Ahdistaa tämän illan deitti ravintolassa, kun jaksan syödä vain todella vähän : (
Ihmiset suhtautuu kummallisesti, kun syön vain puolet ravintola-annoksesta, vaikka se olisi todella pieni. Mieluiten tilaisin vain jonkin pienen salaatin tai voileivän.
Nyt ollaan menossa syömään kiinalaista ja minua ahdistaa jo valmiiksi. Mitä mun kannattaa tilata. En esim jaksa kahta kevätrullaa, mutta tykkään esim peking-keitosta. Voinko tilata vain sellaisen?
Kommentit (15)
Ketään? Deitti tulee kohta hakemaan!
Ap
Voit syödä pelkän keiton, tai salaatin. Mitä vain haluat.
Voi ei! Ehkä meen sitten sillä keitolla ja 12 cl punaviiniä. Enempää ei vaan vatsa vedä.
Ap
Mene hoitoon. Eipä deitti kestä sua muutenkaan. Hyvä että olet edes lihavuusleikkauksessa käynyt. Vielä nuppi kuntoon.
Eiköhän henkilö, joka ahmii tupla määrät ole oudompi.
Vierailija kirjoitti:
Voit syödä pelkän keiton, tai salaatin. Mitä vain haluat.
Ihanaa! Minusta vaan tuntuu, että ihmiset suhtautuu kummasti kun syön todella vähän. Esim monet naiset kysyy suoraan olenko syömishäiriöinen! Vaikka olen todella normaalin näköinen, hyvä lihaskunto, vaikka olenkin todella hoikka ja siro. En ole yhtään sellainen ylilaihan näköinen.
Ap
Ole oma itsesi, älä mieti asiaa liikaa. Tilaat juuri sen mitä tykkäät, esim. tuon keiton. Ja syöt mitä syöt.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Ehkä meen sitten sillä keitolla ja 12 cl punaviiniä. Enempää ei vaan vatsa vedä.
Ap
Jätä se punaviini pois, niin jaksat syödä enemmän.
Ihme keloja joillakin! Haluaako ap jotenkin brassailla vähäisellä syömisellä? Jos keho ei saa tarpeeksi kivennäisiä ja vitamiineja, se alkaa kuihtua, proteiinista puhumattakaan. Nuorena selviää muutaman vuoden, mutta kyllä keho sitten muistuttaa, mitä olisi tarvinnut.
Voisit tilata vaikka lasillisen vettä.
Voisko joku neuvoa mitä kannattaa tilata, ettei mies luule minua oudoksi tai pihiksi!
En juurikaan syö ravintoloissa, niin siksi kyselen.
Ap