Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mitä ulkoaktiviiteettia tiimille?

Vierailija
16.11.2020 |

Jouduin yllättäin - ja vasten tahtoani - tiiminvetäjäksi sairaustapauksen vuoksi. Mun nyt sitten pitää kaikenlisäksi järjestää pikkujoulujen korvike. Ehtona on, että tapahtuma on ulkona, ei alkoholia. Täällä ei ole lunta, lumisessa kelissä keksisin kyllä. Makkaranpaisto laavulla teilattiin jo täysin.

Juu sain liian vaativan tehtävän. Mä tykkään vain puurtaa ja suunnitella omissa oloissani ja tehdä mitä käsketään, mutta nyt käskettiin näin.

Budjetti on 200 euroa kuudelle hengelle. En halua sanoa paikkakuntaa, se tosin helpottaisi, mutta en halua olla tunnistettava. Tässä oli jo liikaa muutenkin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva lapsuudenaikainen juttu. Piilosilla oloa tai kirkkista tms. Voisi virkistää mieltä aikuisten harmaassa maailmassa jos välillä voisi palata noihin aikoihin.

Vierailija
2/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulamppusuunnistus pimeässä heijastimien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa vinkkejä kun ei tiedä missä päin Suomea...

Vierailija
4/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäää vetään karaokee. Ainii siinä menee vahingossakin alkoholia. Joss shakkia alkaa pelaamaaan niin jollakin on inhan varmasti taskumattti mukana ja sammuu siihen hilkaisuuden äärelle. Joku joukkkue peli vai onko liika klassinen. Discohile meininkiä ja ja breikkaus skabaa kuka vetää parhaaat koreografiat tanssilattialla. Ainii siiihenkin kuluuu alkoholia. Golffissa kun joutuuu odottamaan toisen puttausta niiin siihenkin kuluu alkoholia. Miten oliisi keilaus. Ainii siiiinähän on kapakki ihan vieressä ja kaljatuoppeja kuomotaaan. Jalkapallloa. ai niiin muttta maaalivahti joutuu odotella hyökkäystä tolpppien välissä ja taaas sieltä arvatenkin se taskumatti livahtaa ja taaas ollaaan jalka suuussa ja pallo maalissa. En tiedä kylllä. Ainoa mikä tulee mieleeen niin olkaa kljoissa kaikki ja yrittäkää kilvan osua palloon ja se kuka tekee maalin niiin korkaa itellleen kossupullon.

Vierailija
5/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa kuudelle? No aikalailla joutuu sitten itse keksimään, tuolla rahalla ei joltain ohjelmapalveluyrittäjältä mitään osteta.

Tuo pimeässä metsässä järjestettövö heijastinrata taskulamppujen valossa on oikeasti kiva elämys. Ostat vaan tarpeeksi heijastimia, jokaiselle hyvä otsalamppu ja sijoitat ne heijastimet haastavasti. Reitin varrelle tehtäviä. Lopuksi aarre, jotain syötävää ja juotavaa.

Googleta lähialueen retkikohteet. Yritä keksiä joku sellainen hiukan syrjäisempi, jossa kaikki ei olisi jo käyneet.

Tai sitten joku 45 min "kurssi", jonka voi toteuttaa ulkona. Kysy vaikka paikalliselta partiolippukunnalta, toteuttaisiko ne teille 200 euron lahjoistusta vastaan mini-partiotaitokisat tai opettaisi survival-taitoja. Treeni tai tanssitunti joltain valmentajalta. Jousiammuntaa.

Vierailija
6/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköjen etsimistä? Käyt piilottamassa itse yhden kätkön, jossa retkieväät.

Vierailija
7/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuurolle ja glögille terassille

Tunti reippailua ja kaikille herkkukori kotiin vietäväksi.

Vierailija
8/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin terassille lämpölampun alle

Vierailija
9/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy piilottamassa pieniä viinapulloja metsään "geokätköiksi". Ai niin alkoholittomia viinapulloja tietysti.

Vierailija
10/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aarteen etsintää jossa jokaiselle 33 edestä herkkuja

Vierailija
11/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lunta, niin pyöräretki. Jos kaikilla on pyörät. Jos on lunta, niin pulkkamäkeen.

Miksi ne tuon nuotiogrillaamisen teilasivat? Sehän on kivaa.

Osta jokaiselle oma risukeitin pikkujoululahjaksi ja menette metsään testaamaan, kuka saa ensinnä tulet tehtyä ja teeveden keitettyä. Ensin pitää osata suunnistaa paikalle.

