Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt Eliittikumppanista kumppanin

Vierailija
15.03.2014 |

Siellä vaikuttaa olevan mielenkiintoisia miehiä, lapsirakkaita ja samalla arvomaailmalla kuin itse ja tosimielellä liikkeellä, mutta viestiliikenne on vähäistä ja sivusto on profiilisisällöiltään aika raskas. En nyt nettitreffeistä odota ihmeitä muutenkaan, mutta teki mieli kysyä, onko sieltä joku oikeasti löytänyt jotain vakavampaa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]

oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla

[/quote]

Asunto isolla kirkolla? Nyt en ymmärrä.

Vierailija
22/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:45"]

Niinpä, nainen saa olla vaikka kuinka vaativa ja kun kerran tarjontaa on, niin se on helppoa, mutta kun mies haluaa jotain tasoa, niin heti on ylimielinen paskiainen ...

[/quote]

Nythän keskustelun edetessä kävikin ilmi aivan päinvastainen ilmiö: nainen,joka pitää miestä liian lyhyenä saa huomattavasti enemmän kritiikkiä osakseen kuin mies, joka etsii hoikkaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin juutuin tuohon kirkko-kohtaan. Takapihalla ikioma iso kirkko? ;)

Vierailija
24/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:48"]

Joo, minäkin juutuin tuohon kirkko-kohtaan. Takapihalla ikioma iso kirkko? ;)

[/quote]

Varmaan tosi kätevä, jos tulee äkillinen tarve päästä jumalanpalvelukseen.

Vierailija
25/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:30"]

173cm mies on LIIAN LYHYT. Ei kukaan hoikka nainen halua tumppia.

Mä olen 168/58, treenaan paljon, kroppa on kiinteä. Tykkään pukeutua hyvin ja käytän korkkareita. 10cm korolla mä olisin sua pidempi! Olispa noloa.

Toista se on 188cm miehen kanssa, joka nostaa mut syliinsä ja jonka seurassa tunnen itseni naiselliseksi keijukaiseksi :)

Eli kasva pituutta, sitten tärppää!

[/quote]

Korkokengät miehellä onkin sit seksikkäät, ku on hankala kasvaa pituutta. Sen sijaan sinulta on helpompi katkaista jalat, niin olisit sopivan lyhyt myös keskivertoa lyhyemmille miehille ja saisit tuntea itsesi keijukaiseksi useamman kanssa.

[/quote]

En mä tarvi kuin sen yhden miehen ja se mulla jo on. Jos mies vaatii naiselta tiettyä ulkonäköä, miksi nainen ei voisi vaatia samaa?

Tää M 42 ihmettelee, miksi ei irtoa hoikka naista. Kerroin syyn.

[/quote]

Ja annoit tosi hyödyllisen neuvon

[/quote]

Ehkäpä nokkelimmat ymmärsivät, että tämä oli ironinen kommentti. Ei varsinaisesti suoraan toteuttamiskelpoinen neuvo. Halusin tuoda tälle miehelle tietoon, että jos hänellä tärkein vaatimus naisesta on hoikkuus, niin monella naisella se on sitten riittävä pituus. Laihduttaa voi, mutta pituutta ei voi kasvaa enää nelikymppisenä. Ehkäpä joku miehen hylkäämästä "tavallisesta päärynästä" saa kuntosali-innostuksen ja hoikistuu miehen vaatinalle tasolle, mutta tajuaa silloin, että onkin liian laadukas lyhyelle M42:lle ;) Eikä pakit harmitakaan enää yhtään. M42 Sen sijaan pysyy lyhyenä, eikä saa naista.

Vierailija
26/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kirkko on kova markkinavaltti uskovaisia naisia etsiessä. Tosin luulin hengellisiä arvoja omaavan ihmisen olevan vähemmän pinnallinen ja materialistinen.

Vierailija
27/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]

--

Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk)  oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu  yms yms ...

-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...

[/quote]
Ei mitään epäilystä etteikö tuo olisi totta, mutta kerronpa oman kantani: tämäntyyppinen ominaisuuslista iskisi minuun silloin jos olisin ostamassa autoa. No, ylipäätään eliittikumppanin mainonta on jo antanut minulle luotaantyöntävän kuvan kaikessa statuskorosteisuudessaan: kumppanista tekee eliitin kun on tarpeeksi pullea lompakko ja CV:n voisi ripustaa seinälle kultakehyksissä.

Ainakin tässä listassa näkyy oma arvomaailmasi: akateemisuus, maallisen mammonan määrä veneineen ja keskusta-asuntoineen sekä vartalonmitat ja liikuntakerrat saavat sanallisesti suurempaa tykitystä kuin henkiset ja sisäiset arvot. Ehkä olet noiden lisäksi fiksu ja osaat Oikeasti keskustella, mutta mistä? 

Korostat pettymystäsi siitä, että et saisi toivoa hoikkaa naista leimautumatta jollakin tasolla epämiellyttäväksi. Epäilen kuitenkin, että kyse on pikemminkin siinä, että potentiaalinen kumppani ei halua tulla arvotetuksi tuolla tavoin, kun näytät ainakin tuossa listassa arvottavan itsesi.

Vierailija
28/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen aökuperäiseen kysymykseen, onko joku löytänyt tuolta puolison tai edes seurustelukumppanin? Onko siellä sama ilmiö, että 50v mies hakee 25-35v naista?

Vierailija
29/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
30/69 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan...

tai kuulin yhdestä, mutta sekin ritari lopulta ratsasti pois auringonlaskuun yksisarvisellaan.

Vierailija
31/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sieltä eliittikumppanin.

Vierailija
32/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole , itse olen mies ja odotin jotain ihan muuta mainosten perusteella. Ensinnäkin se periaate, ettei itse saa valita kumppaniehdokkaita, vaan kone ehdottaa muutamaa, muka sopivaa, per päivä on todella kakkosesta. Toisekseen koneen ehdottamat naiset on aika karmeeta katsottavaa.... Ilmeisesti miestarjonta siellä on huomattavasti parempaa, koska itsekin maksoin palvelusta useampien naispuolisten tuttujen kertomusten perusteella, jotka kehuivat tarjontaa. Se on kai sama kaikissa nettisaiteissa suomessa, kun miehiä on monisatakertainen määrä naisia kohden, homma menee persiilleen.  

Vierailija
33/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, millaista miestä olit itsellesi ajatellut? Jospa tärppäisi tätä kautta?

Vierailija
34/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vieläkö etsit naista? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
35/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Löysin Eliittikumppanin kautta aivan ihanan, hyvin toimeentulevan ja akateemisesti koulutetun, korkeassa asemassa työskentelevän miehen. Suosittelen.

Mirva 28

Vierailija
36/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko eliittikumppanissa joku "tuloraja", että koyhät eivät pysty kirjautumaan tms. :D

Vierailija
37/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:34"]

Mies, vieläkö etsit naista? Minkä ikäinen olet?

[/quote]

Kyllä ja 42

Vierailija
38/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on haku päällä, oon 50 vuotias mies.

A.

Vierailija
39/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni kyllä on. Nyt ovat seurustelleet puolisen vuotta miehen kanssa.

Vierailija
40/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:

a) valehtelija 

b) provo  

c) itsekeskeinen paskiainen  

vierailija 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan