Onko joku löytänyt Eliittikumppanista kumppanin
Siellä vaikuttaa olevan mielenkiintoisia miehiä, lapsirakkaita ja samalla arvomaailmalla kuin itse ja tosimielellä liikkeellä, mutta viestiliikenne on vähäistä ja sivusto on profiilisisällöiltään aika raskas. En nyt nettitreffeistä odota ihmeitä muutenkaan, mutta teki mieli kysyä, onko sieltä joku oikeasti löytänyt jotain vakavampaa?
Kommentit (69)
Mies 42. Mistäpäin Suomea olet? T. Minuu kiinnostaa
Munkin mies löytyi Suomi24:lta. :) Ja helmi onkin!
Mies 42 on Hgin keskustasta ja työtutut (ne naiset siis) ovat minua muutamia vuosia vanhempia, mukavia muuten mutta ei mun tyyppiä....
Olen oikeasti hyvä saalis , mutta , mutta ... kaikkien hyvien puolieni vastapainoksi olen partnerin ruumiinrakenteen puolesta hyvin valikoiva. ... eli kun kun tuhti ei vaan mitenkään sytytä, niin en vain voi muuksi muuttua. ...tosin mitään muita kriteerejä en suuremmin vaadi, pitää olla hoikka ja edes jollain tasolla itsestään huolehtiva. (ja seuraavaan kysymykseen: Kyllä, minulla on katetta ja kaikupohjaa sitä vaatia oman ulkonäköni ja kroppani puolesta)
Näin anonyyminä on helppo tällaiset tunnustaa, mutta nettisaitille näitä ei voi kirjoittaa, koska silloin taas saa virtuaalisen kusipäämerkin otsaansa.
Voi luoja! En edes yrittäisi etsiä mitään tuollaisilta saiteilta. Kaikenlaiseen hömppään saa tietysti rahansa uppoamaan, jos niin haluaa.
Tyypillistä, että hoikkaa/itsestään huolta pitävää naista etsivä mies heti alapeukutetaan. Tuskinpa kovin moni nainenkaan huolii pulskaa miestä kumppanikseen noilla saiteilla (vaikka itsekin olisi ylipainoinen). Tsemppiä etsintään, kumppanin löytäminen on hankalaa, jos ei ihan jokaista vastaantulijaa ole valmis huolimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:42"]3, naispuoliset tuttusi sitten eivät kuitenkaan ole "kauheaa katsottavaa", kun et epäillyt tilanteen olevan tuon? Ja toisaalta, jos sinulla on hyvännäköisiä ja fiksuja naisia lähipiirissä, ja olet itse hyvännäköinen ja fiksu, niin miksi sinä ja ainakin yksi heistä ette ole jo pariskunta, ja niin ollen poissa sivustolta?
Uteliaisuuttani kysyn, itse nimittäin löysin kymmenen vuotta sitten oman eliittikumppanini niinkin ekslusiivisesta paikasta kuin Suomi24. Mutta tämä oli siis niitä aikoja, kun jopa istuvalla pääministerillä oli siellä profiili.
[/quote]
Kataisella??
Mä arvaan, että nää 40-50 -vuotiaat miehet etsivät kumppania 20-30v. naisista ja ihmettelevät sitten kun kukaan ei kiinnostu. Kannattaa etsiä omasta ikäluokasta +/- 5 vuotta. Normaalit naiset, jotka eivät etsi elättäjää, eivät ole kiinnostuneet kovin vanhasta kumppanista.
Hih. Olisi kyllä hauskaa kuulla yht.veto siitä millä tavalla sivusto merkkaa eliitiksi tai miten itse määrittelee itsensä eliittikumppaniksi. Onko kaikilla esim. fyffee sikana tai helwetilliset hauikset?
Niinpä, nainen saa olla vaikka kuinka vaativa ja kun kerran tarjontaa on, niin se on helppoa, mutta kun mies haluaa jotain tasoa, niin heti on ylimielinen paskiainen ...
jengillä on vähän eri käsitykset siitä, mikä on eliittiä. Onko se raha vai sivistys vai ulkonäkö. Hyvää ulkonäköäkin on monenlaista: tyylikäs boheemi pyöreä vrt. junttikuteisiin puettu täydellinen vartalo. Teinin näköinen nainen vs. aikuinen viileä leidi. Jonkun silmissä keskituloinen on rikasta eliittiä, toiselle ei.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:09"]
Tyypillistä, että hoikkaa/itsestään huolta pitävää naista etsivä mies heti alapeukutetaan. Tuskinpa kovin moni nainenkaan huolii pulskaa miestä kumppanikseen noilla saiteilla (vaikka itsekin olisi ylipainoinen). Tsemppiä etsintään, kumppanin löytäminen on hankalaa, jos ei ihan jokaista vastaantulijaa ole valmis huolimaan.
[/quote]
Arvaas mitä: se kumppanin paino ei merkitse mitään kun rakastuu.
Terveisin hoikka ja kaunis nainen, joka rakastui lihavaan ja ei niin komeaan mieheen. Kiertäisin nuo "itsestään huolehtivat" miehet kyllä kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:09"]Tyypillistä, että hoikkaa/itsestään huolta pitävää naista etsivä mies heti alapeukutetaan. Tuskinpa kovin moni nainenkaan huolii pulskaa miestä kumppanikseen noilla saiteilla (vaikka itsekin olisi ylipainoinen). Tsemppiä etsintään, kumppanin löytäminen on hankalaa, jos ei ihan jokaista vastaantulijaa ole valmis huolimaan.
[/quote]
Lähinnä se ärsytti, että sanoi, ettei ole oikein muita kriteereitä, aika ulkonäkökeskeiseltä vaikuttaa. Itse olen laiha, mutta ottaisin mielummin pulskan miehen kuin sellaisen joka puunaa itseään hirveästi tai näkee minussa vain hoikkuuteni.
Järkky toi 3. Ehdoton ei! Mielummin vähän vaatimaton ulkonäkö ku tollanen luonne..
En ole ulkonäkökeskeinen sanan varsinaisessa merkityksessä, tarkoitan että ulkonäöstään pitää sen verran huolehtia ettei ole sellainen peikko, että lapsetkin pelkää.
Tiedän että se ärsyttää 99,9 prosenttia suomalaisista naisista kun sanoo, että kumppanin pitää olla hoikka, mutta kun muu ei toimi.... ja meinaan juurikin sitä että pulska, tai edes normaali suomalainen päärynävartalo ei vain kiihota yhtään. Olen muutaman kerran kokeillut seksiä tukevamman (ja sen päärynän) tosi mukavan ja fiksun naisen kanssa, mutta se on pelkkä suoritus ilman mitään kipinää ja intohimoa.
Joillain on makuna isot naiset, jotkut haluaa pieniä tissejä tai jotkut lolloja... kaikilla meillä on omat perversiomme. Minulla se on hoikka nainen, täällä sen voi sanoa, mutta ei missään muualla - sori että sua ärsyttää, mutta eikö olisi toisaalta kiva tietää että ukollas on himo sellaiseen mitä voit helposti tarjota kaiken muun hyvän lisäksi jos muuten kemiat kohtaa ;o)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]
laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:
a) valehtelija
b) provo
c) itsekeskeinen paskiainen
vierailija 3
[/quote]
Hmm.... Mikshän ne sellasta luuli... Olisko siihen ollut joku syy kenties?
3, et oo ulkonäkökeskeinen? Mut silti ainoo mistä täällä jauhat on se ulkonäkö? ;)
Siis onhan tollasia pinnallisia naisihmisiäkin olemassa, et kyllä sä varmana löydät tollasena aarteena sellasen jostain!
Onnea vaan teille!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:45"]
Niinpä, nainen saa olla vaikka kuinka vaativa ja kun kerran tarjontaa on, niin se on helppoa, mutta kun mies haluaa jotain tasoa, niin heti on ylimielinen paskiainen ...
[/quote]
Kun mä en usko et tää(kään) olis mitenkään sukupuolikysymys. On niitä, jotka pitää tollasta ulkonäkökeskeistä asennoitumista pinnallisena ja ne (eli me) alapeukutetaan tasapuolisesti kaikille, jotka on aina "vaatimassa tasoa"
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]
laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:
a) valehtelija
b) provo
c) itsekeskeinen paskiainen
vierailija 3
[/quote]
Hmm.... Mikshän ne sellasta luuli... Olisko siihen ollut joku syy kenties?
[/quote]
Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk) oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu yms yms ...
-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...
eliitti tarkoittaa tossa pelleä..
3, naispuoliset tuttusi sitten eivät kuitenkaan ole "kauheaa katsottavaa", kun et epäillyt tilanteen olevan tuon? Ja toisaalta, jos sinulla on hyvännäköisiä ja fiksuja naisia lähipiirissä, ja olet itse hyvännäköinen ja fiksu, niin miksi sinä ja ainakin yksi heistä ette ole jo pariskunta, ja niin ollen poissa sivustolta?
Uteliaisuuttani kysyn, itse nimittäin löysin kymmenen vuotta sitten oman eliittikumppanini niinkin ekslusiivisesta paikasta kuin Suomi24. Mutta tämä oli siis niitä aikoja, kun jopa istuvalla pääministerillä oli siellä profiili.