Vierailija
12/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää joulumarkkinoille glögiä juomaan.

Vierailija
13/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seikkailupuistot auki

Vierailija
14/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sillä 200 eurolla jotain mukavaa viemistä vanhainkotiin, vaikka kukkia. Sitten menette sinne vanhainkodin pihalle esittämään tiernapojat ja jätätte kukat eteiseen. Lopuksi tarjoat kaikille itse keitetyn riisipuuron ja rusinasoppaa.

Vierailija
15/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf jos ei ole lunta, ihan hauskaakin

16/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienryhmätehtävä: asetelkaa yhdessä syksyn lehdistä maahan iso mandala.

Pienryhmätehtävä (tarvitaan välineeksi juuttinarua ja sakset) : rakentakaa risuista metsänhenki tai yritykselle sopiva maskotti tai lohikäärme.

Pieni kilpailu: pienryhmät tekevät käpylehmiä tai -porsaita (männynkävyistä). Ensin ryhmille aikaa käpyjen ja oksien keräämiseen. Sitten ajanotolla, esimerkiksi 15 minuuttia. Kuinka monta pystyssä omilla jaloillaan seisovaa elikkoa ryhmä ehtii tehdä?

Liikunnallisempaa: merkitään värikkäällä nauhalla leikissä mukana olevat puut. Idea sama kuin tuolileikissä, jossa poistetaan ringistä yksi tuoli. Merkistä kaikkien on irtauduttava omalta puultaan ja yritettävä löytää seuraava vapaa leikissä oleva puu. Värikkäät nauhat vähenevät puista. Leikki tulee sitä liikunnallisemmaksi, mitä kauempana toisistaan nauhoilla merkityt puut ovat.

Vierailija
17/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 euroa kuudelle? No aikalailla joutuu sitten itse keksimään, tuolla rahalla ei joltain ohjelmapalveluyrittäjältä mitään osteta.

Tuo pimeässä metsässä järjestettövö heijastinrata taskulamppujen valossa on oikeasti kiva elämys. Ostat vaan tarpeeksi heijastimia, jokaiselle hyvä otsalamppu ja sijoitat ne heijastimet haastavasti. Reitin varrelle tehtäviä. Lopuksi aarre, jotain syötävää ja juotavaa.

Googleta lähialueen retkikohteet. Yritä keksiä joku sellainen hiukan syrjäisempi, jossa kaikki ei olisi jo käyneet.

Tai sitten joku 45 min "kurssi", jonka voi toteuttaa ulkona. Kysy vaikka paikalliselta partiolippukunnalta, toteuttaisiko ne teille 200 euron lahjoistusta vastaan mini-partiotaitokisat tai opettaisi survival-taitoja. Treeni tai tanssitunti joltain valmentajalta. Jousiammuntaa.

Ei todellakaan mitään pimeäratoja. Ensinnäkin minulla on huono hämäränäkö ja toiseksi työpaikan hippalot pidettäköön päiväaikaan työaikana.

Jos eksoottista haluaa, niin suppilovahveroita poimimaan. Itse innostuisin korkeintaa pienestä kävelylenkistä ja kuten joku jo mainitsikin, niin ruhtinaallinen ruokakori kaikille kotiinviemisiksi.

Vierailija
18/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mitään pimeäratoja. Ensinnäkin minulla on huono hämäränäkö ja toiseksi työpaikan hippalot pidettäköön päiväaikaan työaikana.

Jos eksoottista haluaa, niin suppilovahveroita poimimaan. Itse innostuisin korkeintaa pienestä kävelylenkistä ja kuten joku jo mainitsikin, niin ruhtinaallinen ruokakori kaikille kotiinviemisiksi.

Kohta on pimeää jo klo 15 aikaan, joten hyvin voi tuon heijastinradan toteuttaa klo 15-16.... Tai aamulla klo 8-9.

Vierailija
19/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tee sellainen sitten. Pikkujoulukävely ja herkkukori. Olipas yksinkertaista.

Vierailija
20/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuotio on jo tyrmätty, niin ehkä kyseistä ryhmää ei saa innostumaan mistään aktiviteeteista, joita tuolla rahalla ei oikein järjestetäkään. Minusta kuulosti hyvälle idealle, että pienen kävelylenkin päätteeksi olette jossain terassilla tai joulutorilla. Jos rahnua jää yli, tuo pikkuinen herkkukori on kanssa toimiva. (Jos tuntuu ettei edes terassia saa järkättyä, sitten suoraan rahat joulukoriin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi