Saa kysellä mitä mieleen juolahtaa
Olen tällä hetkellä sen verran tylsistynyt, että ajattelin antaa mahdollisuuden esittää kysymyksiä taivaan ja maan väliltä. Ehkä saamme aikaan jonkinlaista keskustelua ja minä saan tapettua aikaa sen tunnin verran, että pääsen katsomaan rikospaikkaa ja palstakin painuu unten maille sen jälkeen.
Olen kyllä itseäni koskeviin kysymyksiin vastaillut ennenkin, mutta ainakin viimeaikaiset keskustelut ovat poistuneet aikas äkkiä. Ehkä mieluummin peräänkuuluttaisin ihan yleistä keskustelua ihan mistä tahansa mihin voisi muutkin kirjoittelijat yhtyä ja saada pidempääkin ajatustenvaihtoa aikaan. Tai sitten kysyä sen perinteisen "miksi pelkäät naisia?" Aihe on vapaa. Toivottavasti...
Terveisin Naispelko26
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisissa pelottaa?
Lyhyesti sanottuna mahdollinen ilkeys. Pääasiassa olen saanut kokea naisilta ikävää kohtelua, ja kun minäkin kuitenkin olen sellainen ihminen joka tahtoisi kokea itsensä hyväksytyksi vastakkaisen sukupuolen toimesta, niin se jatkuva hyljeksiminen ja jonkinlainen alistaminen on tuhonnut itsetunnon ihan totaalisesti mitä tulee naisasioihin. Olen varmaan sen verran herkkä ihminen kuitenkin, että en oikein niitä ilkeitä pakkeja ja muita epäasiattomuuksia kestä niin hyvin kuin normaalit miehet.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi rakkauden?
Jumala.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Kuinka satunkin aina samaan ketjuun kanssasi. Oli sitten kyseessä mikä vaan. Mitä tahtoisit sanoa naiselle joka puolestaan pelkää miehiä jonkin verran?
Koska olen ihan kaikkialla, ja sinä(kin) palstailet ihan liikaa.
Enpä minä oikein osaa muuta sanoa kuin, että harmillista, että sinäkin olet päätynyt jostain syystä siihen pisteeseen ettei voi luottaa vastakkaisen sukupuolen hyvyyteen. Voisin toivotella tsemppejä sun muuta, mutta tiedän ihan omasta takaa sen, että siitä pelosta/epäluottamuksesta on aika vaikea päästä eroon sanoipa kuka mitä tahansa. Sanat ei kuitenkaan muuta ihmisten kokemuksia mihinkään, ja niin kauan kuin ne kokemukset toistaa itseään, niin ei ole mitään mahdollisuutta päästä niistä kokemistaan asioista ylitse.
Terveisin Naispelko26
Kuinka satunkin aina samaan ketjuun kanssasi. Oli sitten kyseessä mikä vaan. Mitä tahtoisit sanoa naiselle joka puolestaan pelkää miehiä jonkin verran?