Miksi miespuolinen kaveri poisti minut fb:stä?
Tausta; olemme olleet kavereita viimeiset kymmenen vuotta, mies kertoi joskus tuolloin aikoinaan,että on ihastunut minuun. nykyään hänellä on tyttöystävä, itse menin viime kesänä naimisiin. Vaihdoimme välillä kuulumisia jne. fb:ssä ja muuta. Íhmettelen miksi tämä miespuolinen kaveri poisti minut kavereistaan facebookissa heti seuraavalla viikolla, kun menin naimisiin ja ilmoitin siitä facebookissa. luulin, että kaikki on ok ja olemme kavereita ja voimme välillä vaihtaa kuulumisia ja muuta. no, ei sitten väkisin. Miksi joku tekee näin juuri naimisiin menon jälkeen? harmittaa, koska pidin tätä henkilöä tosi mukavana tyyppinä ja harmittaa, ettemme enää ole tekemisissä.
Kommentit (21)
Meillä ainakin suhteen alussa mies poisti kaikki naiskaverit fb:stä.. Siis ihan jotkut joita joskus näki tai oli hyvänpäivän tuttuja. Selitykseksi sain vain että ei koe tarvetta naiskavereille seurustellessa 0.o
Se ja se meni meni naimisiin henkilön Sen ja sen kanssa -> Potentiaalinen seksisuhde menetetty. Poista kavereista.
Mut on ainakin muutama miespuolinen tuttu poistanut fb-kavereista siksi, että tyttöystävä on tätä pirttihirmuillen vaatinut. Kieltämättä melko naurettavaa, mutta onneksi nämä eivät ole olleet erityisen läheisiä kavereita. Sitä suuremmalla syyllä huvittaa :D vaikka siis itsekin seurustelen, joku vielä jaksaa nähdä miehen naispuoliset ystävät uhkana.
Todennäköisesti tyttöystävä pyytänyt poistaa sinut. Noin kävi minullekin. Tosiaan itse olen naimisissa eikä tämä ystävä ollut muuta kuin ystävä. Olivat mun miehenki kanssa fb kavereita. Silti joutui poistaan meidät mustistyttöystävän käskystä.
Tämä vaivaa minua ja en kehtaa häneltä itseltään kysyä, kysyn siis teiltä arvon raadilta.
Sitä vitutti, edelleen on tunteita tai sitten joku on käskenyt. Tai sitten on siivonnut profiilistaan kaikki paitsi muutaman lähimmän.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:07"]
Sitä vitutti, edelleen on tunteita tai sitten joku on käskenyt. Tai sitten on siivonnut profiilistaan kaikki paitsi muutaman lähimmän.
[/quote]
Kiitos kommentistasi, mutta ainakaan tuo viimeisin vaihtoehto se ei ole, koska kavereita hänellä on facebookissa satoja.
facebook poistaa välillä "itsestään" ihmisiä kavereista. Mulle on käynyt näin monta kertaa, kaveri on esim. kysellyt multa että miksi olen poistanut sen, vaikken ole.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:23"]
facebook poistaa välillä "itsestään" ihmisiä kavereista. Mulle on käynyt näin monta kertaa, kaveri on esim. kysellyt multa että miksi olen poistanut sen, vaikken ole.
[/quote]
miten tuo muka on mahdollista?
[/quote]
Mulla ei ole FB ikinä poistanut yhtään kaveria itsestään.
Ap:lle. Mun miespuolinen ystäväni poisti mut kavereistaan kun vaimonsa käski.
Höpelöitä jotkut vaimot. Jos ei saa kavereita olla, niin mikä on seuraava askel?
Ilmestyiköhän hänen seinälle sinun naimisiinmenopäivityksiä ja sitten taas muisti olemassaolosi ja poisti sinut?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Mulla ei ole FB ikinä poistanut yhtään kaveria itsestään.
Ap:lle. Mun miespuolinen ystäväni poisti mut kavereistaan kun vaimonsa käski.
[/quote]
Jos kyseessä ei ole edes vaimo, vaan tyttöystävä. itse en ikinä pyytäisi mieheltäni ketään poistamaan, on myös entisiä tyttöystäviä hänen kavereissaan. tiedän, että entiset tyttöystävät ovat entisiä ja minä olen miehelleni jotain paljon parempaa kuin hänen entisensä. miksi jollain tuollainen epävarmuus? ap
Mä olen kans ihmetellyt, miksi eräs vanha miespuolinen kaverini, joka on ollut joskus kouluaikoina kauan sitten ihastunut minuun, käyttäytyy niin oudosti minua kohtaan Facebookissa. Melkein kaikkeen, mitä päivitän tai linkkaan, tämä kaveri tulee kommentoimaan jotakin joko suoraan tai piilotetusti alentavaa tai mitätöivää. Kommentit ovat aina sellaisia, joiden tarkoitus vaikuttaa olevan saada minut tuntemaan itseni tyhmäksi, noloksi tai naiiviksi. En ole koskaan ollut millään lailla riidoissa tai huonoissa väleissä hänen kanssaan. Ihmettelen ja olenkin alkanut piilottaa häneltä päivityksiäni.
No mistäköhän joutuisi oikeen vielä heti naimisiin menon jälkeen, voiko naiset olla todella noin sinisilmäisiä
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:31"]
Ilmestyiköhän hänen seinälle sinun naimisiinmenopäivityksiä ja sitten taas muisti olemassaolosi ja poisti sinut?
[/quote]
Olen minä facebookiin kyllä päivittänyt tasaisen tappavaan tahtiin ennen naimisiin menoakin :D vielä saman vuoden sisällä tämä miespuolinen kaveri vielä onnitteli minua fb:ssä syntymäpäivänä, harmittaa niin ettei voi enää olla kavereita, olisin mielelläni voinut tutustua hänen tyttöystäväänsäkin...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:34"]
No mistäköhän joutuisi oikeen vielä heti naimisiin menon jälkeen, voiko naiset olla todella noin sinisilmäisiä
[/quote]
Mutta kun minä olen ollut siinä uskossa, että olemme kavereita ja arvostan häntä kovasti. ja kun hänellä on tyttöystävä, en uskonut että minun naimsiin menolla on mitään suurempaa merkitystä.
Noo mulla käynyt samoin. Anna toisen olla. Ei miehet ja naiset monesti osaa olla kavereita keskenään. Keskity mieheesi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:34"]
Mä olen kans ihmetellyt, miksi eräs vanha miespuolinen kaverini, joka on ollut joskus kouluaikoina kauan sitten ihastunut minuun, käyttäytyy niin oudosti minua kohtaan Facebookissa. Melkein kaikkeen, mitä päivitän tai linkkaan, tämä kaveri tulee kommentoimaan jotakin joko suoraan tai piilotetusti alentavaa tai mitätöivää. Kommentit ovat aina sellaisia, joiden tarkoitus vaikuttaa olevan saada minut tuntemaan itseni tyhmäksi, noloksi tai naiiviksi. En ole koskaan ollut millään lailla riidoissa tai huonoissa väleissä hänen kanssaan. Ihmettelen ja olenkin alkanut piilottaa häneltä päivityksiäni.
[/quote]
Siis en minäkään ymmärrä miehen logiikkaa, miksi tämä sinun tuttava tekee tällaista? miksi täytyy jotain kommentoida, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa?osaisiko joku mies kertoa, mistä tässä on kyse?
Ehkä hän loukkaantui jos ei saanut kutsua häihisi?