Apua, mitä ulkoaktiviiteettia tiimille?
Jouduin yllättäin - ja vasten tahtoani - tiiminvetäjäksi sairaustapauksen vuoksi. Mun nyt sitten pitää kaikenlisäksi järjestää pikkujoulujen korvike. Ehtona on, että tapahtuma on ulkona, ei alkoholia. Täällä ei ole lunta, lumisessa kelissä keksisin kyllä. Makkaranpaisto laavulla teilattiin jo täysin.
Juu sain liian vaativan tehtävän. Mä tykkään vain puurtaa ja suunnitella omissa oloissani ja tehdä mitä käsketään, mutta nyt käskettiin näin.
Budjetti on 200 euroa kuudelle hengelle. En halua sanoa paikkakuntaa, se tosin helpottaisi, mutta en halua olla tunnistettava. Tässä oli jo liikaa muutenkin.
Kommentit (25)
Entäs kirjoitti:
Frisbeegolf jos ei ole lunta, ihan hauskaakin
Joo! Tämä on hyvä. Itse en ole pelannut, mutta täällä löytyy parikin paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 euroa kuudelle? No aikalailla joutuu sitten itse keksimään, tuolla rahalla ei joltain ohjelmapalveluyrittäjältä mitään osteta.
Tuo pimeässä metsässä järjestettövö heijastinrata taskulamppujen valossa on oikeasti kiva elämys. Ostat vaan tarpeeksi heijastimia, jokaiselle hyvä otsalamppu ja sijoitat ne heijastimet haastavasti. Reitin varrelle tehtäviä. Lopuksi aarre, jotain syötävää ja juotavaa.
Googleta lähialueen retkikohteet. Yritä keksiä joku sellainen hiukan syrjäisempi, jossa kaikki ei olisi jo käyneet.
Tai sitten joku 45 min "kurssi", jonka voi toteuttaa ulkona. Kysy vaikka paikalliselta partiolippukunnalta, toteuttaisiko ne teille 200 euron lahjoistusta vastaan mini-partiotaitokisat tai opettaisi survival-taitoja. Treeni tai tanssitunti joltain valmentajalta. Jousiammuntaa.
Ei todellakaan mitään pimeäratoja. Ensinnäkin minulla on huono hämäränäkö ja toiseksi työpaikan hippalot pidettäköön päiväaikaan työaikana.
Jos eksoottista haluaa, niin suppilovahveroita poimimaan. Itse innostuisin korkeintaa pienestä kävelylenkistä ja kuten joku jo mainitsikin, niin ruhtinaallinen ruokakori kaikille kotiinviemisiksi.
Työaikaa saa käyttää kaksi tuntia. Ap.
Päättäkää porukalla että nyt koronavuonna haluatte ilahduttaa pienituloisia ja lahjoitatte rahan joulukeräykseen, siihen Hyvä joulumieli vaimikäsenytokikaan. Ja käytte parin tunnin kävelyn alkaen klo 14.00 jos työ loppuu klo 16, perjantai on hyvä, kaikki pääsee kävelyn jälkeen kotiin viikonlopun viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Menkäää vetään karaokee. Ainii siinä menee vahingossakin alkoholia. Joss shakkia alkaa pelaamaaan niin jollakin on inhan varmasti taskumattti mukana ja sammuu siihen hilkaisuuden äärelle. Joku joukkkue peli vai onko liika klassinen. Discohile meininkiä ja ja breikkaus skabaa kuka vetää parhaaat koreografiat tanssilattialla. Ainii siiihenkin kuluuu alkoholia. Golffissa kun joutuuu odottamaan toisen puttausta niiin siihenkin kuluu alkoholia. Miten oliisi keilaus. Ainii siiiinähän on kapakki ihan vieressä ja kaljatuoppeja kuomotaaan. Jalkapallloa. ai niiin muttta maaalivahti joutuu odotella hyökkäystä tolpppien välissä ja taaas sieltä arvatenkin se taskumatti livahtaa ja taaas ollaaan jalka suuussa ja pallo maalissa. En tiedä kylllä. Ainoa mikä tulee mieleeen niin olkaa kljoissa kaikki ja yrittäkää kilvan osua palloon ja se kuka tekee maalin niiin korkaa itellleen kossupullon.
Herää epäilys että olet ihan äskettäin tehnyt maalin tai pari.
Ainakin Helsingissä järjestetään kaupunkisuunnistuksia, hinta muistaakseni 27 euroa/henki. Teidän budjetilla saisi glögit tai hodarit vielä päälle.
Tai opastettu kierros omassa kaupungissa, jonkun teeman mukaan, näitä nyt on joka paikkakunnalla.
Työaikaa saa käyttää kaksi tuntia. Ap.