Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä nykymaailma?

Vierailija
15.03.2014 |

Jotenkin koko ajan vain moititaan muita, ollaan ilkeitä.

Ja vaikka asun isossa kaupungissa ja minulla on ystäviä, olen enemmän yksinäinen kuin haluaisin. Yhteisöllisyys puuttuu nykyään. Olen yrittänyt välttää keinotekoisia sosiaalisia paikkoja, kuten facebookia, koska olen ajatellut sen karkoittavan minut normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä, kasvotusten tapahtuvasta.

Ei sitä kuitenkaan oikein tapahdu. Haluaisin, että suomalaiset juttelisivat rohkeammin toisilleen esim. bussipysäkillä jne.

Mitä minun kannattaisi tehdä? Haluaisin kuulua johonkin. En todellakaan ole uskovainen, mutta olen kateellinen heille, joilla on oma yhteisö johon tukeutua, siinä tapauksessa seurakunta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että vanhemmat ihmiset juttelevat herkemmin, heillä on aikaa. Samanikäisillä ja nuoremmilla on yleensä niin kiire, ettei ole aikaa/ halua havainnoida kanssaihmisiä. Luulen, että kuitenkin esim koiraihmiset juttelevat herkemmin toistensa kanssa sekä me lapselliset saatamme vaihtaa sanan leikkipuistossa ja joskus jopa ystävystyä. Olen muuttanut tähän ikään asti 3 kertaa uudelle paikkakunnalle, mistä en ole tuntenut ketään. Aina olen ystäviä saanut, jotka myös ovat pysyneet matkassa jollain lailla (esim facebookin avulla), vaikka pois olen muuttanutkin.

Vierailija
22/23 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen apn kanssa täysin samaa mieltä. OIkeastaan kaikesta mitä hän sanoo.. Mihin tää maailma on menossa?

Ehkä juuri siksi minullakaan ei ole laajaa ystäväpiiriä, koska en ota kuvaa instagrammiin jokaisesta syömästäni ateriasta tai leipomastani piirakasta. En brassaile salilla käymisellä tai millään muullakaan paskantärkeällä.

En kiirehdi ja juokse joka paikkaan, vaan otan rennosti, valmistaudun ajoissa,suunnittelen menoni niin etten mitenkään ylikuormitu ja nautiskelen elämästä! 

Ihmisillä on niin kiire suorittaa tätä elämää, että elävätkö he sitä oikeastaan enää ollenkaan?

Yksi tuttavani kävi treffeillä ja ensitreffeillä mies oli ruvennut kesken kaiken räpläämään puhelintaan?? whaat? Siis mennyt faceen ja pelaillut pelejä ihan pokkana. Ok, jos on tylsää niin lopettaisivat treffit siihen. Mutta ei... Hei oikeesti CAMOON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 02:24"]

Yksi tuttavani kävi treffeillä ja ensitreffeillä mies oli ruvennut kesken kaiken räpläämään puhelintaan?? whaat? Siis mennyt faceen ja pelaillut pelejä ihan pokkana. Ok, jos on tylsää niin lopettaisivat treffit siihen. Mutta ei... Hei oikeesti CAMOON.

[/quote]

-Mies 28v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi