Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ei kannata kovin laiha olla, menee helpommin ryppyisemmän ja kuivakan näköiseksi!

Vierailija
23.06.2008 |

Oikeesti, olen vaan tehnyt sellaisen huomion tuntemistani 30-39v naisista että mitä laihempi on niin sitä kuivakamman ja ikäistään vanhemman näköinen on, ainakin ja varsinkin kasvoiltaan.

Iho ohuempaa, ryppyisempää ja elottomampaa.

Juuu, mulla on muotoja enkä ole laiha (mutten läskikään) ja järjestään kaikki luulee että olen 25-27v eikä muuten ole ryppyjäkään;)

Niin ja ikää löytyy 33v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 30 niin kysyttiin vielä papereita ravintolaan jossa ikäraja 18v. Eli eiköhän se ole jostain muusta kiinni kuin painosta!!!

P.S Pienemmät tissi näyttävät ainakin kauemmin "nuorilta" kun eivät ala heti 30 navassa roikkumaan!

Vierailija
2/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleisesti luullaan alle 30-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joilla on paksu, rasvainen iho (ja nuorena usein kärsineet finneistä), säilyvät rypyttömämpinä kuin nuorena hyväihoiset.

Mutta kyllä varmaan iho näyttää ryppyiseltä, jos sen alla ei ole lainkaan pehmentävää rasvakerrosta.

Vierailija
4/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossakin kysyttiin paperit muutama kuukausi sitten.

Vierailija
5/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen tehnyt saman havainnon kuin ap. Laihat näyttävät vanhoilta, kuivilta rusinoilta jo nelikymppisinä. Jos on vähän lihaa luitten ympärillä, siis ei tosiaan tarvi olla läski, niin on paljon nuoremman näköinen.

Vierailija
6/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesen 2v aikana ihosta tullut todella kuiva, talvi varsinkin todella hankala. Hoidan ihoani laadukkailla ja ihotyypille sopivilla tuotteilla. Kaula kuitenkin järkyttävän näköinen, ikä ja laihuus tekee tehtävänsä :(

Vierailija
7/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näkyy vasta siellä lähempänä neljääkymppiä.

Mutta etenkin ne laihat, jotka tupakoivat, ovat iholtaan ikäisiään vanhemman näköisiä. Tosin sitten yrittävät pukeutua nuorekkaasti ja olla nuorekkaita, mutta lähempi tarkastelu paljastaa...

Vierailija
8/8 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei naamassa. Jos laihtuisin, naama pysyisi samana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi