Olen vanhoillislestadiolainen ja käytän ehkäisyä. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:51"]ei kysymyksiä, mutta totean vain ettet ole oikealla tavalla uskomassa jos käytät ehkäisyä.
[/quote]
Heh, sinäkö sen määrittelet? Vai kuka?
-ap-
Tietääkö miehesi? Entä vanhempasi? Kysytäänkö teiltä, miksi lapsia ei tupsahtele?
Miksi kerjäämällä kerjäät, että joku kysyisi sinulta että miksi näin? En todellakaan kysy. Olisi järkevämpää kirjoittaa suosiolla että "minä valitsin näin ja Jumala sanoi että blaa blaa blaa"...
Toivottavatko muut vl:t sinulle Jumalan tervettä?
Minäkin käytän ehkäsyä ja omaa päätäntävaltaa omasta kehostani. En usko satuihin.
Eikö se ole jokaisen ihmisen oikeus?
Yhen kerran ollaan harrastettu peppuseksiä, eli en. Tottakai mies tietää, samoin omat vanhempani. Kyllä tervehditään JT. Ja ei oo kukaan vielä ainakaan kysyny vauvoista, se olis epäkohteliasta. -ap-
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:54"]Miksi kerjäämällä kerjäät, että joku kysyisi sinulta että miksi näin? En todellakaan kysy. Olisi järkevämpää kirjoittaa suosiolla että "minä valitsin näin ja Jumala sanoi että blaa blaa blaa"...
[/quote]
Kuules tyttö, mä en suosiolla kirjota mitään höpöjä :) Haluat kuitenkin tietää mitä varten, voin sen kyllä kertoakki.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:48"]Avoimia kysymyksiä vain tuleen :)
[/quote
NO EN MITÄÄN
Mitä sinulle tapahtuu jos miehesi ja läheisesi saavat tietää. Muita että päätäntäasia näissä asioissa on yksin sinun.
Nro 15, tottakai mieheni tietää!:) Ja meillä on kolme ihanaa, rakasta lasta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:51"]ei kysymyksiä, mutta totean vain ettet ole oikealla tavalla uskomassa jos käytät ehkäisyä.
[/quote]
Btw, kumman sä itse valitsisit: ehkäiset lääkärin määräyksestä, saisit elää terveenä ja hoitaa olemassa olevat lapset VAI järjettömyyttäsi hankkiudut raskaaksi, joudut sairaalaan ehkä koko loppuelämäksi tai jopa kuolet? Mitä tekemistä tämmösillä hengellä leikkimisellä on sen kanssa, uskonko Jumalaan "oikein"? Kerro minulle, terveisin ap.
Lapset ovat 1-, 2- ja 3-vuotiaita
Mitä sitten kun muutaman vuoden päästä aletaan kyselemään lisälapsista?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:15"]Lapset ovat 1-, 2- ja 3-vuotiaita
[/quote]
Älä esiinny aapeenä. Meidän nuorin on nyt 6-vuotias. Terveisin real ap.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:50"]Onko sinulla huono omatunto ja yrität hiljentää sen äänen hakemalla hyväksyntää täältä palstalta? Jumala näkee sydämeen asti.
[/quote]
Ei ole huono omatunto. En tarvi tai kaipaa hyväksyntää, täältä enkä muualtakaan.
-ap-