En ymmärrä Susanna Penttilöitä yms.
Siis eikö 4-kymppisillä ole muuta elämää kuin jatkuva itsensä esittely ja alastomuuden näyttely!?! Ja ei en ole kateellinen! En näe edes Susannassa mitään kaunista, lähinnä "laiha Tuksu" olo tulee hänestä.
Kauneuttaan voisi esitellä fiksumminkin. Esim. Jaana Pelkonen on mielestäni tosi kaunis ja esiintyy fiksuissa asuissa. Samoin vaikkapa Jenni Vartiainen.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:30"]No onhan hänellä todella hyvä kroppa ollakseen yli 40-vuotias. Jos muuta väittää, niin hoh hoijaa.
[/quote]
Hänellä on upea kroppa mutta olen silti sitä mieltä, ettei selfieiden postaaminen Instagramiin ym. anna nelikymppisestä kovin tasapainoista kuvaa. Parikymppiset on asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:59"]No kyllä mulle tulee Susanna Penttilästä ja kaikista näistä Real Housewives ym. -tyypeistä lähinnä säälittävä kuva. Siis sellainen, että yritetään epätoivoisesti olla nuorempia kuin ollaan ja yritetään kilpailla teinimisukoiden (Sieppi, Ruusila, Chafak jne.) kanssa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä mä ainakin toivon että nelikymppisenä osaisin tuoda itsessäni muitakin puolia esille kuin ulkonäön. Ja että ei tarvitsisi huomiota hakea millään nännikuvilla. Suomalaisista suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista naisista tyylikkäitä ovat mielestäni esim. jo mainittu Jaana Pelkonen, Helena Karihtala, Anne Kukkohovi, Niina Kurkinen. Kaisa Liski on omalla tavallaan tyylikäs myös, vaikka tyylini ei olekaan minun makuun. Heistä Susannan kannattaisi ottaa mallia. (Nyt muuten tarkistin Susannan iän Wikipediasta, ja on kuulemma syntynyt 1973! Onkohan tuo totta? Tyylinsä perusteella olisin luullut häntä ainakin viisi vuotta vanhemmaksi.)
[/quote]
No joopa joo. Kun itse olet 40v niin sinullekin sallitaan sit vain yksi tyyli. Eli Kaisa Liski-look. Ettekö te tajua että ei ihmisen persoonan ja mieltymysten tarvi muuttua iän mukana. Keneltä teistä se on pois jos nelikymppisen nänni jossain vilahtaa..voi kauheeta!
Mun mielestä toi mitä saa tehdä, ja miltä saa näyttää tietyn ikäisenä on naisten kontrollointia, ja se on ikävää, että se tulee just toisilta naisilta.
Sama asia kuin keski-ikäisten lyhyet hiukset, naiskampaajat leikkaa melkein väkisin toisille naisille sellaiset, ja pitkiä hiuksia keski-ikäisillä paheksutaan jne.
Toi on selvästi susannan tyyli, toi real housewives tyyli, ja miksei se saisi toteuttaa sitä? Koska se on tietyn ikäinen, ja tietyn ikäisten naisten täytyy vaan kadota jonnekin, leikata lyhyet hiukset, pukeutua säkkeihin, ja lihoa, olla hiljaa? Se on ok, jos haluaa olla sellainen itse minkä ikäisenä vaan, mutta miksei joku, jolla on erilainen esteettinen näkemys saisi tuoda sitä esille, vaikka olisi minkä ikäinen?
Toihan on vaan erilainen tyylinäkemys, eikä mikään henkilökohtainen muille, joilla on erilainen tyyli.
Minkä takia vain nuorena saisi toteuttaa itseään?
Miten voi ketään häiritä Susanna? Hän on supermukava, kiva, ystävällinen ihminen. Siis aivan toista maata kuin keskiverto av mamma. Ihme tarve taas mollata.
Jos hän haluaa ottaa itsestään kuvia ja julkaista niitä, niin hänellä lienee siihen oikeus. Ei ole vain teinien oikeus, tervetuloa uudelle vuosituhannelle avmamma!
-eikä mikään henkilökohtainen loukkaus muille, joilla on erilainen tyyli
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:59"]No kyllä mulle tulee Susanna Penttilästä ja kaikista näistä Real Housewives ym. -tyypeistä lähinnä säälittävä kuva. Siis sellainen, että yritetään epätoivoisesti olla nuorempia kuin ollaan ja yritetään kilpailla teinimisukoiden (Sieppi, Ruusila, Chafak jne.) kanssa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä mä ainakin toivon että nelikymppisenä osaisin tuoda itsessäni muitakin puolia esille kuin ulkonäön. Ja että ei tarvitsisi huomiota hakea millään nännikuvilla. Suomalaisista suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista naisista tyylikkäitä ovat mielestäni esim. jo mainittu Jaana Pelkonen, Helena Karihtala, Anne Kukkohovi, Niina Kurkinen. Kaisa Liski on omalla tavallaan tyylikäs myös, vaikka tyylini ei olekaan minun makuun. Heistä Susannan kannattaisi ottaa mallia. (Nyt muuten tarkistin Susannan iän Wikipediasta, ja on kuulemma syntynyt 1973! Onkohan tuo totta? Tyylinsä perusteella olisin luullut häntä ainakin viisi vuotta vanhemmaksi.)
[/quote]
No joopa joo. Kun itse olet 40v niin sinullekin sallitaan sit vain yksi tyyli. Eli Kaisa Liski-look. Ettekö te tajua että ei ihmisen persoonan ja mieltymysten tarvi muuttua iän mukana. Keneltä teistä se on pois jos nelikymppisen nänni jossain vilahtaa..voi kauheeta!
[/quote]
No johan tuossa mainitsin jo monta muutakin tyylikästä nelikymppistä, jolla kellään ei ole Kaisa Liski -tyyliä.
Halutaanko tässä ymmärtää vääri vai mitä?
Kauniita nelikymppisiä naisia on maailmassa useita, nykyään todella paljon myös tuollaisia pumpattuja kumibarbieita mutta jos viereen laittaa luonnostaan hyväkroppaisen, luonnollisin vaalein pitkin hiuksin varustellun samanikäisen naisen niin Susanna Penttilä näyttää hirviöltä. Vaikka sillä toisella olisi pienemmät tissit ja hieman rypynpoikasta kasvoilla.
Tietysti valtaosa tuon ikäisistä naisista ei ole kiinnostunut kropan tai naaman muokkaamisesta, saati elää niin terveellisesti että olisi pysynyt hyvässä kuosissa mutta niitä löytyy. Kaikki eivät halua julkisuuteen tai itseään valokuviin nettiin.
Susanna on niinkuin Demi, pohjattoman onneton ikääntymisestään ja kaikin voimin sitä pois työntävä, kauneusleikkauksia, tuhmia poseerauksia, todella nuori mies asuinkumppanina mutta vaikka kuinka olisi varusteltu niin ikä puskee esiin jossain vaiheessa ja siinä se kriisi aukeaa kaikessa karmeudessaan. Se toyboy löytääkin oman ikäisensä sweetheartin.
Mun mielestä tuo hänen touhunsa ei ole mitään itsensä toteuttamista vaan kirkuvaa epätoivoa:)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:51"]Kyllä hänellä on muuta elämää, hän ansaitsee ulkonäöllään. Joten kyllä sitä kannattaa esitellä. jos hän ei kiinnosta sinua, niin miksi katsot hänen instagram tiliään ylipäätään. Muiden haukkuminen nyt yleensäkin on aika ala-arvoista.
[/quote]
En ole mitään instagramia katsonut vaan nämä pomppaa jatkuvasti Iltalehdiatä ym. esiin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:29"]Halutaanko tässä ymmärtää vääri vai mitä?
Kauniita nelikymppisiä naisia on maailmassa useita, nykyään todella paljon myös tuollaisia pumpattuja kumibarbieita mutta jos viereen laittaa luonnostaan hyväkroppaisen, luonnollisin vaalein pitkin hiuksin varustellun samanikäisen naisen niin Susanna Penttilä näyttää hirviöltä. Vaikka sillä toisella olisi pienemmät tissit ja hieman rypynpoikasta kasvoilla.
Tietysti valtaosa tuon ikäisistä naisista ei ole kiinnostunut kropan tai naaman muokkaamisesta, saati elää niin terveellisesti että olisi pysynyt hyvässä kuosissa mutta niitä löytyy. Kaikki eivät halua julkisuuteen tai itseään valokuviin nettiin.
