Älkää unohtako miestenpäivää! Se on tänään. :)
14.3. eli tänään perjantaina on miestenpäivä, eli steak and blowjob day. Muistaahan kaikki? Hain töistä tullesta kauppahallista herkullisen näköiset sisäfileet ja laitan ne kohta pannulle tirisemään pippurikastikkeeseen, ja iltapalaksi on sitten sitä toista herkkua!
Kommentit (38)
Ei mun kalenterissa ainakaan ole vielä miestenpäivä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:10"]
Mun mies tykkää vain pihvistä, ei siitä toisesta- onneksi .
[/quote]
Epäilenpä. Ehkä ei vaan tykkää sun antamana, oletko varma että osaat homman?
[/quote]
hahaha tyypilliset naiset, mun mies ei muka tykkää suihinotosta... kaikki miehet tykkää. oot vaan ite päättäny sen puolesta ettei tykkää, ettei tarvii sitä antaa. näin munkin vaimo teki, ja on muuten nykyään eks.
Minä olen tavannut kaksi miestä jotka eivät tykkää suihinotosta. Molemmat ilmoittivat ennen kuin sänkyyn asti edes päästiin. Mutta sinä ootkin se palstan miesidiootti joka luulee että naiset täällä uskoo kun se sanoo kaikkien miesten olevan samanlaisia, johtuen siitä että se uskoo kaikkien naisten olevan samanlaisia.
Luulin että tää on joku vakavasti otettava juttu, eikä jonkun viiksihyypiön keksimä pihvisuikkari-idea.
Hyvää miestenpäivää siitä huolimatta itse kullekin säädylle (myös lassukoille). :)
Suomessa ei vietetä miestenpäivää, tietäkää se. Eihän täällä juhlita amerikkalaisten itsenäisyyspäivääkään.
Ei tää ole mikään viiksihyypiön keksimä idea, vaan ihan kansainvälisesti noteerattu juhlapäivä! Syntynyt Jenkeissä, siitä ajoituskin: tasan kuukausi ystävänpäivän jälkeen, koska Valentines Day Jenkeissä on "naisten" juhlaa, pitää ostaa kukkia ja suklaata ja viedä romanttisille treffeille.
http://www.blogher.com/whats-deal-steak-and-blow-job-day-anyway
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:10"]
[/quote]
Epäilenpä. Ehkä ei vaan tykkää sun antamana, oletko varma että osaat homman?
[/quote]
osaan kaiketi koska moni muu tykännyt ennemmin. Sanonut ettei välitä vaan itse penetraatiosta enemmän.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:10"]
[/quote]
hahaha tyypilliset naiset, mun mies ei muka tykkää suihinotosta... kaikki miehet tykkää. oot vaan ite päättäny sen puolesta ettei tykkää, ettei tarvii sitä antaa. näin munkin vaimo teki, ja on muuten nykyään eks.
[/quote]
aijaa. Ja lykkäisit kasvot pois kun yrittäisin lähestyä vaikka niin kovasti tykkäisit?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:23"]
Minä olen tavannut kaksi miestä jotka eivät tykkää suihinotosta. Molemmat ilmoittivat ennen kuin sänkyyn asti edes päästiin. Mutta sinä ootkin se palstan miesidiootti joka luulee että naiset täällä uskoo kun se sanoo kaikkien miesten olevan samanlaisia, johtuen siitä että se uskoo kaikkien naisten olevan samanlaisia.
[/quote]
No, minä en ole tavannut ketään miestä joka ei siitä pitäisi, ja minulla on tähän kypsään ikään asti ollut kuitenkin yli 50 kumppania. Perustan siis yleistykseni omaan kokemukseeni pohjautuen :) monet ovat aluksi hyssytelleet tyyliin "ei se suihinotto ole minulle niin tärkeää...", ilmeisestikin sen takia että ovat tottuneet siihen,etteivät naiset sitä tykkää antaa. Pari kertaa sitä minulta saatuaan ovat kuitenkin aina kinunneet sitä, mikä on aika huvittavaa kun aluksi väitettiin että ihan sama saako sitä vai ei, sitten yhtäkkiä parin viikon päästä ei haluaisi olla enää ilman :D
Mun mieheltä jää pihvi saamatta, jos ei tuonut sellaista äsken kaupasta tullessaan. Sitä toista herkkua saa aina halutessaan.
No ehkä mieheni on kovin estynyt ja outo sillä tatjonnut olen ja suuseksiä saanutkin mutta ei ole innostunut. Olemme selkeitä friikkejä :)
Mua naurattaa että tää steak and blowjob day ois jotenki muka miestenpäivä. Tykkään itsekin pihvistä, ja minusta on ihanaa antaa miehelleni vähän poskihoitoa... joten tämä on kyllä molempien päivä! Naistenpäivänä mies taas kärvistelee ja ostaa kukkia ja yrittää olla romanttinen. Ehkä vaihdetaan meidän naistenpäivä myös samanlaiseksi =D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:16"]
[/quote]
[/quote]
Ehei, on myös mahdollista, että mies ei tykkää siitä. Johtuu kylläkin silloin AINA antajasta, ei miehetkään tykkää sellaisesta innottomasta märästä lutkutuksesta ja jos muuta ei ole saanut, ei tiedä, että se voi avata taivaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:32"]
Suomessa ei vietetä miestenpäivää, tietäkää se. Eihän täällä juhlita amerikkalaisten itsenäisyyspäivääkään.
[/quote]
Mutta täällä juhlitaan Amerikasta kopioitua ystävänpäivää ja halloweenia, miksi ruveta nipottamaan juuri tämän kohdalla?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:16"]
[/quote]
[/quote]
Ehei, on myös mahdollista, että mies ei tykkää siitä. Johtuu kylläkin silloin AINA antajasta, ei miehetkään tykkää sellaisesta innottomasta märästä lutkutuksesta ja jos muuta ei ole saanut, ei tiedä, että se voi avata taivaan.
[/quote]
Naulan kantaan!
Hyvä kun muistutit! Ehdin vielä hakemaan pihvit, onneksi mies on vielä töissä niin yllätys säilyy!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
erikoista mustamaalausta. En tiedä onko lutkutukseni sitten flegmaattista ja märlää vain mutta oma mieheni ei välitä. Takana muitakin suhteita ja heille lutkutus kelvannut. Ehkäpä miestäni lutkuttaa taitavampi av-mamma :) kaikkien täytyy pitää oraalisesta seksistä nääs.