Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy Naispelko27:ltä

Vierailija
15.11.2020 |

Olen likipitäen tylsyyskuoleman partaalla ja kaipaan jotain täytettä iltaani. Aika moni on taas viimeaikoina tehnyt kaikenlaisia oletuksia minuun liittyen, niin nyt on mahdollisuus kysyä jos jotain tulee mieleen. Voin vastata vaikka majavien paritteluun liittyviin kysymyksiin ihan vain huvin ja urheilun kannalta, josko sekin aihe jotakuta mietityttää.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.

Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?

Olen minä tätä asiaa joskus pohtinut. Naispelkoni on jokseenkin vuosien varrella onneksi laantunut, ennen teki tiukkaa jutella naisten kanssa yhtään mitään, mutta nykyään pystyn jopa aloittamaan jutustelun jos tilanne on jokseenkin suotuisa. Mitään parisuhdeseksipillupano-aloitteita en kuitenkaan pysty tekemään, en vaikka mikä olisi. Olen joskus aiemminkin käsitellyt aihetta täällä siten, että kaipaisin niitä hyviä kokemuksia naisista, niin sitä kautta olisi sitten jotenkin turvallisempi olla naisten kanssa tekemisissä. Nyt kun niitä on onneksi ollut, niin on pystynyt siedättymään naisten seuraan, eikä pelko ole enää ihan niin paha. Alkupelkoa on kyllä, mutta mukavien naisten seurassa se katoaa.

Suhde äitiini on mielestäni melko normaali. Ei hän ole mikään pelkääjä, eikä hän kontrolloi minua mitenkään. Ehkä siinä mielessä "erikoinen" suhde, että ollaan kyllä luultavasti normaaleja ihmisiä enemmän puhelinyhteyksissä viikottain.

Terveisin Naispelko27

Onko äitisi koskaan kannustanut sinua löytämään tyttöystävää? Saisitko häneltä luvan siihen? Koska yleensä näissä tapauksissa on mukana myös hallitseva äiti, joka estää ettei poika saakaan löytää tyttöystävää. Tämä on niin yleistä, mutta monesti pojat eivät itse edes hahmota sitä.

Kyökkipsykologien harhaisissa mielissä ehkä, ei todellisuudessa.

Vierailija
62/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla palstan toiseksi seksikkäin mies?

Pahalta. Joka vuosi odotan, että sivustolla olisi iso kuva minusta ja otsikko "Palstan seksikkäin mies (ja vuosiluku)" Aina vaan jään toiseksi...

Terveisin Naispelko27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.

Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?

Olen minä tätä asiaa joskus pohtinut. Naispelkoni on jokseenkin vuosien varrella onneksi laantunut, ennen teki tiukkaa jutella naisten kanssa yhtään mitään, mutta nykyään pystyn jopa aloittamaan jutustelun jos tilanne on jokseenkin suotuisa. Mitään parisuhdeseksipillupano-aloitteita en kuitenkaan pysty tekemään, en vaikka mikä olisi. Olen joskus aiemminkin käsitellyt aihetta täällä siten, että kaipaisin niitä hyviä kokemuksia naisista, niin sitä kautta olisi sitten jotenkin turvallisempi olla naisten kanssa tekemisissä. Nyt kun niitä on onneksi ollut, niin on pystynyt siedättymään naisten seuraan, eikä pelko ole enää ihan niin paha. Alkupelkoa on kyllä, mutta mukavien naisten seurassa se katoaa.

Suhde äitiini on mielestäni melko normaali. Ei hän ole mikään pelkääjä, eikä hän kontrolloi minua mitenkään. Ehkä siinä mielessä "erikoinen" suhde, että ollaan kyllä luultavasti normaaleja ihmisiä enemmän puhelinyhteyksissä viikottain.

