vähäpätöiset asiat jotka miehessänne ärsyttää?
Meillä on kaksi koiraa. Minun koira on musta ja miehen vaalea. Mies valittaa että tuosta minun koirasta lähtee liikaa karvaa. Asiaa tarkemmin tutkittuani niin aivan yhtä paljon lähtee toisestakin, ne eivät vain näy niin selvästi.
toinen on se kun kaappien ovia ei voi sulkea. Joko ne jätetään aivan levälleen tai vähän raolleen.
kertokaa teidän miestenne pikkuärsytyksistä.
Kommentit (9)
Meillä on kaksi vessaa, toinen on pesuhuoneen yhteydessä ja toinen sellainen ns. kunnollinen vessa. Aamuisin mies menee paskalle pesuhuoneen vessaan, lukittautuu sinne vähintään vartiksi. Samaan aikaan mun pitäisi kuitenkin päästä suihkuun jne.
Oon ehdottanut että laittais kellonsa herättämään 10 min aiemmin ja menis vaikka siihen tavalliseen vessaan paskalle, mä pääsisin suihkuun eikä aamuista tulis niin kiireisiä. Lisäksi lapset pääsis kyllä aamupissalleen samaan aikaan vaikka mä olen suihkussa. Mä en tosin halua mennä suihkuun jos toinen punnertaa boaa pönttöön.
Mies (meillä ei ole lapsia) treenaa salilla tuntitolkulla kerrallaan. Siis tosi tehottomasti. Kun hän käy salilla, hän lämmittelee juoksemalla TUNNIN, kun oikea määrä olisi max 10 - 15 minuuttia. Tämä treenityyli ei siis todellakaan perustu mihinkään treenifilosofiaan, hän ei vaan tajua ja hänellä on huono ajan taju. Olen itse tosi kiinnostunut treenauksesta ja treenaan tehokkaasti, en jaksa ymmärtää noita 2 - 3 tunnin treenejä. Mutta en sano mitään, omapa on asiansa :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:18"]
Meillä on kaksi koiraa. Minun koira on musta ja miehen vaalea. Mies valittaa että tuosta minun koirasta lähtee liikaa karvaa. Asiaa tarkemmin tutkittuani niin aivan yhtä paljon lähtee toisestakin, ne eivät vain näy niin selvästi.
toinen on se kun kaappien ovia ei voi sulkea. Joko ne jätetään aivan levälleen tai vähän raolleen.
kertokaa teidän miestenne pikkuärsytyksistä.
[/quote]
Vaimo jättää peilikaapin ovet aina sentin auki, niin ettei sen päällä oleva valo leviä huoneeseen sillä avonaiset ovet estävät sen. Tilassa ei ole muita valaisimia. Vaatekomeron ovet jättää täysin auki. Erilliset lipastot ja vaatekaapit mitä hänelle on ostettu, jättää taas sen saman sentin verran auki. Väittää, että siitä kuuluu ääni jos päästää menemään täysin kiinni. Keskellä päivää kuuluu nips tai shhh kun laittaa kiinni asti, oi kuinka kamalaa.
Mutta tämä tosiaan vähäpätöinen asia, listaa voisi jatkaa monta sivua.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:46"]Järkyttävä kuorsaaminen
[/quote]
Vaimo! Sinun pitäisi olla jo nukkumassa.
Jatkuva syöpöttely... Kaupasta pitää kaksin käsin raahata herkkuja. Kun itse kuorin omenaa, niin sohvalla mies vetää kaksin käsin sipsiä. Kun pyydän lenkille, niin lähtee oluelle kavereiden kanssa, hohhoijaa... Ja sanomattakin selvää, että se huomaa!
Se, kun mies jättää roskat siihen mihin ne sattuvat putoamaan. Avattua ja käytettyä pakettia ei mitenkään voi laittaa suoraan roskikseen, vaan se on pakko jättää hengaamaan jonnekin keittiön tasolle. Ja se, kun kaapin ovet ovat aina auki :D
Sillä on pieni.