Mistä saan mun lapsen koulukaverin vanhempien yhteystiedot???
HERMOT MENEE!!!!
Miksei ne koulussa pysty antaa mitään tietoa kun lapsi vinkuu tossa vieressä, että pitäisi nähdä joku Jesper, mutta mistä hemmetistä mä tiedän sen sukunimen tai vanhempien nimen jos koulu ei anna tietoa?
Kommentit (131)
Eikö se voi ite koulussa kysyä täh
Sitä mä tässä kysyinkin, mutta ei semmoisia enää saa pitää!!
Miksei lapsi kysy itse siltä Jesperiltä.
No se on joku Jesper 2A:lta (mun lapsi on 2C:ltä) ja se asuu jossain sinisessä talossa. Leikkivät kuulemma joka välkkä yhdessä ja nyt haluaisivat tavata. Koko iltapäivä mennyt tähän selvittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne koulussa pidä semmoista listaa, missä on nimiä?
Nykyään ei enää saa olla mitään listoja missä on vanhempien tietoja. Ei edes vaikka jokainen vapaaehtoisesti laittaisi itse tietonsa listaan.
Meidän koulun vanhemmilla on Watsäppi ryhmä, kysy sieltä jos teillä on oma?
Laitat lapsen mukana lapun, jossa on sun omat yhteystiedot ja kutsu Jesperille tulla teille leikkimään. Eiköhän ne ota yhteyttä, jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Laitat lapsen mukana lapun, jossa on sun omat yhteystiedot ja kutsu Jesperille tulla teille leikkimään. Eiköhän ne ota yhteyttä, jos haluavat.
Mitä jos ne vanhemmat on ihan sekoja, haluan tavata/nähdä ne eka. Stalkata facesta tai jotain ensin. Vai uskallatteko te jonkun lapun varassa elää????
Käsket lapsesi pyytää Jesperiltä vanhempiensa puh numeroa.
Onko teistä kiusallista soittaa jonkun random lapsen vanhemmalle ja sopia? Tai laittaa viestiä?
Musta on kiusallista saada "ventovierailta" viestejä.
EI OPELLE VIESTEJÄ TÄMMÖISESTÄ VILMASSA!!
(T. open puoliso)
Mitä ihmettä opettaja voisi tossa tilanteessa tehdä?
Mitä sä tiedät sen Jasperin vanhemmista? Itse en haluaisi ottaa mitään yhteyttä, ennenkuin tiedän siitä jotain. Yllättävän paljon on hämäriä tyyppejä liikenteessä, vaikka niiden lapset oliskin ihan kivoja. Meillä oli kerran meidän lapsen koulukaveri AINA tulossa meille, kun kerran sovittiin.
Pyydä Jasper kylään, lappu mukaan kyllä se siitä
Kuka oikeasti lähettää opelle tämmöisest viestii :D:D;:D:D:D
Eikö ne koulussa pidä semmoista listaa, missä on nimiä?