Terveisin Naispelko27

Onko äitisi koskaan kannustanut sinua löytämään tyttöystävää? Saisitko häneltä luvan siihen? Koska yleensä näissä tapauksissa on mukana myös hallitseva äiti, joka estää ettei poika saakaan löytää tyttöystävää. Tämä on niin yleistä, mutta monesti pojat eivät itse edes hahmota sitä.

Ei hän ole mitenkään kannustanut sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta on hän haaveillut Naispelko-junioreista ja että minulla olisi vaimo. Itse olen näihin uteluihin yleensä antanut todellisuutta riipaisevan tarkkaan kuvaavan vastauksen siitä, että ei nyt vielä ala mitään vauvakutsuja tai hääkortteja suunnittelemaan. Kuvailisin hänen suhtautumistaan asiaan siten, että kyllähän jotkut vanhemmat kehuu lastensa laulutaitojakin ja lopputulokset nähdään sitten idolsien esikarsinnoissa.

Terveisin Naispelko27

Terveisin Naispelko27 

Vierailija
64/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahalta. Joka vuosi odotan, että sivustolla olisi iso kuva minusta ja otsikko "Palstan seksikkäin mies (ja vuosiluku)" Aina vaan jään toiseksi...

Terveisin Naispelko27

Mikä on seksikkyyttesi salaisuus?

Vierailija
65/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Ohis: Onko tällä ilmiöllä jotain nimeä? Kaipaisin aiheesta tietoa.

Vierailija
66/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin piti kysyä musiikista, mutta sitäkin näköjään jo kysytty. Hassua, kun luin tuota aiemmin tekemääsi ketjua viime vuodelta niin siellä oli minunkin viestini. Tulee oltua liikaakin täällä, vaikka nyt jotenkin tämä palsta on alkanut kyllästyttää todella viime aikoina. Minäkin olen ihmispelkoinen monien kokemusten takia. Kiva silti lukea jos sinulla menee paremmin ( ainakin käsitin niin). 

Aika moni on kommentoinut minulle sitä, että he sattuvat pelottavan usein samoihin keskusteluihin kanssani. Olet ehkä yksi uhreista. Itsekin aina ajoittain kyllästyn palstaan, tylsiä aloituksia, mielikuvituksettomia provoja, ja ihan älytöntä sensuuria.

En tiedä tilannettasi, mutta toivottavasti sinäkin saat asiat sille tolalle, että voit olla edes jokseenkin tyytyväinen asian suhteen.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
67/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros ny, minkälainen on ihannenaisesi? Täällä olis jonossa asti tarjokkaita tekstien perusteella niin paljon että jonkunlaista esikarsintaa on pakko suorittaa.

Esiliina47

Vierailija
68/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Täältä saattasit löytää kahvittelusta kiinnostuneita :)

Asun jonkinsorttisessa asuinrakennuksessa. Kahvittelu kuulostaa ahdistavalta tuntemattomien seurassa, olisi aika hiljainen kahvihetki minun osaltani. Ja olemmehan me varmaan monet kahvit juoneet tässä palstaillessakin.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
69/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatko naisvihamielisiä juttuja yliksellä?

En. Käyn kyllä silloin tällöin ylikselläkin naureskelemassa kaikenlaisille jutuille. Jotenkin siellä on ihan kaikki vedetty niin äärimmilleen, että se on jo omanlaisessa typeryydessään ihan hauskaa. Se omanlaisensa vittuilun kulttuuri siellä on mielestäni jokseenkin mainiota seurattavaa. Onhan siellä toki ihan syöpäistäkin juttua, mutta itse olen osunut enemmänkin sellaisiin lankoihin joissa on ihan suht asiallinen meininki, ja porukka suhtautuu AP:n juttuun auttavaisesti ja asiallisesti.

Terveisin Naispelko27 

Vierailija
70/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt maksullisilla. Voisit ostaa palvelun joltain lempeältä jättilolloiseltahuoralta, jonka tissejä vasten saisit itkeä kokemuksiasi. Saisit myöspillua, jos et ole sen päälle päässyt könyämään.

En ole käynyt. Joskus olen asiaa pohtinut ja vakavasti harkinnut, mutta tullut siihen lopputulemaan, että ei ole minua varten. Olisi jotenkin hankala asennoitua siihen, että ensimmäinen yhdyntäkerta olisi sellaisen naisen kanssa, joka ei minua edes halua ilman, että maksan kipurahaa hänelle siitä, että viettää muutaman minuutin seurassani. Olisihan se tietty keino saada se yhdyntäkokemus, muttamutta...

Terveisin Naispelko27

Vierailija
71/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet horoskoopiltasi? Veikkaan jotain vesimerkkiä...

Vierailija
72/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit jos joku ihan kivan oloinen nainen pyytäisi sua treffeille? 

Jaa-a. Riippuu ehkä siitä mitä mentäisiin tekemään. Kahvittelu ei kauheasti nappaisi, koska olisi jotenkin väkinäistä yrittää keksiä jutun aihetta. Ei kauheasti huvittaisi kuunnella kuinka lusikka kilisee kupissa kun ei ole juteltavaa. Jonkun tutumman naisen kanssa voisi mennä vaikka kahvillekin kun voisi ehkä vapaammin puhua mistä tahansa. Olisin kauhusta kankeana joka tapauksessa jos joku nainen kysyisi treffeille, ehkä kuitenkin suostuisin jos vain tajuaisin mitä tapahtuu.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
73/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Mikä on seksikkyyttesi salaisuus?

En tiedä kyllä tähän vastausta. Oletan, että suosioni perustuu jonkinlaiseen kykyyn kirjoittaa. Näin minulle ainakin palstalaiset ovat kertoneet.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
74/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros ny, minkälainen on ihannenaisesi? Täällä olis jonossa asti tarjokkaita tekstien perusteella niin paljon että jonkunlaista esikarsintaa on pakko suorittaa.

Esiliina47

Ihannenaiseni on aika tavallinen. Luonteeltaan mukava, huumorintajuinen, luotettava, huolehtivainen (mahdollisia muksuja ajatellen). Ulkoisesti ei niinkään ole vaatimuksia, mutta mielellään suht hoikka ja minua lyhyempi, millään hiusten tai silmien värillä ei niin ole väliä, naisella ei kuitenkaan tarvitsisi olla älyttömästi tatuointeja.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
75/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo harkitsin, että ootko mun kaveri. Ihan kaikki täsmää, ikä vain heittää pari vuotta.

Mutta mun kaveri tekee kirjoitusvirheitä, sinä et. Joten sinulla sitten on vain hengenheimolainen.

Vierailija
76/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet horoskoopiltasi? Veikkaan jotain vesimerkkiä...

Härkä

Terveisin Naispelko27

Vierailija
77/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että kirjoittaen olet melko "suulas" mutta livenä et alkuunkaan? Mitenkäs se nyt näin?

Vierailija
78/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo harkitsin, että ootko mun kaveri. Ihan kaikki täsmää, ikä vain heittää pari vuotta.

Mutta mun kaveri tekee kirjoitusvirheitä, sinä et. Joten sinulla sitten on vain hengenheimolainen.

Minullahan ei kavereita ole, joten sinällään en osu kohdalle. Ja teen minäkin kirjoitusvirheitä, enkä ole aina ihan varma yhdyssanoistakaan. Mutta mukava kuulla, että maailmaan mahtuu Naispelkoja, vaikka ihan kaikki eivät ehkä asiasta niin innoissaan olekaan.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
79/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muistat lapsuudestasi?

Vierailija
80/92 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että kirjoittaen olet melko "suulas" mutta livenä et alkuunkaan? Mitenkäs se nyt näin?

Kirjoittaen on enemmän aikaa miettiä mitä "sanoo", tai mistä puhutaan. Ja osaan minä tarvittaessa olla livenäkin suht puhelias, mutta se vaatii paljon aikaa varsinkin naisten suhteen.

Terveisin Naispelko27