Kysy Naispelko27:ltä
Olen likipitäen tylsyyskuoleman partaalla ja kaipaan jotain täytettä iltaani. Aika moni on taas viimeaikoina tehnyt kaikenlaisia oletuksia minuun liittyen, niin nyt on mahdollisuus kysyä jos jotain tulee mieleen. Voin vastata vaikka majavien paritteluun liittyviin kysymyksiin ihan vain huvin ja urheilun kannalta, josko sekin aihe jotakuta mietityttää.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (92)
Kuinka kauan olet palstaillut? Palstailitko alunperin nimimerkillä Naispelko22? Olitko tuolloin oikeasti 22-vuotias (ja tätä nykyä 27), vai onko kyseessä pelkkä niilo22-viittaus? Oletko oikeasti joku vanha kääpä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et täytä vuosia, oletko siis vampyyri?
Melkein yhtä kalpea ainakin olen. Täytän minä vuosia, mutta en ihan piakkoin. Olen ollut Naispelko27 vasta muutamia kuukausia.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet palstaillut? Palstailitko alunperin nimimerkillä Naispelko22? Olitko tuolloin oikeasti 22-vuotias (ja tätä nykyä 27), vai onko kyseessä pelkkä niilo22-viittaus? Oletko oikeasti joku vanha kääpä?
22-vuotiaana tosiaan aloitin, mutta muistaakseni 23-vuotiaana otin sitten tauon palstailusta ja välistä jäivät Naispelko24 ja -25. Nykyään olen sitten sen 27v. eli jokseenkin kääpäytymässä.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta nimimerkin ”Naispelko26” kirjoituksia löytyy viime vuodelta.
Palstalla kun kiertää kaikenlaista huhua, niin kysytään nyt ihan kohteelta itseltään:
Millainen on elämäntilanteesi? Opiskeletko, oletko töissä? Asusteletko kaupungin itsemurhayksiössä, omistusasunnossa, vaiko jossain siltä väliltä? Mitä harrastat? Kuinka paljon vietät aikaa palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22-vuotiaana tosiaan aloitin, mutta muistaakseni 23-vuotiaana otin sitten tauon palstailusta ja välistä jäivät Naispelko24 ja -25. Nykyään olen sitten sen 27v. eli jokseenkin kääpäytymässä.
Terveisin Naispelko27
Voi ei... Rehellinen palstailija
"Itseasissa olen uusvanha hullu. Palstasekoilu aloitettu vuodesta 2015, välissä vaan tuli "pieni" tauko.
Terveisin Naispelko26"
Mitä hauskaa on rehellisyydessä?
:(
Mitä teet jos nainen tulee vastaan pimeällä kujalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
"Itseasissa olen uusvanha hullu. Palstasekoilu aloitettu vuodesta 2015, välissä vaan tuli "pieni" tauko.
Terveisin Naispelko26"
Mitä hauskaa on höpöhöpöjuttujen satuilussa tuntemattomille ihmisille?
Itse ainakin tämän semianonymiteetin turvin kerron jopa rumankin rehellisesti omasta elämästäni palstalla.
"Miespelko27"
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3590504/saa-kysella-mita-mieleen-juolah…
Vuositentti
Kappas, en muistanut, että olen noinkin äskettäin tehnyt vastaavan. Sen muistin, että joskus palstailun aloittaessani tein vastaavan. Varmaan löytyy kymmenen muutakin, ei sitä kaikkea kirjoittamaansa turhuutta muista. No mahtuu kai tänne sitten taas yksi vuositentti joukkoon.
Terveisin Naispelko27
Miten ja milloin pelko naisia kohtaan alkoi?
Haaveiletko/suunnitteletko paluuta Naisvihaaja23:ksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Terveisin Naispelko26"
"Miespelko27"
Etkö tunne itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla kun kiertää kaikenlaista huhua, niin kysytään nyt ihan kohteelta itseltään:
Millainen on elämäntilanteesi? Opiskeletko, oletko töissä? Asusteletko kaupungin itsemurhayksiössä, omistusasunnossa, vaiko jossain siltä väliltä? Mitä harrastat? Kuinka paljon vietät aikaa palstalla?
Olen töissä. Asun ihan riittävän isossa vuokrakämpässä. Harrastelen eräilyä, liikuntaa monissa muodoissa, kaikenlaista pientä nikkarointia ynnä muuta näpertelyä. Palstailuajoista on paha mennä sanomaan kun en enää ihan niin aktiivisesti täällä pyöri. Ehkä yhteensä parisen tuntia päivässä yleensä, joskus enemmän joskus vähemmän. Ennen suunnilleen asuin täällä.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos nainen tulee vastaan pimeällä kujalla?
En ole onneksi moiseen tilanteeseen joutunut, mutta oletettavasti teen reitinmuutoksen tai pistän silmät kiinni ja pidätän hengitystä.
Terveisin Naispelko27
Vaikutat mukavalta kaverilta, mitä välil oon nähny siun kommentteja. :) Millasta musiikkia kuuntelet ja onko siul lempikappaletta? M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Terveisin Naispelko26"
"Miespelko27"
Etkö tunne itseäsi?
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mukavalta kaverilta, mitä välil oon nähny siun kommentteja. :) Millasta musiikkia kuuntelet ja onko siul lempikappaletta? M25
Te käytte hyvin yhteen, voisitte olla jopa sama henkilö
Vierailija kirjoitti:
Miten ja milloin pelko naisia kohtaan alkoi?
Nyt on muuten suht vaikea kysymys... Joskus yläasteella aloin välttämään vastakkaista sukupuolta, ja jokseenkin pelkäämään. Ehkä voisi tarkentaa, että 15-vuotiaana. Pelko alkoi siitä kun jouduin tyttöjen kiusaamisen, pilkkaamisen ja vähättelyn kohteeksi, tätä jatkui vuosia ja se oma kelpaamattomuus juurtui päähän. Samalla alkoi välttää naisten seuraa, koska olihan minulle kerrottu miten paska ihminen kaikkinensa olen, joten en halunnut kenenkään kärsivän seurastani. Siitä lähtien olen varonut ja pelännyt naisten seuraa.
Terveisin Naispelko27