Kysy Naispelko27:ltä
Olen likipitäen tylsyyskuoleman partaalla ja kaipaan jotain täytettä iltaani. Aika moni on taas viimeaikoina tehnyt kaikenlaisia oletuksia minuun liittyen, niin nyt on mahdollisuus kysyä jos jotain tulee mieleen. Voin vastata vaikka majavien paritteluun liittyviin kysymyksiin ihan vain huvin ja urheilun kannalta, josko sekin aihe jotakuta mietityttää.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mukavalta kaverilta, mitä välil oon nähny siun kommentteja. :) Millasta musiikkia kuuntelet ja onko siul lempikappaletta? M25
No kiitos, samoin! Huomasin eräänä iltana, että olit joutua palstamammojen repimäksi kun he kilpailivat suosiostasi. Se on sitä rokkitähden elämää :D
Ja kuuntelen aika monipuolisesti erilaista musiikkia, pääasiassa kuitenkin sitä sellaista paholaisenkin musiikiksi tituleerattua heavy metalia. Ei ole oikeastaan mitään suosikkikappaletta tai edes yhtyettä, mutta Iron Maidenista kaikki aikas pitkälti lähti liikkeelle. Elin sopivasti sitä Lordin euroviisuhuuman aikaa kun hevi nousi suosituksi koko kansan parissa, sille tielle sitten jäin kun muut siirtyivät suomiräppiin ja muihin pinnalle ajoittain ponnahtaviin genreihin.
Terveisin Naispelko27
Joo, se ei ollu sit yhtää ahdistavaa. :D Ite en tuon tyyppistä musiikki hirveesti voi kuunella, ku se jotenki painostavaa, mut Nightwish Turusen ajoilta o yks lemppareista. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Mihin majavat laittavat sen hännän paritellessa?
Siellähän se pers... ahterissa törröttää. Joskus kuullut huhua, että laittaisivat aktin ajaksi yöpöydälle, mutta kukaan ei ole vielä saanut tätä taltioitua filmille, joten olemme vain huhupuheiden varassa.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Minulle tuota tekivät sekä tytöt että pojat, niin ylä- kuin ala-asteellakin (koko 9 vuotta). Lukioon eivät aggressiivisimmat kiusaajat enää seuranneet, lähinnä muutamat selän takana naureskelijat ja "hiljaiset hyväksyjät". Pitäisiköhän alkaa käyttää nimimerkkiä Ihmispelko27... :D (Olemme oikeasti vielä saman ikäisiäkin.)
Mutta kysytään nyt vaikka, että: onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Minulla taas ala-asteella ja nuorempana oli paljonkin tyttöjä kavereina. Osa kävi jopa yökylässä. Jostain syystä taas sitten siinä pariutumisiässä muutuin ilmeisesti kuvottavaksi. Ihmiset on tehokkaita itsetunnon tuhoamisessa jos niin haluavat tehdä. Harmittaa aina kuulla miten muillakin on samoja kokemuksia, varsinkin kun niihin osaa samaistua vähän liiankin hyvin...
11 vuotta olen ollut ilman minkäänlaisia ystäviä. Sellaisia hyvänpäivän tuttuja on muutamia, mutta ei niiden kanssa aikaa tule vietettyä tai juuri muutenkaan kuulumisia vaihdettua.
Terveisin Naispelko27
Voisitko kuvitella olevasi kuulumistenvaihtotuttuja (tai miksei parempiakin kavereita) toisen palstalaisen kanssa, vai riittääkö tällainen ajoittainen anonyymihuomio? :D
Yst.terv. aikaisempi "Ihmispelko27"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja milloin pelko naisia kohtaan alkoi?
Nyt on muuten suht vaikea kysymys... Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Ilmeisesti kuitenkin kaipaat naisten seuraa, kun tällaisella palstalla roikut, jossa suurin osa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Minulle tuota tekivät sekä tytöt että pojat, niin ylä- kuin ala-asteellakin (koko 9 vuotta). Lukioon eivät aggressiivisimmat kiusaajat enää seuranneet, lähinnä muutamat selän takana naureskelijat ja "hiljaiset hyväksyjät". Pitäisiköhän alkaa käyttää nimimerkkiä Ihmispelko27... :D (Olemme oikeasti vielä saman ikäisiäkin.)
Mutta kysytään nyt vaikka, että: onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Minulla taas ala-asteella ja nuorempana oli paljonkin tyttöjä kavereina. Osa kävi jopa yökylässä. Jostain syystä taas sitten siinä pariutumisiässä muutuin ilmeisesti kuvottavaksi. Ihmiset on tehokkaita itsetunnon tuhoamisessa jos niin haluavat tehdä. Harmittaa aina kuulla miten muillakin on samoja kokemuksia, varsinkin kun niihin osaa samaistua vähän liiankin hyvin...
11 vuotta olen ollut ilman minkäänlaisia ystäviä. Sellaisia hyvänpäivän tuttuja on muutamia, mutta ei niiden kanssa aikaa tule vietettyä tai juuri muutenkaan kuulumisia vaihdettua.
Terveisin Naispelko27
Voisitko kuvitella olevasi kuulumistenvaihtotuttuja (tai miksei parempiakin kavereita) toisen palstalaisen kanssa, vai riittääkö tällainen ajoittainen anonyymihuomio? :D
Yst.terv. aikaisempi "Ihmispelko27"
Olen minä joskus silloin 2015 yhden palstalaisen kanssa vaihdellut kuulumisia sähköpostitse. Siinä vaan on se, että tietyn ajan jälkeen se viestittely muuttuu vähän sellaiseksi väkinäiseksi kun ei oikein osaa enää tehdä tikusta asiaa. Mutta ei se ole mikään mahdottomuus vaihdella toisen palstalaisen kanssa kuulumisia. Parempaan kaveruuteen en välttämättä usko, koska sitten pitäisi jo nähdäkin useammin jne. Enkä oikein tiedä osaanko edes olla sellainen parempi kaveri kun on ollut ilman ystäviä niin kauan. Olen oppinut aika itsekkääksi.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja milloin pelko naisia kohtaan alkoi?
Nyt on muuten suht vaikea kysymys... Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Ilmeisesti kuitenkin kaipaat naisten seuraa, kun tällaisella palstalla roikut, jossa suurin osa naisia.
Ajoittain kaipaan naisten seuraa, olen sen myöntänyt. Jonkinlaiset sukupuolivietit minullakin ilmeisesti kaikesta huolimatta on olemassa. Tällaiset palstat nyt ovat lähinnä ihan yleistä sosialisoimista sukupuolesta riippumatta. Vauva.fi ja ylis taitavat olla ne Suomen aktiivisimmat keskustelualustat. Anonyymien tyyppien kanssa tässä nyt viestitellään joka tapauksessa, enhän Sinunkaan sukupuoltasi tiedä.
Terveisin Naispelko27
Miltä tuntuu olla palstan toiseksi seksikkäin mies?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla palstan toiseksi seksikkäin mies?
Aika heikoilla on kantimet jos näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.
Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?
Olen minä tätä asiaa joskus pohtinut. Naispelkoni on jokseenkin vuosien varrella onneksi laantunut, ennen teki tiukkaa jutella naisten kanssa yhtään mitään, mutta nykyään pystyn jopa aloittamaan jutustelun jos tilanne on jokseenkin suotuisa. Mitään parisuhdeseksipillupano-aloitteita en kuitenkaan pysty tekemään, en vaikka mikä olisi. Olen joskus aiemminkin käsitellyt aihetta täällä siten, että kaipaisin niitä hyviä kokemuksia naisista, niin sitä kautta olisi sitten jotenkin turvallisempi olla naisten kanssa tekemisissä. Nyt kun niitä on onneksi ollut, niin on pystynyt siedättymään naisten seuraan, eikä pelko ole enää ihan niin paha. Alkupelkoa on kyllä, mutta mukavien naisten seurassa se katoaa.
Suhde äitiini on mielestäni melko normaali. Ei hän ole mikään pelkääjä, eikä hän kontrolloi minua mitenkään. Ehkä siinä mielessä "erikoinen" suhde, että ollaan kyllä luultavasti normaaleja ihmisiä enemmän puhelinyhteyksissä viikottain.
Terveisin Naispelko27
Onko äitisi koskaan kannustanut sinua löytämään tyttöystävää? Saisitko häneltä luvan siihen? Koska yleensä näissä tapauksissa on mukana myös hallitseva äiti, joka estää ettei poika saakaan löytää tyttöystävää. Tämä on niin yleistä, mutta monesti pojat eivät itse edes hahmota sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.
Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?
Olen minä tätä asiaa joskus pohtinut. Naispelkoni on jokseenkin vuosien varrella onneksi laantunut, ennen teki tiukkaa jutella naisten kanssa yhtään mitään, mutta nykyään pystyn jopa aloittamaan jutustelun jos tilanne on jokseenkin suotuisa. Mitään parisuhdeseksipillupano-aloitteita en kuitenkaan pysty tekemään, en vaikka mikä olisi. Olen joskus aiemminkin käsitellyt aihetta täällä siten, että kaipaisin niitä hyviä kokemuksia naisista, niin sitä kautta olisi sitten jotenkin turvallisempi olla naisten kanssa tekemisissä. Nyt kun niitä on onneksi ollut, niin on pystynyt siedättymään naisten seuraan, eikä pelko ole enää ihan niin paha. Alkupelkoa on kyllä, mutta mukavien naisten seurassa se katoaa.
Suhde äitiini on mielestäni melko normaali. Ei hän ole mikään pelkääjä, eikä hän kontrolloi minua mitenkään. Ehkä siinä mielessä "erikoinen" suhde, että ollaan kyllä luultavasti normaaleja ihmisiä enemmän puhelinyhteyksissä viikottain.
Terveisin Naispelko27
Onko äitisi koskaan kannustanut sinua löytämään tyttöystävää? Saisitko häneltä luvan siihen? Koska yleensä näissä tapauksissa on mukana myös hallitseva äiti, joka estää ettei poika saakaan löytää tyttöystävää. Tämä on niin yleistä, mutta monesti pojat eivät itse edes hahmota sitä.
Tunnistin juuri itseni
T. Feministi N.
Minunkin piti kysyä musiikista, mutta sitäkin näköjään jo kysytty. Hassua, kun luin tuota aiemmin tekemääsi ketjua viime vuodelta niin siellä oli minunkin viestini. Tulee oltua liikaakin täällä, vaikka nyt jotenkin tämä palsta on alkanut kyllästyttää todella viime aikoina. Minäkin olen ihmispelkoinen monien kokemusten takia. Kiva silti lukea jos sinulla menee paremmin ( ainakin käsitin niin).
Missä asut? Täältä saattasit löytää kahvittelusta kiinnostuneita :)
Kirjoitatko naisvihamielisiä juttuja yliksellä?
Oletko käynyt maksullisilla. Voisit ostaa palvelun joltain lempeältä jättilolloiseltahuoralta, jonka tissejä vasten saisit itkeä kokemuksiasi. Saisit myöspillua, jos et ole sen päälle päässyt könyämään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsetuhoinen vai miksi haluat livekohtaamista naisvihamielisen ihmisen kanssa, jonka uinuva raivo saattaa kohdistua juuri sinuun? Henkilö on itse myöntänyt vihansa ja katkeruutensa, eikä ole ilmeisesti käsitellyt niitä mitenkään.
Mitä tekisit jos joku ihan kivan oloinen nainen pyytäisi sua treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt maksullisilla. Voisit ostaa palvelun joltain lempeältä jättilolloiseltahuoralta, jonka tissejä vasten saisit itkeä kokemuksiasi. Saisit myöspillua, jos et ole sen päälle päässyt könyämään.
Itse käyn isotissisellä maksullisella säännöllisesti. Tämä on parantanut suhtautumistani naisiin yleisestikin ja pallien tyhjäämisen jälkeen mieli on pitkään hyvä. Vaimoani ei ole seksi kiinnostanut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan koko maailman huonoin idea että jonkun jota pelottaa valmiiksi ja siihen ratkaisuksi ehdotetaan että menee KAHVILLE? Kädet tärisis mulla niin paljon että kaffet lentäis sen toisen naamalle. JA sit tulisi löysät páskat housuun. Ja sit juoksisisn punaisena niin kovaa pois kuin pääsen enkä enää ikinä haluis nähdä sitä ihmistä.
Paljon parempi idea olisi mennä vaikka KOSSULLE se poistaisi edes jännitystä ja helpottaisi käsien tärinää ja toisi itsevarmuutta!
T. miespelko 27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsetuhoinen vai miksi haluat livekohtaamista naisvihamielisen ihmisen kanssa, jonka uinuva raivo saattaa kohdistua juuri sinuun? Henkilö on itse myöntänyt vihansa ja katkeruutensa, eikä ole ilmeisesti käsitellyt niitä mitenkään.
Hmm, good point.
Lasketaanko yläasteen tanssitunnit? Jos lasketaan niin olen pitänyt montaakin naista kädestä. Jos taas ei lasketa niin enpä ole.
Terveisin Naispelko27