Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt Eliittikumppanista kumppanin

Vierailija
15.03.2014 |

Siellä vaikuttaa olevan mielenkiintoisia miehiä, lapsirakkaita ja samalla arvomaailmalla kuin itse ja tosimielellä liikkeellä, mutta viestiliikenne on vähäistä ja sivusto on profiilisisällöiltään aika raskas. En nyt nettitreffeistä odota ihmeitä muutenkaan, mutta teki mieli kysyä, onko sieltä joku oikeasti löytänyt jotain vakavampaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja ihan nätti muutenkin. Tavataanko mies 42? T. Se jota kiinnostaa

Vierailija
2/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa toi Eliittikumppanin brändi. ''Korkeatasoista kumppaninhakua'' - jos rekisteröitymiselle ei ole muita vaatimuksia kuin täysi-ikäisyys, miten kaikki jäsenet voivat olla jotain valioyksilöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin napakympin epätoivokontaktista eli e-kontaktista.

pari törkyjuttua tuli vastaan, muuten oli fiksua porukkaa :)

Vierailija
4/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin täydellisen rakkaan e-kontaktista. Vuosi oltu yhdessä, muutettiin yhteen ja nyt alataan rakentamaan omaa taloa. Oon onnellinen<3

Vierailija
5/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm mies on LIIAN LYHYT. Ei kukaan hoikka nainen halua tumppia.

Mä olen 168/58, treenaan paljon, kroppa on kiinteä. Tykkään pukeutua hyvin ja käytän korkkareita. 10cm korolla mä olisin sua pidempi! Olispa noloa.

Toista se on 188cm miehen kanssa, joka nostaa mut syliinsä ja jonka seurassa tunnen itseni naiselliseksi keijukaiseksi :)

Eli kasva pituutta, sitten tärppää!

Vierailija
6/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä: mulla on tosi pienikokoinen poika. Tuntuu pahalta kun tiedän miten julma naismaailma häntä vielä odottaa. Pituusennuste hänellä 169cm. Tämä kommenttina vaan tuohon nro 40:n tekstiin

Vierailija
7/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:36"]Asian vierestä: mulla on tosi pienikokoinen poika. Tuntuu pahalta kun tiedän miten julma naismaailma häntä vielä odottaa. Pituusennuste hänellä 169cm. Tämä kommenttina vaan tuohon nro 40:n tekstiin

[/quote]

Jos kasvatat pojastasi fiksun ja huomioivat. Lyhyitä naisia löytyy. 150cm naiselle poikasi on juuri sopiva pituudeltaan.

Vierailija
8/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:36"]Asian vierestä: mulla on tosi pienikokoinen poika. Tuntuu pahalta kun tiedän miten julma naismaailma häntä vielä odottaa. Pituusennuste hänellä 169cm. Tämä kommenttina vaan tuohon nro 40:n tekstiin

[/quote]

Jos kasvatat pojastasi fiksun ja huomioivat. Lyhyitä naisia löytyy. 150cm naiselle poikasi on juuri sopiva pituudeltaan.

[/quote]

kiitos :) näin olen yrittänyt tehdä.

Vierailija
9/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:42"]3, naispuoliset tuttusi sitten eivät kuitenkaan ole "kauheaa katsottavaa", kun et epäillyt tilanteen olevan tuon? Ja toisaalta, jos sinulla on hyvännäköisiä ja fiksuja naisia lähipiirissä, ja olet itse hyvännäköinen ja fiksu, niin miksi sinä ja ainakin yksi heistä ette ole jo pariskunta, ja niin ollen poissa sivustolta?

Uteliaisuuttani kysyn, itse nimittäin löysin kymmenen vuotta sitten oman eliittikumppanini niinkin ekslusiivisesta paikasta kuin Suomi24. Mutta tämä oli siis niitä aikoja, kun jopa istuvalla pääministerillä oli siellä profiili.

[/quote]

Kataisella??

[/quote]

Vanhanen masa, oli sen ruususen tyllerön kanssa... Tyllerö kirjoitti sen kirjankin elämästään vanhasen kanssa ja masa vei jutun oikeuteen ja voitti yksityisyyden loukkaamisesta tms

Vierailija
10/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]

laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:

a) valehtelija 

b) provo  

c) itsekeskeinen paskiainen  

vierailija 3

[/quote]

Hmm.... Mikshän ne sellasta luuli... Olisko siihen ollut joku syy kenties?

[/quote]

Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk)  oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu  yms yms ...

-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...

[/quote]

Onko tuo luettelo siis tämän 42-vuotiaan miehen?

Oletpa pinnallinen tyyppi siinä tapauksessa!

Vierailija
11/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittiä on hyvä koulutus ja asema.

Vierailija
12/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millälailla esim. 18-vuotias nainen on sanan merkityksessä "eliittikumppani", kun ei ole vielä ehtinyt kouluttautua hotellinjohtajaksi. Tätä oon ihmetelly telkan mainoksesta ;)

Vierailija
13/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:36"]Asian vierestä: mulla on tosi pienikokoinen poika. Tuntuu pahalta kun tiedän miten julma naismaailma häntä vielä odottaa. Pituusennuste hänellä 169cm. Tämä kommenttina vaan tuohon nro 40:n tekstiin

[/quote]

[/quote]

Jatkaisin tätä, että minusta poikasi on tuolla pituusennusteella sopivan pituinen ihan kenelle tahansa, ei ainoastaan 150-senttisille. Pääasia, että on itse sinut pituutensa kanssa. Terv. ihminen, joka on seurannut harmistuneena erästä ystäväpariskuntaa, jossa mies muistaa joka ikinen kerta voivotella kun on liian pitkä nainen eikä tämä saisi käyttää korkokenkiä...

*

Minusta on harmillista, että potentiaalinen kumppaniehdokas voidaan hylätä päärynävartalon tai lievän ylipainon vuoksi. Yhtä ikävää on se, että mies ei ole mies ellei pituutta ole se satakahdeksankymmentä. Ehkä se eliitti kumminkin on jossakin muualla kuin viimeisen päälle trimmatussa ja hiotussa ulkokuoressa?

Vierailija
14/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:30"]

Mä olen 168/58, treenaan paljon, kroppa on kiinteä. Tykkään pukeutua hyvin ja käytän korkkareita. 10cm korolla mä olisin sua pidempi! Olispa noloa.

Toista se on 188cm miehen kanssa, joka nostaa mut syliinsä ja jonka seurassa tunnen itseni naiselliseksi keijukaiseksi :)

[/quote]

Korkokengät miehellä onkin sit seksikkäät, ku on hankala kasvaa pituutta. Sen sijaan sinulta on helpompi katkaista jalat, niin olisit sopivan lyhyt myös keskivertoa lyhyemmille miehille ja saisit tuntea itsesi keijukaiseksi useamman kanssa.

Vierailija
15/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:11"]

Huvittaa toi Eliittikumppanin brändi. ''Korkeatasoista kumppaninhakua'' - jos rekisteröitymiselle ei ole muita vaatimuksia kuin täysi-ikäisyys, miten kaikki jäsenet voivat olla jotain valioyksilöitä?

[/quote]

Rekisteröitymistä ei pysty tekemään ilman luottokorttia: ainakin on kaikilla siis luottotiedot! 

Vierailija
16/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:30"]

[/quote]

Korkokengät miehellä onkin sit seksikkäät, ku on hankala kasvaa pituutta. Sen sijaan sinulta on helpompi katkaista jalat, niin olisit sopivan lyhyt myös keskivertoa lyhyemmille miehille ja saisit tuntea itsesi keijukaiseksi useamman kanssa.

[/quote]

En mä tarvi kuin sen yhden miehen ja se mulla jo on. Jos mies vaatii naiselta tiettyä ulkonäköä, miksi nainen ei voisi vaatia samaa?

Tää M 42 ihmettelee, miksi ei irtoa hoikka naista. Kerroin syyn.

Vierailija
17/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:45"]

laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:

a) valehtelija 

b) provo  

vierailija 3

[/quote]

[/quote]

Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk)  oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu  yms yms ...

-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...

[/quote]

[/quote]

Fiksu kuntoileva elämässään asioita aikaiseksi saanut keskustelutaitoinen mies ... siis PINNALLINEN!!!1!!!

Ei ap.

Vierailija
18/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:45"]

a) valehtelija 

b) provo  

vierailija 3

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Fiksu kuntoileva elämässään asioita aikaiseksi saanut keskustelutaitoinen mies ... siis PINNALLINEN!!!1!!!

Ei ap.

[/quote]

Etusivulla palkka? Ja omaisuusluettelo?

Vierailija
19/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:41"]

Kuka oikeesti laittaa tällasta profiilinsa??

No ei kukaan, koska automaattisesti luullaan :

a) valehtelija 

b) provo  

...I rest my case ....

[/quote]

Ei, vaan ihan muista syistä. Tulee nimittäin itsekeskeinen tärkeilijä mieleen

Vierailija
20/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

En mä tarvi kuin sen yhden miehen ja se mulla jo on. Jos mies vaatii naiselta tiettyä ulkonäköä, miksi nainen ei voisi vaatia samaa?

Tää M 42 ihmettelee, miksi ei irtoa hoikka naista. Kerroin syyn.

[/quote]

Ja annoit tosi hyödyllisen neuvon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä