Pärjääkö teillä mies kesäloman yksin
Meillä saatiin yhteistä lomaa kaksi viikkoa. Yhdeksi viikoksi saa mennä isoveljensä kanssa kalaan, veli on vastuuntuntoinen ja viisikymppinen, joten eivätköhän pärjää. Mutta uskaltaisinko jättää viikoksi yksin päiviksi? Osaa lämmittää ruokaa mikrossa.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:08"]
Meillä saatiin yhteistä lomaa kaksi viikkoa. Yhdeksi viikoksi saa mennä isoveljensä kanssa kalaan, veli on vastuuntuntoinen ja viisikymppinen, joten eivätköhän pärjää. Mutta uskaltaisinko jättää viikoksi yksin päiviksi? Osaa lämmittää ruokaa mikrossa.
[/quote]
Jos sinä olet päässyt määrittelemään "pärjäämisen", pärjäämisalueen, niin ei pärjää. Muuten kyllä pärjää!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:28"]
Mistä näitä tosikoita sikiää ja miksi ne tunkee itsensä hauskoihin ketjuihin.
[/quote]
Tämä ketju ei ole hauskaa nähnyt. Ja jos olet vauva-palstalla etkä tiedä, miten ihmiset sikiävät, niin silloin on kyllä kertauksen paikka.
[/quote]
ketjun paras ja oikeasti hauskin kommentti!
[/quote]
Kyllä joo, vanhat ja kuluneet vitsit on TODELLA hauskoja.
[/quote]
... toteaa tosikko, joka ei vieläkään ole ymmärtänyt SITÄ vitsiä, vaan vetoaa vanhaan ja kuluneeseen - omaan toosaansa...
Huoli osin ohi. Sain juuri tietää, että pääsee ainakin pariksi päiväksi yhden luottokaverinsa vanhempien mökille. Tuon kaverin eläkeikäinen isä on siellä myös, eli eivät ole keskenään. Ap.
Pakko pärjätä yksin.
Miehellä on lomaa 4 viikkoa ja minulla ei yhtään, kun olen juuri vaihtanut työpaikkaa. Meillä ei ole edes lapsia, joista voisi olla seuraa.
Onko miehellä leikkitovereita naapurustossa? Sovi naapureiden kanssa vahtivuoroista. Tai selvitä olisiko tulossa miestä kiinnostavia kesäleirejä. Mansikanpoiminta voisi olla mukava kesätyö miehelle, jos jaksaa tehdä töitä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:40"]
Pakko pärjätä yksin.
Miehellä on lomaa 4 viikkoa ja minulla ei yhtään, kun olen juuri vaihtanut työpaikkaa. Meillä ei ole edes lapsia, joista voisi olla seuraa.
[/quote]
Eikö naapurustosta löytyisi jotain opiskelijatyttöä, joka voisi tulla vähän katsomaan perään?
Sama huoli, ja meillä appivanhemmat lähtee koko kesäksi ystävien kanssa Italiaan! (tästä voisi aloittaa oman ketjunsa...huoh. Joo tiedän, että eivät ole VELVOLLISIA enää miestä huoltamaan, mutta mun mielestä jotain moraalista vastuuta heilläkin olisi).
Mä sovin naapurin rouvan kanssa että joka toinen päivä ovat naapurin miehen kanssa meidän autotallissa ja joka toinen päivä meidän. Jätetään sinne kaikkea kivaa puuhaa ja naposteltavaa, ja 1 kalja per nuppi joka päivä. Sydän syrjällään saa kyllä olla varsinkin loman loppua kohti, että mitä ne keksii jos tylsistyvät :/
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:03"]
Sama huoli, ja meillä appivanhemmat lähtee koko kesäksi ystävien kanssa Italiaan! (tästä voisi aloittaa oman ketjunsa...huoh. Joo tiedän, että eivät ole VELVOLLISIA enää miestä huoltamaan, mutta mun mielestä jotain moraalista vastuuta heilläkin olisi).
Mä sovin naapurin rouvan kanssa että joka toinen päivä ovat naapurin miehen kanssa meidän autotallissa ja joka toinen päivä meidän. Jätetään sinne kaikkea kivaa puuhaa ja naposteltavaa, ja 1 kalja per nuppi joka päivä. Sydän syrjällään saa kyllä olla varsinkin loman loppua kohti, että mitä ne keksii jos tylsistyvät :/
[/quote]
Eikö ne olisi voineet otta miestä mukaan? Olisi se varmaan onnistunut lentokentälle saattamalla, eihän italiaan ole pitkä lento, jos mies osaa käyttäytyä lentokoneessa. Kaikki miehet eivät kyllä osaa. Olisit sitten loman loputtua mennyt itse vastaan. Kai se miehellekin olisi tehnyt hyvää nähdä vähän kulttuuria. Minä olisi kyllä ehdottanut että ottavat mukaan, maksanut vaikka itse matkan.
