Tyttö kaksosille nimet?
Saimme ihanat, söpöt tyttö kaksoset. Nimet vain puuttuvat. Ei mitään Esim.Tiina ja Miina, Kerttu ja Terttu tai yms.
Kommentit (99)
Crystal ja kayla.
Shovit ja carly Fiorina.
Satavuotiaan Suomen kunniaksi :
Suoma ja Rauha
Jos minä saisin päättää tyttökaksosille nimet, niin toisesta ainakin tulisi se Kerttu vaikka sinä et ilmeisesti siitä nimestä tykkää. Toisen nimi olisi luultavasti joko Minja, Milla, Anni tai Sofia. Kerttu on ollut yksi suosikkinimistäni lapsesta asti ja minulla oli lapsena rakas nukke, joka oli nimeltään Kerttu. Muistan yhä sen surun päivän, kun Kerttu meni rikki eikä häntä voinut korjata, joten hänet jouduttiin heittämään roskiin ja minä itkin sitä monta päivää. Kyllä, nukkeni on minulle hän eikä se ja minulla on yhä hänen vaatteensa muistona, niitä ei saanut heittää roskiin. Jos minä vaihtaisin nimeni, niin minusta tulisi Kerttu.
Sinulta puuttuu paljon enemmän kuin nimet. Mene kouluun. Ei äiti voi kirjoittaa tuolla tavalla. Äläkä kysele lapsillesi nimiä vauvapalstalla, se on järkyttävää.
Ei ainakaan mitään samanlaisia nimiä. Ovat yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Saimme ihanat, söpöt tyttö kaksoset. Nimet vain puuttuvat. Ei mitään Esim.Tiina ja Miina, Kerttu ja Terttu tai yms.
Nimeri aikoinani omat pehmomollani nimin Milla Ja Malla.
Mutta joo... paljon on kauniita nimiä ilman riimitystä.
Ansa ja Ella?
Elanor ja Ruusu?
Sara ja Pihla?
Sofia ja Fiona
Anna ja Maria
Matilda ja Frida
Toiset nimet suvusta mummoilta.
Millainen sukunimi? Onko sellainen perisuomalainen Mykkänen tai Korhonen vai joku "hienompi"?
An ni ja San ni. Toivottavasti yhdyssanavirheet ei periydy.
Ihania
Maria ja Anna (Kansainväliset)
Sofia ja Emma (Myös)
Oona ja Aamu (ihanat!)
Helmi ja Aino (perinteiset)
Emilia ja Olivia (Ihanat!)
Linda ja Viola
Saana ja Salla
Silja ja Sohvi
Rosa ja Sini
Malla ja Salla
Estella ja Cesilia
Usva ja Aamu
Aleksandra ja Vilhelmiina
Katriina ja Helmiina
Kristiina ja Karoliina
Kia/Kiia ja Nea/Neea
Julia ja Sofia
Miina ja Tiina
Lina ja Lara
Sara ja Tara
Itse olen pidänyt aina Katja nimestä, mutta mielestäni kaksosilla saa olla samankaltaiset nimet esim. Roni ja Jani, jos nimet ovat täysin eri tyyliset esim. Alexandra ja Miina, saattavat sisarukset miettiä onko toinen parempi, kun sai tuollaisen nimen. Joten:
Laura ja Linda
Helmi ja Oona
Alina ja Elisa
Jos itse saisin tyttökaksoset, niin luultavasti Laura ja Maria tai Aamu ja Oona.
Tällä palstalla syntyy usein kaksosia.
Jemina ja Jamina
Janni ja Jenni
Elmira ja Elviira
Amelina ja Avelina
Jemina ja Jamina
Janni ja Jenni
Elmira ja Elviira
Amelina ja Avelina
Milla ja Mari
Elli ja Emma
Ada ja Ida