Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan mun lapsen koulukaverin vanhempien yhteystiedot???

Kai tää tästä?
16.11.2020 |

HERMOT MENEE!!!!
Miksei ne koulussa pysty antaa mitään tietoa kun lapsi vinkuu tossa vieressä, että pitäisi nähdä joku Jesper, mutta mistä hemmetistä mä tiedän sen sukunimen tai vanhempien nimen jos koulu ei anna tietoa?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL VIHKO

Vierailija
42/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita opelle viesti Vilmassa :)

Mitä se auttaisi?

Opettajat eivät saa luovuttaa muiden vanhempien tietoja mihinkään eikä kenellekään.

Joillakin on salainen osoite, avieron tms. takia. Samoin puhnro.

Miten noin nuorehkot ihmiset eivät tiedä, mitä jo kaksi vuotta voimassa ollut uusi tietosuoja säännös tarkoittaa käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt rautalangasta:

Mä EN HALUA, että mun lapsi joutuu kalastelemaan yhteystietoja koulusta, mä HALUAN SAADA ITSE selville, kenen lasta mun oma lapsi haluaa tavata. Koulu ei voi sitä antaa, enkä mä saa tätä tietoa mun lapselta. Mä en halua, että meille tulee ketään epämääräistä haahuilijaa, mä haluan saada itse etukäteen tietoa A) Kuka se lapsi on B) Ketä sen vanhemmat on.

Onko kellään nyt auttaa mua tässä?

Vierailija
44/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaisi?

Opettajat eivät saa luovuttaa muiden vanhempien tietoja mihinkään eikä kenellekään.

Joillakin on salainen osoite, avieron tms. takia. Samoin puhnro.

Miten noin nuorehkot ihmiset eivät tiedä, mitä jo kaksi vuotta voimassa ollut uusi tietosuoja säännös tarkoittaa käytännössä?

GDPR

Vierailija
45/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL VIHKO

Reissuvihko on parempi keksintö kuin Wilma

Vierailija
46/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lapsi kysy itse siltä Jesperiltä.

Sopiiko teidän lapset ITSE tapaamiset? Ilmestyykö teille lapsia tuosta vaan kotiin, eikä se haittaa teitä?

Vierailija
47/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on NIIN ihanat naapurit, me luotetaan, että me pidetään toistemme lapsista huolta :)

Meillä on 3,5 ja 7 vuotiaat, ne pärjää niin hyvin keskenään tän kadun taloissa :)

Vierailija
48/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on NIIN ihanat naapurit, me luotetaan, että me pidetään toistemme lapsista huolta :)

Meillä on 3,5 ja 7 vuotiaat, ne pärjää niin hyvin keskenään tän kadun taloissa :)

Miten tää liittyy tähän ketjuun mitenkään :D

Vierailija
49/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi lukemaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy tähän ketjuun mitenkään :D

Siis siihen, että meidän lapset saa mennä kylään ja tuoda kavereita kylään vapaasti <3

Naapureiden kanssa siis, ei tuntemattomien.

Vierailija
50/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko teidän lapset ITSE tapaamiset? Ilmestyykö teille lapsia tuosta vaan kotiin, eikä se haittaa teitä?

Ei onnistu, lapset sopii joka päivä jotain. Kyllä vanhemman pitäisi tämä päättää, ei lapsen.

Vierailija
51/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten jotkut osaa tehdä kaikesta hankalaa.

Vierailija
52/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aivan ihana ope, se laittaa Vilmassa viestejä joissa vinkkaa, että meidän lapsi voisi vapaa-ajallakin leikkiä jonkun lapsen kanssa :) Ei kyllä anna yhteystietoja, mutta laittaa saman viestin molempien lasten vanhemmille :) <3<3<3<3<3<3

Vierailija
53/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se opettaja saa sinun pyynnöstäsi antaa sinun yhteystietosi sille Jesperin äidille. Näin meillä toimitaan ainakin, että ope laittaa numeron ja yhteyspyynnön sille toiselle.

Vierailija
54/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauha <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö

No joo?

En itsekään stalkkaa ensin ihmisiä joihin tutustun spontaanisti jossain. Esimerkiksi leikkipuistossa ennen lasten kouluikää.

Vierailija
55/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sun lasta pyytää sen Jasperin puhelinnumeroa, numerohausta yleensä löytyy enemmän tietoa (liittymät yleensä vanhempien nimissä, ellei ole salattu numero)

Vierailija
56/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulu (Töölössä) ei anna MITÄÄN tietoja koskaan Vilmassa.

Vierailija
57/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää tästä? kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta:

Mä EN HALUA, että mun lapsi joutuu kalastelemaan yhteystietoja koulusta, mä HALUAN SAADA ITSE selville, kenen lasta mun oma lapsi haluaa tavata. Koulu ei voi sitä antaa, enkä mä saa tätä tietoa mun lapselta. Mä en halua, että meille tulee ketään epämääräistä haahuilijaa, mä haluan saada itse etukäteen tietoa A) Kuka se lapsi on B) Ketä sen vanhemmat on.

Onko kellään nyt auttaa mua tässä?

Tässähön tämä nyt oli rautalangasta, kuten kirjoitit. Ainoa vaihtoehto on, että annat omat yhteystietosi lapsellesi ja pyydät antamaan sen kaverilla, jotta hänen vanhemmat saavat suhun yhteyttä. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole, jos kukaan muu teidän tutuista ei tunne ko. perhettä. Toinen vaihtoehto on huhuilla kaverin huoltajaa esim. alueen / koulun face-ryhmässä.

Vierailija
58/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

020202 kuinka voin auttaa? kirjoitti:

Pyydä sun lasta pyytää sen Jasperin puhelinnumeroa, numerohausta yleensä löytyy enemmän tietoa (liittymät yleensä vanhempien nimissä, ellei ole salattu numero)

Ei onnistu.

Vierailija
59/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko te ihan oikeasti lappuja kouluun jaettavaksi kouluun??? 

Mitä jos ne vanhemmat on ihan sekoja? 

Vierailija
60/131 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

===

Opettajat ja koulun kanslia ei saa antaa kenenkään yhteystietoja, ei oppilaiden, eikä niiden vanhempien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi