntelisi. 

Vierailija
18/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote]Nojoo. Jos mies olisi muuten ihana niin ehkä sitten. Mutta jos olisi aina tuollainen niin en kuuntelisi. 

[/quote] Jos nainen on mennyt yksiin miehen kanssa, joka on aina tuollainen, niin on saanut juuri sitä mitä tilasi.

Vierailija
19/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:37"]

[/quote] Ei voi, koska nainen mussuttaa sipsiä sohvalla ja mies käy töissä. Tulot laskisivat.

[/quote] En mussuta sipsiä sohvalla. Kiitosta vain.

Vierailija
20/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies pelkästään naisen taitoja tuossa kommentoinut, myös itseään. Kritiikkiä, että olipas nyt surkee akti.

Ei tuommoisesta lauseesta voi ottaa itseensä, vaan voisi vastata: niii olikii... Tai mä kyllä tykkäsin siitä ja siitä osuudesta.

Pitääkö niitä lausahduksia aina miettiä puhki, kun ei edes ole mietittävää. Sitten möksääntyä, että se varmasti haukkui mut huonoksi. Naiset relatkaa ja seuraavalla kerralla otsa ylhäällä kohti uusia pettymyksiä

N41