Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut syrjäytyneet SEKÄ masentuneet, miten hítossa saatte ajan kulumaan pimeinä iltoina?

Vierailija
16.11.2020 |

Telkkarin katsominen, kirjan lukeminen, pelien pelaaminen ei jaksa huvittaa kymmentä minuuttia pitempään. Alkoholia juomalla aika kuluisi nopeammin, mutta ei sitäkään pysty joka päivä ottamaan. Ei ole ketään kenen kanssa jutella. Alkaa pikku hiljaa miettimään tästä maailmasta poistumista.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan päivät pitkät. Yllättäen masennus ei tätä haittaa

Mitä pelaat? Voitko suositella jotain mitä voisi pelata ihan vaan läppärillä

Perusläppärillä voi pelata aika monia peliä. Ite pelaan Paradoxin pelejä, Cities Skylines, Hearts of Iron 4, Stellaris yms. Niihin saa tunteja menemään helposti

Vierailija
102/102 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tähän vielä lemmikeistä kirjoittaa, että ne ovat kyllä hyvää seuraa ja omakin elämäni oli parempaa, kun koirani vielä eli. Silti  pitää se todeta, että jos sinulla ei ole ketään ikinä avuksi ja hoidat aina sen itse niin pitää muistaa arvioida oma jaksaminen hyvin. Minullakaan ei ollut sille oikein ketään hoitajaksi ja tämä ei ole siinä mielessä ihme, kun ei ole muutenkaan ihmisiä elämässäni. Jaksoin aina hoitaa  hyvin   ( joskus harvoin lenkki jäi lyhemmäksi), mutta ei tämä aina ollut helppoa ja sai käyttää välillä kaikki voimansa siihen. Minulla oli silti se ajatus, että jos en lenkitä koiraani ja se ei saa hyvää hoitoa niin sitten olen se maailman surkein ikävä ihminen, joten tämä ajatus sai aina tekemään parhaansa. En kuitenkaan ole nyt ottamassa koiraa, koska en koe olevani nyt siinä kunnossa, että jaksaisin ja vastuu on suuri. Vanha koirani sairasteli myös paljon aiemmin joten rahaakin se vaatii ja muistan aina, kun säästöni monesti menivät koiraan ja välillä rahat ihan loppu. Kaipaan silti koiraani ja minulla olikin aiemmin ajatus, että jos koiraa ei enää ole niin mitä minä sitten täällä enää teen. 

Minulle myös tämä vuodenaika on vaikea sen takia, että toisaalta pimeys rauhoittaa minua, mutta samalla se myös väsyttääkin. Ei tule oltua ulkonakaan niin paljon ja se vaikuttaa. Kesässä on omat ongelmansa ja en itsekään tykkää siitä, kun ei tule käytyä paljon missään ja ei sillä tavalla ei ole niin rauhallista muutenkaan. Silti tulee oltua ulkona ja viime kesänäkin riitti jopa se, että jaksoi maata ulkona jos ei muuta ja lukea. Nyt ulkoilu on sen varassa, että pitää jaksaa kävellä. Kesässäkin silti todella omat huonot puolensa.  

Sarjoja ja elokuvia olisi kiva katsoa myös, mutta en kovin usein löydä varsinkaan sellaista sarjaa mitä tulisi pitkään seurattua. Samoin elokuvien kanssa ja harva on oikeasti sellainen mikä jää mieleen ja josta pidän paljon. Joskus näitä sitten löytyy. Lukea en nyt jaksa ja se jäi kesään, kun ulkona luin. Vimeinen kirja joskus syyskuussa. Tuli vielä mieleen, että kirppikset ovat sellaisia paikkoja missä tykkään käydä. En osta mitään turhaa ( enää), mutta muuten löytää usein jotain tarpeellista. Otin sitten kirppispaikankin, kun pitää tavaraa karsia ja siinäkin oma hommansa. Kirjoitin jo tuon 53 viestin missä myös kaikkea mitä tulee tehtyä, kun ei muuta jaksa. Tämä kaikki myös vaihtelee paljon ja välillä on parempi päivä ja silloin yritän tehdä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla