Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille ihmisruuhkassa mitätön olo?

Vierailija
13.03.2014 |

Siis jos menette vaikka kaupungille tai jonnekin suureen kauppaan yms. ruuhka-aikaan, niin tuleeko teille siellä koskaan sellainen olo että olette oikeastaan maailmassa merkityksetön koska ihmisiä on niin paljon. Tai mitä fiiliksiä teille yleensä tulee?

Mulle itselle tulee usein tuollainen mitätön ja merkityksetön olo, lisäksi tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee. Mutta koen sen mitättömyyden tunteen jotenkin vapauttavana - tajuan, ettei omat ongelmani ja vainoharhailuni olekaan niin suuria, miltä ne omassa päässä yksin mietiskellessä tuntuvat. Isossa ihmismassassa saa uutta perspektiiviä.

Vierailija
2/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, kun tiedostan muutenkin että ihmisiä on aika monta muutakin kuin minä, ei tule yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki muut ovat erilaisia ja olen ainoa ajatteleva ihminen maailmassa

Vierailija
4/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varmaan koska olen pitkä, ihmiset tuijottavat ja yritän keskittyä omaan tekemiseeni. Ehkä hieman yksinäinen olo jollakin tavalla, koska siellä on niin paljon ihmisiä, mutta kaikki ovat vieraita ja kukaan ei puhu toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi