Kysy Naispelko27:ltä
Olen likipitäen tylsyyskuoleman partaalla ja kaipaan jotain täytettä iltaani. Aika moni on taas viimeaikoina tehnyt kaikenlaisia oletuksia minuun liittyen, niin nyt on mahdollisuus kysyä jos jotain tulee mieleen. Voin vastata vaikka majavien paritteluun liittyviin kysymyksiin ihan vain huvin ja urheilun kannalta, josko sekin aihe jotakuta mietityttää.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (92)
Itse olen M27.
Siis onko täällä toinenkin saman niminen?
Tarkoitan itse Ap:tä?
Itse olen se herkkuperse M27.
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko/suunnitteletko paluuta Naisvihaaja23:ksi?
Tavallaan olisi kyllä hauskaa nuortua. Tuo Naisvihaaja23 oli jokseenkin veetutuksen tuotetta kun minua alettiin aika rajusti syyttämään naisvihasta tiettyjen kommenttieni vuoksi. Asia meni "vähän" tunteisiin niin vaihdoin sitten nimimerkkiä. En ihan allekirjoita naisvihaväitteitä, mutta totuus on se, että olin suht katkera niihin aikoihin.
Terveisin Naispelko27
Millä muulla nimimerkillä kirjoittelet täällä.
Sillä sinä kirjoittelet täällä joka tapauksessa, ilman nimimerkkiä?
Oletko yksi ja sama tyyppi kuin Zink?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet palstaillut? Palstailitko alunperin nimimerkillä Naispelko22? Olitko tuolloin oikeasti 22-vuotias (ja tätä nykyä 27), vai onko kyseessä pelkkä niilo22-viittaus? Oletko oikeasti joku vanha kääpä?
22-vuotiaana tosiaan aloitin, mutta muistaakseni 23-vuotiaana otin sitten tauon palstailusta ja välistä jäivät Naispelko24 ja -25. Nykyään olen sitten sen 27v. eli jokseenkin kääpäytymässä.
Terveisin Naispelko27
Voi ei... Rehellinen palstailija
"Itseasissa olen uusvanha hullu. Palstasekoilu aloitettu vuodesta 2015, välissä vaan tuli "pieni" tauko.
Terveisin Naispelko26"
Mitä hauskaa on rehellisyydessä?
:(
Mitä hauskaa on höpöhöpöjuttujen satuilussa tuntemattomille ihmisille?
"Miespelko27"
Etkö tunne itseäsi?
Kuinka niin?
Koska höpötyksillä on tarkoitus hauskuuttaa itseä :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen M27.
Siis onko täällä toinenkin saman niminen?
Tarkoitan itse Ap:tä?
Itse olen se herkkuperse M27.
Kuva tai ei uskota!
Vierailija kirjoitti:
No mä olen aina kuvittellut että Zink ja Naispelko 26 / 27 ovat yksi sama henkilö.
Sen näkee tekstistä.
Miksi olet täysin huumorintajuton?
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Minulle tuota tekivät sekä tytöt että pojat, niin ylä- kuin ala-asteellakin (koko 9 vuotta). Lukioon eivät aggressiivisimmat kiusaajat enää seuranneet, lähinnä muutamat selän takana naureskelijat ja "hiljaiset hyväksyjät". Pitäisiköhän alkaa käyttää nimimerkkiä Ihmispelko27... :D (Olemme oikeasti vielä saman ikäisiäkin.)
Mutta kysytään nyt vaikka, että: onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Mihin majavat laittavat sen hännän paritellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mukavalta kaverilta, mitä välil oon nähny siun kommentteja. :) Millasta musiikkia kuuntelet ja onko siul lempikappaletta? M25
No kiitos, samoin! Huomasin eräänä iltana, että olit joutua palstamammojen repimäksi kun he kilpailivat suosiostasi. Se on sitä rokkitähden elämää :D
Ja kuuntelen aika monipuolisesti erilaista musiikkia, pääasiassa kuitenkin sitä sellaista paholaisenkin musiikiksi tituleerattua heavy metalia. Ei ole oikeastaan mitään suosikkikappaletta tai edes yhtyettä, mutta Iron Maidenista kaikki aikas pitkälti lähti liikkeelle. Elin sopivasti sitä Lordin euroviisuhuuman aikaa kun hevi nousi suosituksi koko kansan parissa, sille tielle sitten jäin kun muut siirtyivät suomiräppiin ja muihin pinnalle ajoittain ponnahtaviin genreihin.
Terveisin Naispelko27
Kai ymmärrät olevasi uhri ja ongelmasi ovat naisten aiheuttamia. Tämän tajuaminen voisi helpottaa oloa. Auttoi itsellä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt sentään! Zinccis on itsevarma mutta sekava, naispelko27 on arka mutta täysipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen aina kuvittellut että Zink ja Naispelko 26 / 27 ovat yksi sama henkilö.
Sen näkee tekstistä.
Ei todellakaan! Zinque on täysin kirjoitustaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.
Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?
Olen minä tätä asiaa joskus pohtinut. Naispelkoni on jokseenkin vuosien varrella onneksi laantunut, ennen teki tiukkaa jutella naisten kanssa yhtään mitään, mutta nykyään pystyn jopa aloittamaan jutustelun jos tilanne on jokseenkin suotuisa. Mitään parisuhdeseksipillupano-aloitteita en kuitenkaan pysty tekemään, en vaikka mikä olisi. Olen joskus aiemminkin käsitellyt aihetta täällä siten, että kaipaisin niitä hyviä kokemuksia naisista, niin sitä kautta olisi sitten jotenkin turvallisempi olla naisten kanssa tekemisissä. Nyt kun niitä on onneksi ollut, niin on pystynyt siedättymään naisten seuraan, eikä pelko ole enää ihan niin paha. Alkupelkoa on kyllä, mutta mukavien naisten seurassa se katoaa.
Suhde äitiini on mielestäni melko normaali. Ei hän ole mikään pelkääjä, eikä hän kontrolloi minua mitenkään. Ehkä siinä mielessä "erikoinen" suhde, että ollaan kyllä luultavasti normaaleja ihmisiä enemmän puhelinyhteyksissä viikottain.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittele muilla nimimerkeillä. Tällä nimimerkillä olen jo itselleni kaivanut niin monta hautaa, että ihan turha piiloutua enää muiden nimimerkkien tai nimettömyyden taakse. Samaan mainittakoon, että en ole Zink.
Terveisin Naispelko27
Oletko koskaan pitänyt ketään naista kädestä? (Äitiä ja hoitotätejä ei lasketa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mukavalta kaverilta, mitä välil oon nähny siun kommentteja. :) Millasta musiikkia kuuntelet ja onko siul lempikappaletta? M25
Te käytte hyvin yhteen, voisitte olla jopa sama henkilö
Kauan sitte kadonnu veli? o_O Juu, nään hänes kyl itteeni. M25
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täysin huumorintajuton?
Mielestäni olen oikeinkin huumorintajuinen. Mutta ehkäpä se sitten johtuu jostain todentamattomasta autismista tai vastaavasta. Mistäpä näistä tietää.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27
Minulle tuota tekivät sekä tytöt että pojat, niin ylä- kuin ala-asteellakin (koko 9 vuotta). Lukioon eivät aggressiivisimmat kiusaajat enää seuranneet, lähinnä muutamat selän takana naureskelijat ja "hiljaiset hyväksyjät". Pitäisiköhän alkaa käyttää nimimerkkiä Ihmispelko27... :D (Olemme oikeasti vielä saman ikäisiäkin.)
Mutta kysytään nyt vaikka, että: onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Minulla taas ala-asteella ja nuorempana oli paljonkin tyttöjä kavereina. Osa kävi jopa yökylässä. Jostain syystä taas sitten siinä pariutumisiässä muutuin ilmeisesti kuvottavaksi. Ihmiset on tehokkaita itsetunnon tuhoamisessa jos niin haluavat tehdä. Harmittaa aina kuulla miten muillakin on samoja kokemuksia, varsinkin kun niihin osaa samaistua vähän liiankin hyvin...
11 vuotta olen ollut ilman minkäänlaisia ystäviä. Sellaisia hyvänpäivän tuttuja on muutamia, mutta ei niiden kanssa aikaa tule vietettyä tai juuri muutenkaan kuulumisia vaihdettua.
Terveisin Naispelko27
Oletko miettinyt, että pelkosi naisia kohtaan olisi mielenterveyden ongelma, johon voisi saada ihan hoitoakin? Yleensähän nämä lähtevät siitä, että miehellä on huonot sosiaaliset taidot ja hän ikäänkuin ajautuu vääriin tilanteisiin vääränlaisten naisten kanssa, puhuu itse jotain aivan typerää ja pilaa mahdollisuutensa. Sen jälkeen seuraava tilanne on aina vaikeampi, kun on jo lastia epäonnistuneista sosiaalisista tilanteista.
Minkälainen suhteesi on omaan äitiisi? Onko hänkin samanlainen pelkääjä vai pitääkö hän sinut kurissa?