Mun mielestä on vastuutonta jättää yksin. Mitä jos jotain sattuu? Jos kotona syttyy vaikka tulipalo? Jos imurikauppias soittaa ovikelloa ja tulee väkisin sisälle? Ei voi olettaa, että mies osaa toimia tuollaisessa tilanteessa. Jos on miehen ottanut, pitää olla valmis myös hoitamaan sitä. Töistä voi ottaa tarvittaessa palkatonta lomaa.
Ja missä on teidän turvaverkot???? Mars nyt vaan rakentamaan turvaverkostoa, se on ihan itsestä kiinni, onko miehelle hoitopaikkoja vai ei.
Kyllä teillä naisilla on paska huumorintaju. Ehe ehe... Yrittäkää edes vähän.
Suosittelen hankkimaan jonkun nuoren naisen vahdiksi. Sinuna vielä keksisin mukavaa tekemistä heille, kuten uimassa käymistä ym. Miehesi ei varmaan osaa nukkua yksin, joten joudut varmasti palkkaamaan vahdin hänelle kokopäiväiseksi hoitajaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Eikö ne olisi voineet otta miestä mukaan? Olisi se varmaan onnistunut lentokentälle saattamalla, eihän italiaan ole pitkä lento, jos mies osaa käyttäytyä lentokoneessa. Kaikki miehet eivät kyllä osaa. Olisit sitten loman loputtua mennyt itse vastaan. Kai se miehellekin olisi tehnyt hyvää nähdä vähän kulttuuria. Minä olisi kyllä ehdottanut että ottavat mukaan, maksanut vaikka itse matkan.
[/quote]
Tietty ehdotin tuota, ja olisin myös maksanut lennot, mutta olivat hyvin nihkeitä, enkä viitsinyt sitten painostaa :( mies osaa kyllä ihan hyvin käyttäytyä lentokoneessa ja ulkomailla, kunhan saa vähän ymmärrystä hankalissa tilanteissa esim. pitkissä jonoissa alkaa joskus mölistä jotain, mutta luulisi, että appivanhemmat osaisivat hanskata noi tilanteet :/
Nyt mua alkoi kyllä huolettamaan. En ole ennen ajatellut, että miehen kotiin jättäminen voisi olla ongelma, mutta nyt kun tarkemmin ajattelen, niin miehelläni on jonkin asteista eroahdistusta. Mies ei ole saanut yksinoloharjoitusta tarpeeksi ja nyt kesällä pitäisi olla pitkät päivät yksin kotona. Mitäs jos se alkaa eroahdistuksissaan tuhoamaan paikkoja ja pitää niin kovaa meteliä, että naapurit häiriintyy. Pahimmassa tapauksessa kenties uhkaa häätö asunnosta. Mulla on vielä yövuorojakin, eikä ole kivaa jos mies alkaa yöllä möykkäämään. Pitäisköhän tuo antaa pois, vaikka maalle pihamieheksi? Onko olemassa tällaiseen tilanteeseen ammattilaista kouluttamaan ongelmakäytöstä pois? Ongelmamieskouluttaja?
:D pitäiskö vinkata iltapäivälehdille tää ketju ni ne sais taas lööpin aikaseks? :)
Mä oon kuullut miehistä, jotka innostuu kesälomalla remontoimaan. Se on kyllä vaarallista puhaa se. Onneksi minun mies ei ole siihen taipuvainen. Mun kaverilla on mies, joka nikkaroi ihan koko ajan kaikki lomat, mutta kaveri itse on työtön, niin ehtii vahtia. Sitä vähän pelottaa, että mitä sitten jos joutuu itse kesäksi töihin.
Mä voin tulla miehes seuraksi... ;)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:28"]
Mistä näitä tosikoita sikiää ja miksi ne tunkee itsensä hauskoihin ketjuihin.
[/quote]
Tämä ketju ei ole hauskaa nähnyt. Ja jos olet vauva-palstalla etkä tiedä, miten ihmiset sikiävät, niin silloin on kyllä kertauksen paikka.
[/quote]
ketjun paras ja oikeasti hauskin kommentti!
[/quote]
Kyllä joo, vanhat ja kuluneet vitsit on TODELLA hauskoja.