Susanna on niinkuin Demi, pohjattoman onneton ikääntymisestään ja kaikin voimin sitä pois työntävä, kauneusleikkauksia, tuhmia poseerauksia, todella nuori mies asuinkumppanina mutta vaikka kuinka olisi varusteltu niin ikä puskee esiin jossain vaiheessa ja siinä se kriisi aukeaa kaikessa karmeudessaan. Se toyboy löytääkin oman ikäisensä sweetheartin.
Mun mielestä tuo hänen touhunsa ei ole mitään itsensä toteuttamista vaan kirkuvaa epätoivoa:)
[/quote]
Jaa, en minä ainakaan olisi kauhean epätoivoinen jos nelikymppisenä saisin vehdata parikymppisen komistuksen kanssa. Mistäpä sinäkään tiedät milloin se oma miehesi löytää jonkun muun..tuolla tiukkapipoisella asenteellasi vain ajan kysymys.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:49"]
En toisaalta kyllä ymmärrä, miksi se ketään ulkopuolista häiritsisikään...
[/quote]
Mutta lähinnä kai saa ihmetellä, mikä tarve on esitellä kroppaansa aikuisena naisena, vaikka se olisi hyvännäköinen-
Kun en esimerkiksi ymmärrä muutaman tutun fb-kuviakaan. Otetaan mahalihaksista kuvia rintaliivisillään ja niitä postataan sitten edestä ja takaa ja ikää on ihan aikuisen ihmisen verran.
Mutta saahan sitä ihmetellä. Ei kai siinä pahaa ole. Kaikkea ei nyt vain maailmassa voi ymmärtää. Jonkun toisen mielestä se on upeaa, jonkun toisen ei. Minä ihmettelen hieman näitä kuvia, mutta tykkään kohteliaisuuden vuoksi ja voihkin, että ihana ja kaunis ja mahtava, kuten muutkin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:29"]Halutaanko tässä ymmärtää vääri vai mitä?
[/quote]
Jaa, en minä ainakaan olisi kauhean epätoivoinen jos nelikymppisenä saisin vehdata parikymppisen komistuksen kanssa. Mistäpä sinäkään tiedät milloin se oma miehesi löytää jonkun muun..tuolla tiukkapipoisella asenteellasi vain ajan kysymys.
[/quote]
Hahhaa, en todellakaan ole tiukkapipoinen:) Minun puolestani Susannat ja muut saavat poseerata julkisuudessa niin paljon kuin haluavat. Ihmettelen vaan mitä kivaa siinä on että miehet käyvät tyhjentämässä kassinsa tuijottaen niitä kumipalleroita jotka ovat siis lisäkkeet nekin. Ja mitä hienoa on siinä että "se ihana viriili nuori mies" paistattelee niiden kuvien varjossa?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:33"]
[/quote]
[/quote]
Hahhaa, en todellakaan ole tiukkapipoinen:) Minun puolestani Susannat ja muut saavat poseerata julkisuudessa niin paljon kuin haluavat. Ihmettelen vaan mitä kivaa siinä on että miehet käyvät tyhjentämässä kassinsa tuijottaen niitä kumipalleroita jotka ovat siis lisäkkeet nekin. Ja mitä hienoa on siinä että "se ihana viriili nuori mies" paistattelee niiden kuvien varjossa?
[/quote]
Elä ja anna elää. Eipä muuta.
Eipä ihme että moni nuori mies nykyään haluaa mieluummin olla nelikymppisen, kivan ja rennon naisen kanssa, kuin näiden nuorempien tiukkapipojen joita tämäkin ketju on täynnä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:07"]
Miten voi ketään häiritä Susanna? Hän on supermukava, kiva, ystävällinen ihminen. Siis aivan toista maata kuin keskiverto av mamma. Ihme tarve taas mollata.
Jos hän haluaa ottaa itsestään kuvia ja julkaista niitä, niin hänellä lienee siihen oikeus. Ei ole vain teinien oikeus, tervetuloa uudelle vuosituhannelle avmamma!
[/quote]
Oletko TOSISSASI? Olen aikaisemminkin jo kirjoittanut tänne palstalle, kun olin nii vihainen ja järkyttynyt meidän saamasta palvelusta hänen liikkeessään. Meillä oli tytön kanssa kiva ostoshassutelureissu Helsingissä, kun etsittiin tytölle ylioppilasmekkoa. Oli ollut ihana päivä, kokeiltu monia vaatteita ja pari sopivaa ehdokasta tullut esiin, juteltu hyvän ruuan ääressä. Kun päästiin sen Penttilän liikeeseen, emme ensin saaneet palvelua. Lopulta repäisi itsensä hetkeksi irti venäläisen rouvan perseen nuolemisesta, että ehti sanoa tyttöä vilkaisten: "ei meillä ole tapreeksi isoja kokoja sulle." Ja jatkoi toisen rouvan palvelua. Ei tuotu mekkoja, ei saatu edes sovittaa. Tyttö hiljeni täysin, laski mekon kädestään ja otti mua kiinni ja sanoi että mennään tulipunaisena, kun huomasi että minä olin täysin tyrmistynyt. Mun tyttö on 164 cm ja painoi tuolloin ja painaa edelleen 60 kg. Yritti esittää iloista ja sanoi, että ei toi mitään, katsotaan vain muita paikkoja, mutta huomasin että kyyneleet meinasi tulla silmistä. Kiitos tälle kyseiselle naiselle, kun pilasi täysin mun tytön yhden tärkeistä päivistä, päivistä jolloin jätetään nuoruus taakse ja katsotaan ylioppilasmekkoja, päivän jonka hän oli ottanut vapaaksi ahkeran pääsykokeiden lukemisen ajaksi. Jännästi joka ikisessä toisessa mekkokaupassa esim. lavem, niinatar, zazabella, kaikki perus hm jne jne löytyi paljon mekkoja, yksikään ei ollut liian pieni ja saatiin kaikissa todella hyvää palvelua. Harmittaa edelleen, etten sanonu mitään.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:17"]
Siis eikö 4-kymppisillä ole muuta elämää kuin jatkuva itsensä esittely ja alastomuuden näyttely!?! Ja ei en ole kateellinen! En näe edes Susannassa mitään kaunista, lähinnä "laiha Tuksu" olo tulee hänestä.
Kauneuttaan voisi esitellä fiksumminkin. Esim. Jaana Pelkonen on mielestäni tosi kaunis ja esiintyy fiksuissa asuissa. Samoin vaikkapa Jenni Vartiainen.
[/quote]
Susanna Penttilä jopa Seiskassa lohkaisi suunnilleen näin, että 'onpa outoa, kun musta otetaan kuvia vaatteet päällä.Yleensä mulla ei ole vaatteita päällä kun mua kuvataan.' Tämä siis tilanteessa , jossa kuvaaja napsi Suskista kuvia juttuunsa. Muijalla oli päällä jotkut farkut ja t-paita. Kertoo aika paljon henkilöstä. :DDD
Nyt taidan olla onnellinen, kun en tiedä, kuka on Susanna Penttilä. :) Ainoa julkkis-Susanna, jonka muistan, on se Nykäsen kanssa vähän aikaa heilastellut, mutta en muista senkään sukunimeä.
Elämä hymyilee. :)
Onko elämä ja kaikki hauska vain 20 vuotiaita varten? Vaatekaupat, hyvä musiikki, selfiet, poikaystävät ja yökerhot? Kaikki vanhemmat on noloja yms.. Nuoret luulevat olevansa maailman napoja joille kaikki on sallitua, muille ei mikään? Kaikki tehkööt mitä huvittaa, elämä on kaikkia varten, ei ainoastaan 20 vuotiaita!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Mustis!
No kyllä mulle tulee Susanna Penttilästä ja kaikista näistä Real Housewives ym. -tyypeistä lähinnä säälittävä kuva. Siis sellainen, että yritetään epätoivoisesti olla nuorempia kuin ollaan ja yritetään kilpailla teinimisukoiden (Sieppi, Ruusila, Chafak jne.) kanssa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä mä ainakin toivon että nelikymppisenä osaisin tuoda itsessäni muitakin puolia esille kuin ulkonäön. Ja että ei tarvitsisi huomiota hakea millään nännikuvilla. Suomalaisista suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista naisista tyylikkäitä ovat mielestäni esim. jo mainittu Jaana Pelkonen, Helena Karihtala, Anne Kukkohovi, Niina Kurkinen. Kaisa Liski on omalla tavallaan tyylikäs myös, vaikka tyylini ei olekaan minun makuun. Heistä Susannan kannattaisi ottaa mallia. (Nyt muuten tarkistin Susannan iän Wikipediasta, ja on kuulemma syntynyt 1973! Onkohan tuo totta? Tyylinsä perusteella olisin luullut häntä ainakin viisi vuotta vanhemmaksi.)