G: Montako kahvikupillista päivässä?
Kuten jo luitkin, montako kuppia kahvia tulee juotua päivässä? Itse juon 3 kupillista. Juuri nytkin juon.
Kommentit (24)
Kolme mukillista. Muki on kyllä kohtuullisen pieni, vetää noin 1½ pikkukupillista.
2-3. Aamulla cappuccino, myöhemmin yksi tai kaksi espressoa. Ei tietenkään mukikoossa.
1 ISO mukillinen aamulla (keittimen mukaan 3 kuppia). Harvoin enemmän.
Mä juon teetä. Semmoset 5-6 mukia päivässä :)
2 mukillista. Yhden lounaan jälkeen ja yhden iltapäivällä. Nykyäänhän kahvikin on taas terveellistä. Tosin 3-5 (!) kuppia suojasi miltä se nyt olikaan... hohhoijjaa, en jaksa muistaa.
Korkeintaan 3. Silloin, kun en ole raskaana maistuu paremmin. Tällä hetkellä menee niin, että juon maitokahvin aamulla, toisen töissä lounaan jälkeen ja joskus harvoin kotona ruoan jälkeen ihan pienen kupin.
About litran verran eli n. 4 isoa mukillista. Monesti onkin tosi huono ja hutera olo kun vetää liikaa sumppia.
aivan liikaa eli 9 isoa mukia päivässä.
Yleensä yksi aamulla, joskus kahvilasta toinen päiväsaikaan. 3 on ehdoton maksimi.
Kaksi maitokahvia, aamulla ja iltapäivällä.
Yksi latte tai cappuccino aamulla. Muuten juon lähinnä yrttiteetä, suosittelen. Nyt olen tosin vetänyt parina päivänä kokouksissa tavallista sumppia ja vatsa on monta päivää sekaisin...
Yleensä 1-2, tänään meni 5. Jäin tuplavuoroon :/
Ihan kuin joku (tietty) kirjoittaisi aloituksen ja vastaisi itse itselleen. Outo ketju.
-Ohis
Kaksi mukillista riittää mulle päivässä. Yksi aamulla ja toinen näin päivällä lounaan päälle.