Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan mun lapsen koulukaverin vanhempien yhteystiedot???

Kai tää tästä?
16.11.2020 |

HERMOT MENEE!!!!
Miksei ne koulussa pysty antaa mitään tietoa kun lapsi vinkuu tossa vieressä, että pitäisi nähdä joku Jesper, mutta mistä hemmetistä mä tiedän sen sukunimen tai vanhempien nimen jos koulu ei anna tietoa?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kouluilla face-ryhmiä???

Vierailija
62/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne koulussa pidä semmoista listaa, missä on nimiä?

Tietysti pitää. Mutta eivät saa missään tapauksessa jakaa.

Meillä tehtiin heti koulun alkaessa niin, että yksi vanhempi otti vastuulleen asian. Laittoi listan kiertämään ja kertoi että siihen on vapaaehtoista laittaa yhteystietonsa ja kenen vanhempi on. Ja että hän jakaa sen sitten kopiona kaikille ja luo whatsapp -ryhmän. Mutta opettaja ei missään nimessä saa niitä jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää tästä? kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta:

Mä EN HALUA, että mun lapsi joutuu kalastelemaan yhteystietoja koulusta, mä HALUAN SAADA ITSE selville, kenen lasta mun oma lapsi haluaa tavata. Koulu ei voi sitä antaa, enkä mä saa tätä tietoa mun lapselta. Mä en halua, että meille tulee ketään epämääräistä haahuilijaa, mä haluan saada itse etukäteen tietoa A) Kuka se lapsi on B) Ketä sen vanhemmat on.

Onko kellään nyt auttaa mua tässä?

Jos sun lapsi ei itse osaa kysyä kaverinsa sukunimeä ja sen vanhempien nimiä, et varmaan saa sitä muualta selville. Jos et itse halua antaa puhelinnumeroasi lapsesi kaverille, että vanhemmat voi ottaa yhteyttä, anna lapsellesi lappu, jossa on sun sähköpostiosoite ( tee vaikka joku luukkuosoite tätä varten) ja pyyntö ottaa yhteyttä, että lapset voisivat leikkiä yhdessä. Vastuuta lapsesi ja tämä kaveri hoitamaan yhteydenpitokanava kuntoon.

Vierailija
64/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teidän koulun WA-ryhmään kyselyä, jos joku tuntisi. Sieltä saa aina vastauksen kun jotain 30 vanhempaa samassa ryhmässä :)

Vierailija
65/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lapsi kysy itse siltä Jesperiltä.

Sopiiko teidän lapset ITSE tapaamiset? Ilmestyykö teille lapsia tuosta vaan kotiin, eikä se haittaa teitä?

Eikö lastasi olla koskaan tultu pyytämään ulos?

Vierailija
66/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat lapsen mukana lapun, jossa on sun omat yhteystiedot ja kutsu Jesperille tulla teille leikkimään. Eiköhän ne ota yhteyttä, jos haluavat.

Mitä jos ne vanhemmat on ihan sekoja, haluan tavata/nähdä ne eka. Stalkata facesta tai jotain ensin. Vai uskallatteko te jonkun lapun varassa elää????

Siis häh? Vaikka vanhemmat ois sekoja niin mitä se tähän liittyy? Ei se sitä lasta pahenna. Ja jos menee huonosti kun Jesper on teillä, niin sitten ei tule toiste. Ei voi olla noin vaikeeta.

Vierailija
67/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja Whatsapp laulaa joka tapauksessa :) 

Meillä 3 lasta, kaikkien luokilla ryhmä whatsapp, samoin jääkiekkojoukkueilla omat whatsappit.

Ne viestit hukkuu sinne :D 

Enkä halua ärsyttää 3000 ihmistä aina kun jotain asiaa :)

Vierailija
68/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko teidän lapset ITSE tapaamiset? Ilmestyykö teille lapsia tuosta vaan kotiin, eikä se haittaa teitä?

Siis joo, jos tunnetaan lapsi/perhe. Olisin kauhuissani jos lapseni itse sopisi jonkun ventovieraan lapsen kanssa leikkitreffit enkä tietäisi missä mun lapsi on

Vierailija
69/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OPELLE VIESTEJÄ TÄMMÖISESTÄ VILMASSA!!

(T. open puoliso)

Ei todellakaan!

T. Vanhempi joka ei halua opettajan jakavan numeroani tuntemattomille pyytäville. Itse asiassa saattaisin aikamoisen metelin nostaa jos sitä tekisi.

=====

Ei pelkoa, opettajat eivät saa jakaa oppilaiden ja perheiden yhteystietoja, eikä kertoa näistä mitään. Vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
70/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat lapsen mukana lapun, jossa on sun omat yhteystiedot ja kutsu Jesperille tulla teille leikkimään. Eiköhän ne ota yhteyttä, jos haluavat.

Mitä jos ne vanhemmat on ihan sekoja, haluan tavata/nähdä ne eka. Stalkata facesta tai jotain ensin. Vai uskallatteko te jonkun lapun varassa elää????

Siis häh? Vaikka vanhemmat ois sekoja niin mitä se tähän liittyy? Ei se sitä lasta pahenna. Ja jos menee huonosti kun Jesper on teillä, niin sitten ei tule toiste. Ei voi olla noin vaikeeta.

Aikamoni haluaa tietää lapsesta edes jotain, ennenkuin kutsuu kylään :) Esim kelle soittaa jos jotain tapahtuu. Haloo...??

Vierailija
71/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen KAIKKI oli paremmin :) 

Vierailija
72/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta:

Mä EN HALUA, että mun lapsi joutuu kalastelemaan yhteystietoja koulusta, mä HALUAN SAADA ITSE selville, kenen lasta mun oma lapsi haluaa tavata. Koulu ei voi sitä antaa, enkä mä saa tätä tietoa mun lapselta. Mä en halua, että meille tulee ketään epämääräistä haahuilijaa, mä haluan saada itse etukäteen tietoa A) Kuka se lapsi on B) Ketä sen vanhemmat on.

Onko kellään nyt auttaa mua tässä?

Jos sun lapsi ei itse osaa kysyä kaverinsa sukunimeä ja sen vanhempien nimiä, et varmaan saa sitä muualta selville. Jos et itse halua antaa puhelinnumeroasi lapsesi kaverille, että vanhemmat voi ottaa yhteyttä, anna lapsellesi lappu, jossa on sun sähköpostiosoite ( tee vaikka joku luukkuosoite tätä varten) ja pyyntö ottaa yhteyttä, että lapset voisivat leikkiä yhdessä. Vastuuta lapsesi ja tämä kaveri hoitamaan yhteydenpitokanava kuntoon.

Joo, vastuuta lapsi selvittämään ja itse relaat ja katot jotain salkkareita. Siellä ne varmaan jossain pärjää, kunhan tulee kotiin ennen iltamyöhää

Vierailija
73/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulussa vanhemmilla oma whatsapp, jossa nimeonmaan voi kysyä toisten vanhempien yhteystietoja ja tutustua. Joku face-ryhmä olisi ehkä parempi, näkisi vähän naamaa ja enemmän tietoa.

Vierailija
74/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Ap se tässä nyt aika omituiselta tyypiltä vaikutat. Pakko keksiä keino stalkata. Miksi ihmeessä? Ei tuollainen toiminta kovin hyvää pohjaa lasten ystävyydelle luo.

Vierailija
75/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo, jos tunnetaan lapsi/perhe. Olisin kauhuissani jos lapseni itse sopisi jonkun ventovieraan lapsen kanssa leikkitreffit enkä tietäisi missä mun lapsi on

Et osaa kysyä siltä lapseltasi missä on?

Vierailija
76/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koulussa vanhemmilla oma whatsapp, jossa nimeonmaan voi kysyä toisten vanhempien yhteystietoja ja tutustua. Joku face-ryhmä olisi ehkä parempi, näkisi vähän naamaa ja enemmän tietoa.

No tämä oli ensimmäinen fiksu tapa, onko se face-ryhmä julkinen vai salainen? Ehkä pistän semmoisen pystyyn. 

Vierailija
77/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei kuitenkaan yhtä avuttomia ja sekon oloisia kuin sinä. On se kamalan rankkaa kun koulu ei hoidakaan kaikkea!

Vierailija
78/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä Ap se tässä nyt aika omituiselta tyypiltä vaikutat. Pakko keksiä keino stalkata. Miksi ihmeessä? Ei tuollainen toiminta kovin hyvää pohjaa lasten ystävyydelle luo.

Oikeastiko luotat niin paljon, että annat lapsien itse sopia omat menot ja who cares missä se menee?

Vierailija
79/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei kuitenkaan yhtä avuttomia ja sekon oloisia kuin sinä. On se kamalan rankkaa kun koulu ei hoidakaan kaikkea!

Kerropa miten sun lapsi sopii kavereiden tapaamiset nyt? Siksi mä olen täällä että saisin vinkkejä, en stalkkaamassa tai mesoamassa :D

Vierailija
80/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa miten te sovitte lasten menot, ne kysyy koko ajan leikkiseuraa enkä tiedä, miten sitä kannattaisi järjestää. En jaksa pelata joka ilta Afrikan tähteä ;D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän