Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt Eliittikumppanista kumppanin

Vierailija
15.03.2014 |

Siellä vaikuttaa olevan mielenkiintoisia miehiä, lapsirakkaita ja samalla arvomaailmalla kuin itse ja tosimielellä liikkeellä, mutta viestiliikenne on vähäistä ja sivusto on profiilisisällöiltään aika raskas. En nyt nettitreffeistä odota ihmeitä muutenkaan, mutta teki mieli kysyä, onko sieltä joku oikeasti löytänyt jotain vakavampaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]

laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:

a) valehtelija 

b) provo  

c) itsekeskeinen paskiainen  

vierailija 3

[/quote]

Hmm.... Mikshän ne sellasta luuli... Olisko siihen ollut joku syy kenties?

[/quote]

Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk)  oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu  yms yms ...

-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...

[/quote]

Kuka oikeesti laittaa tällasta profiilinsa??

No en tiedä näistä mitään ku en harrasta näitä nettijuttuja. Olen löytänyt jo nuoresta iästäni huolimatta eliittikumppanini. :)

Mutta kyllä on kylmäks ja kalseeks mennyt touhu ei voi muuta sanoa... Rakastumisesta on hövinnyt kaikki romantiikka ja tollasta sitten tilalle.

Vierailija
62/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti laittaa tällasta profiilinsa??

No ei kukaan, koska automaattisesti luullaan :

a) valehtelija 

b) provo  

c) itsekeskeinen paskiainen  

...I rest my case ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihonviimeksi ottaisin miehen, jolla on ollut profiili eliittikumppanissa.

Vierailija
64/69 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]

Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk)  oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu  yms yms ...

-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...

[/quote]

Noin lyhyellä (eli rumalla) miehellä ei ole varaa vaatia hoikkaa naista, sorry. 

Vierailija
65/69 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:04"]

Mä olen hoikka ja ihan nätti muutenkin. Tavataanko mies 42? T. Se jota kiinnostaa

[/quote]

Mikä ettei, epäilen vain vahvasti tämän olevan provo ?

Vierailija
66/69 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että kun fokus on eliittikumppaneilla niin noissa ulkoisissa tekijöissä: ulkonäkö, omaisuus, ura, menestys, niin vastaan saattaa todellakin tulla melkoisia "luonnevalioita". Siis ihmiselle luodaan sellainen kuva, että täyttämällä tietyt kriteerit, sinulla on LUPA vaatia mitä vaan toiselta. (näinhän siinä mainoksessakin sanotaan).

Vaikka kaikenlaisen nettideitailun aikaan siihen liittyvää sosiaalista häpeää ei enää tunnusteta, niin pakko ajatella, että mikä vika on "hyvin menestyneessä, varakkaassa, hyvännäköisessa" ihmisessä, kun ei löydä kumppania muutoin kuin sivuston kautta? Siis jotain sellaista, mitä ei ensisilmäyksellä huomaa?

Sitten sille yhdelle, joka haki hoikkaa naista. Jos tuo on ainoa kriteeri, niin varmasti sellaisia löytyy ja paljon. Pitää vain etsiä oikeista paikoista kuten kuntosaleilta tai vastaavien harrastusten parista.

Vierailija
67/69 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikoilla kannattimilla suhde, jos perustuu pelkästään toisen ulkonäköön. Et sinä sen ulkonäön kanssa seurustele, vaan sen ihmisen. Järkevämpää olisi kertoa omista arvoistaan, tulevaisuuden suunnitelmista, mielenkiinnon kohteista. En yhtään ihmettele että M42 on sinkku.

Vierailija
68/69 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:05"]

Voi luoja! En edes yrittäisi etsiä mitään tuollaisilta saiteilta. Kaikenlaiseen hömppään saa tietysti rahansa uppoamaan, jos niin haluaa.

[/quote]

Samaa mieltä. Jos itelle tulisi tarve löytää nainen rinnalleni, niin kysyisin kivanoloiselta vastaantulijalta onko hän vapaa ja lähtisikö kanssani kahville, elokuviin tai ihan vaan jonnekin? Enkä kysyisi kaikilta, vaan kun tulee tunne, että onpa pirtsakka pakkaus ja joka oikeasti tuntuu sellaiselta, jonka kanssa olisi hauskaa. Hutejakin tulisi varmasti, mutta tuskin kukaan nainen siit loukkaantuu, jos joku mies selvinpäin tuollaista kysyy ja hyväksyy mukisematta kieltävän vastauksen?

Vierailija
69/69 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinnässä nainen! Olen 51 vuotias eronnut, 2 lapsen yh huoltaja! Olen yli 190 cm:nen, 80 kiloinen, asun Suomen puolessavälissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi