Kysy Naispelko27:ltä
Olen likipitäen tylsyyskuoleman partaalla ja kaipaan jotain täytettä iltaani. Aika moni on taas viimeaikoina tehnyt kaikenlaisia oletuksia minuun liittyen, niin nyt on mahdollisuus kysyä jos jotain tulee mieleen. Voin vastata vaikka majavien paritteluun liittyviin kysymyksiin ihan vain huvin ja urheilun kannalta, josko sekin aihe jotakuta mietityttää.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla palstan toiseksi seksikkäin mies?
Pahalta. Joka vuosi odotan, että sivustolla olisi iso kuva minusta ja otsikko "Palstan seksikkäin mies (ja vuosiluku)" Aina vaan jään toiseksi...
Terveisin Naispelko27
Mikä on seksikkyyttesi salaisuus?
En tiedä kyllä tähän vastausta. Oletan, että suosioni perustuu jonkinlaiseen kykyyn kirjoittaa. Näin minulle ainakin palstalaiset ovat kertoneet.
Terveisin Naispelko27
Kyllä, pidän ainakin itse kirjoitustyylistäsi ja huumoristasi aivan valtavasti. Se käy suoraan esileikistä. Oli valtava helpotus kuulla, että pidät heavy metallista. Olisi ollut sanoin kuvaamaton pettymys, jos sitten olisitkin paljastunut JVG-faniksi. En ehkä olisi toipunut siitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muistat lapsuudestasi?
Sen aikaisen parhaan kaverini kanssa toilailtiin vaikka ja mitä. Muistan lapsuudestani paljonkin asioita, niin hyviä kuin huonojakin. Lapsuudestani hauskana juttuna pidän juurikin sitä, että oli paljon tyttökavereita, hauskaa siitä tekee se pieni muutos mikä tapahtui asian suhteen. Jotain meni jossain pahasti vikaan.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Uusin ostoksesi?
Veikkaisin maaliputellia.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahalta. Joka vuosi odotan, että sivustolla olisi iso kuva minusta ja otsikko "Palstan seksikkäin mies (ja vuosiluku)" Aina vaan jään toiseksi...
Terveisin Naispelko27
En tiedä kyllä tähän vastausta. Oletan, että suosioni perustuu jonkinlaiseen kykyyn kirjoittaa. Näin minulle ainakin palstalaiset ovat kertoneet.
Terveisin Naispelko27
Kyllä, pidän ainakin itse kirjoitustyylistäsi ja huumoristasi aivan valtavasti. Se käy suoraan esileikistä. Oli valtava helpotus kuulla, että pidät heavy metallista. Olisi ollut sanoin kuvaamaton pettymys, jos sitten olisitkin paljastunut JVG-faniksi. En ehkä olisi toipunut siitä koskaan.
No huhhuh! Onpas tekstiä, että minä saatan olla osa jonkun esileikkiä. Viimeisin livemusiikkikokemukseni muuten on JVG, jätän lukijan vastuulle, että olenko fani vai en.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Terveisin Naispelko27
No huhhuh! Onpas tekstiä, että minä saatan olla osa jonkun esileikkiä. Viimeisin livemusiikkikokemukseni muuten on JVG, jätän lukijan vastuulle, että olenko fani vai en.
Terveisin Naispelko27
No voi hitsi, siinä meni yöunet!
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla taukoa palstailusta parina vuonna, koska oli joku misukka? Tai jäbäkkä?
Ihan puhdas tympiintyminen palstan ilmapiiriin oli tauon syynä. Ei ollut misukoita tai jäbäköitä. Tai oli varmasti, mutta ei minulla. En jättäisi naisen takia palstailua, mutta ehkä sivuhistoriaa pitäisi putsailla tarkemmin...
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Terveisin Naispelko27
Terveisin Naispelko27
No voi hitsi, siinä meni yöunet!
Siinähän makaat selälläsi ja silmät pyöreinä kattoa tuijottaen koko yön, ja mietit Naispelon JVG-fanitusta.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros ny, minkälainen on ihannenaisesi? Täällä olis jonossa asti tarjokkaita tekstien perusteella niin paljon että jonkunlaista esikarsintaa on pakko suorittaa.
Esiliina47
Ihannenaiseni on aika tavallinen. Luonteeltaan mukava, huumorintajuinen, luotettava, huolehtivainen (mahdollisia muksuja ajatellen). Ulkoisesti ei niinkään ole vaatimuksia, mutta mielellään suht hoikka ja minua lyhyempi, millään hiusten tai silmien värillä ei niin ole väliä, naisella ei kuitenkaan tarvitsisi olla älyttömästi tatuointeja.
Terveisin Naispelko27
Eli sinua ei kiinnosta lapsiasi hoitaa, vaan kaikki jää äidille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros ny, minkälainen on ihannenaisesi? Täällä olis jonossa asti tarjokkaita tekstien perusteella niin paljon että jonkunlaista esikarsintaa on pakko suorittaa.
Esiliina47
Ihannenaiseni on aika tavallinen. Luonteeltaan mukava, huumorintajuinen, luotettava, huolehtivainen (mahdollisia muksuja ajatellen). Ulkoisesti ei niinkään ole vaatimuksia, mutta mielellään suht hoikka ja minua lyhyempi, millään hiusten tai silmien värillä ei niin ole väliä, naisella ei kuitenkaan tarvitsisi olla älyttömästi tatuointeja.
Terveisin Naispelko27
Jopas täällä luetaan taas kuin piru raamattua. :D "Huolehtivainen" nyt vain on hyvä ominaisuus vanhemmalle kuin vanhemmalle. (Ja silti valitettavan moni – isä tai äitikään – ei sitä täytä = syy miksi asiasta pitää mainita erikseen.) Onpa huolehtivaisuudesta hyötyä myös lemmikkieläinten kanssa, jos niitä yhteiseen kotiin halajaa.
Toki sitä en sitten tiedä, että "pyytääkö" AP mielikuvapuolisoltaan sellaisia ominaisuuksia, mitä ei itse omaa. Se onkin sitten jo ihan eri juttu. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiliina47
Terveisin Naispelko27
Hah, no noinhan minä asian muotoilinki ihan kirjaimesta kirjaimeen. Jos muksuja siunaantuu niin tottakai osallistun hoitamiseen tasapuolisesti, mutta eikai se väärin ole toivoa, että naisessa olisi hoivaviettiä ja olisi huolehtivainen? En minä sellaisenkaan naisen kanssa haluaisi olla, joka sysäisi lapsen yksin minulle ja olisi muutenkin välinpitämätön.
Terveisin Naispelko27
Oliko sinulla taukoa palstailusta parina vuonna, koska oli joku misukka? Tai jäbäkkä?