Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiuduin juuri treffeiltä miehen kaverin kanssa..

Vierailija
03.08.2008 |

Tähän on siis päädytty. Mun ja avomiehen tarina on jo muutenkin lopussa, ikävä silti tietysti tehdä näin.. Mitään suurempaa näillä "treffeillä" ei kyllä tapahtunut, mutta kuitenkin.

Ps. Miten puoliso jätetään...? Noin niinkuin suoraan kysyttynä. (Ei varsinaisesti tule hänellekään yllätyksenä varmaankaan, mutta hän on kuitenkin meistä se, joka haluaisi tätä suhdetta vielä jatkaa..)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin väliin vaikka homma houkutti. En kehdannut miestä satuttaa siten.

Vierailija
2/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen jo yrittänyt monta kertaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tosiaan vaan ihan pelkkä kaveri mieheni kanssa, ei siis mikään sydänystävä. Lähinnä tuttu toisten kavereiden kautta.

Ap

Vierailija
4/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nyt helpota tuota erontekotilannetta jos nyt jo pitää deittailla toisen kaveria...

Ero ensin, deittailut sitten! Eikä sittenkään niitä toisen kavereita, huoh...

Vierailija
5/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijät saa kaikenlaista päähänsä, iskeä kaverin nainen yms.

Vierailija
6/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran suhteenne on loppusuoralla, pistä siihen loppu kunnolla. Turha sitä on venyttää, jos tiedät mitä haluat ja mitä et. Kerro miehelle suoraan, että haluat lopettaa suhteen hänen kanssaan.

Viimeisin treffiseurasikin tietää että teillä menee kuitenkin poikki. Ei hän muuten olisi lähtenyt treffeille kaverinsa muijan kanssa.

Vierailija
7/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen jo yrittänyt monta kertaa...

ap

se on ilmoitusluonteinen asia. Et ole vannonut hänelle mitään paipin ja koko suvun edessä. Tietysti on aina kurjaa pistää poikki... mutta ei yhtään sen parempi jatkaa säälistä. Lopeta nyt, kun vielä siedät häntä hyvin.

Vierailija
8/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomies on nimenomaan avopuoliso.

Vierailija
9/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten avioliittoketjussa paasattiin, että avoliitto on ihan yhtä sitova kuin avioliittokin ja nyt avomies ei ole enää edes puoliso. Kyllä logiikka vaihtelee tilanteesta riippuen.

Minäkään en hyväksy kumppanin kaverin kanssa deittaamista. Jos deittikumppanisi ei ymmärrä, että se on arveluttavaa, sinun ehkä ap kannattaisi.

Vierailija
10/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffiseura on tietysti myös ajantasalla. Ollaan puhuttu läpi se kaikki, mitä sittem kun olen vapaa yms. Toki tilanne voi muuttua miksi vaan.

Ap

Vierailija
11/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on puhuttu tämän treffiseuran kanssa jo asiat aika pitkälle läpi, mitä jatkossa yms. Toki tuntee myös kovia tunnontuskia siitä että kaverin naista haikailee, yhtälailla kuin minäkin.

Olen vaan koittanut niin monella tapaa tolle avokille jo sen asian ilmaista, ettei tästä enää mitään tule, mutta ei tunnu menevän perille. Kai mun pitäis vaan pakata kamat valmiiksi, ja sanoa moikka.

Ps. Lapsen takia tässä on näin kauan jatkettu (vaikkei tietysti hyvä syy sekään..). Ja myös treffiseuralla on lapsia, joskin on jo ollut pitkään sinkku.

Vierailija
12/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi treffit ja lähetä miehellesi ja jne

Vierailija
13/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasi oikein kunnolla...

Nössykkä olet, jos et edes erota osaa......

Vierailija
14/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa että "normaali" mies kyllä jo ymmärtäisi tästä kaikesta että nyt on jotain meneillään. Avomies taitaa vaan sulkea silmänsä kaikilta mun jutuilta, kun haluaisi vielä jatkaa mun kanssa.

Ap

Vierailija
15/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tehtäväs ap on erota eikä odottaa, että mies "älyäisi" tehdä niin. Voihan sekin vedättää tuolla sinua, kun et kerta erota osaa.

Vierailija
16/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä on siis ollut jättää mies "ihan oikealla tavalla", muttakun ei mene perille, siksi vihjailu!

Ja vedättäispä mua samalla tavalla, niin olis erokin helpompaa!

Ap

Vierailija
17/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sen pitäis laittaa tikkuu risttiin, jos tiedossa on ero joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. se odotuttaa ja antaa sun tehdä työt ja niin sun kuuluukin, kun on jo uutta putkessa.

Vierailija
18/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä treffeille toisen miehen kanssa luulis olevan ihan simppeli juttu sanoa avokille että nyt se on loppu. Mä en jaksa enää

Vierailija
19/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
20/20 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat kamasi ja häivyt, ei voi olla noin vaikeaa!

Provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme