Pojastani on tod näk tulossa vanhapoika lassukka
On ujo, omissa oloissaan viihtyvä, tietokonenörtti. En vaan pysty näkemään, että sillä ois joskus vaimo ja lapsia. Oon ehkä huono äiti ollut tai jotain, vaikka kaikkeni oon tehnyt. Voiko 10-vuotiaasta pojasta jo nähdä tulevan lassukan vai onko tää vain äidin huolta. Isää pojalla ei oo, mutta läheisiä sukulaisia hyviä miehenmalleja paljon, joiden kanssa poika on tekemisissä. Mutta on vaan niin nössykkå, tosi rakas ja ei mua haittaa, vaikka ois aina yksin ilman puolisoa, mutta huolestuttaa.
Kommentit (49)
Enemmän olen kyllä lapsen äidistä huolissani.
Mun lapseni (nyt 7 v) rakentaa aikuisena kuulemma jonkinlaisen bunkkerin tai puumajan itselleen ja sinne ei muita tule. Vaimoa tai lapsia ei kuulemma koskaan hanki, ne vaan häiritsisivät. :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:33"]
Varmaan on masentunut kun ei ole isää. Pienimunainen vässykkä-lassukka. Ei saa naista koskaan itselleen. Itsemurha-ainesta. Ala jo henkisesti valmistautumaan hautajaisiin.Adoptoi joku ihana lapsi Afrikasta.
[/quote]
Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa??!! Ap on aidosti huolissaan pojastaan. Voisitte osoittaa edes jotain kunnioitusta!!!!
[/quote]
Niin, että on huolissaan pojastaan koska saattaa tulla Lassukka?!! Vähän jotain rajaa provoilijoille vastatessa. Poka on 10-vuotias, muka. Epäilenpä koko pojan olemassaoloa. Ei kukaan normaali äiti tuollaisia pohdiskele, järki käteen nyt!
Harvinaisen typerä provo tai ainakin toivottavasti on sellainen. Kukaan ei oikeasti omasta lapsestansa noin ajattele tai jos ajattelee niin siloin on omassa päässä jotain vikaa.
Mitä itse teemaan tulee niin ei vielä 10-vuotiaasta voi vetää mitään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Jos hän on vielä 30-vuotiaana samanlainen niin silloin hän on todennäköisesti sitä loppuelämänsä mutta sitten voidaan myös kysyä, että mitä sitten. 10% väestöstä ei pariudu koko elämänsä aikana ollenkaan. Syystä tai toisesta, tahdostaan tai tahtomattaan.
Ihan hyvältähan tuo kuulostaa, ei kait sitä jo etukäteen kannata vaivata itseään kaiken maailman ongelmilla (ellei sitten ole luontaisesti ongelmahakuinen). Luulen, että niitä voi sitten ratkoa, jos ja kun niitä - ehkä mahdollisesti, toivottavasti ei - ilmaantuu. Mites ap-mamma sitten itse: olisiko kovinkin tyydyttävää hommata sinun itsellesi mörököllimulli, siinähän sitä olisi miehen mallia ihan äiskän viekussa sitten pojalle ja äidillä ihan kiva unilelunalle;)
Ja joo, on kannustettu ja on harrastus (nörttiharrastus, ei halua mitään fudista tms) ja koulussa pärjää ym. ap
Tuollainen minäkin olin, mutta niin vain minustakin kehkeytyi kaunis nuori nainen, jolla on mies ja lapsi :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:08"]
Tuollainen minäkin olin, mutta niin vain minustakin kehkeytyi kaunis nuori nainen, jolla on mies ja lapsi :)
[/quote]
Ehkä AP:nkin lapsesta kehkeytyy vielä kaunis nainen.
Nössykkä ja lassukka on eri. Kyllä siitä ihan hyvä mies tulee!
Kyllä ne lassukan piirteet alkavat tulemaan tuossa iässä esille. Poika tuskin on mikään kovin suosittu. Pahoitteluni, en usko että voit enää mitään. :(((
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Ehkä AP:nkin lapsesta kehkeytyy vielä kaunis nainen.
[/quote]
Toivotaan parasta. Kaunis nuori nainen voisi olla parempi kuin ruma peräkammarin poika :)
Eivätkö aika monet pojat kuitenkin ole ujoja ja tykkää tietokoneista?
No, minun rakas avomieheni oli ujo nörttipoika, nyt tekee väitöskirjaa. Tai no nörttihän se on vieläkin :)
Täällä sama huoli 15 veestä. On kyllä komea ja raamikas, vaikka itse sanonkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:18"]Täällä sama huoli 15 veestä. On kyllä komea ja raamikas, vaikka itse sanonkin.
[/quote]
Kyllä sitten piNppiä heruu :)
Mun tuttu oli kolmekymppiseksi samanlainen. Sitten tunnusti olevansa homo ja sai rohkeutta etsiä miesystävän ja muuttaa pois vanhanaikaisten vanhempiensa luota. Kauan hän joutui kärsimään, mutta toivottavasti hänen elämänsä nyt vihdoin alkaa!
Ei nörttiydellä ole mitään tekemistä katkeran naisvihamielisyyden kanssa.
Ja kyllähän nörtit saavat naisia, eivät ehkä vielä lukiossa mutta kyllä sitten aikuisena. Eivät ehkä paljon ja baarista iskettynä, mutta kuitenkin riittävästi pariutuakseen. Naisia jotka haluavat ns. kunnon miehen.
Lassukalla on päässä vikaa, nörtillä ei välttämättä mitään vikaa. Mun kaikki serkut oli tollaisia nörttipoikia ja kaikki viettää ihan normaalia elämää. Nuorin ei vielä ainakaan tunnusta tyttöystävää, mutta kai lukiopoika ehtii.
Nörtti ei ole sama asia kuin lassukka. Myönnettäköön, nörtit ei kelpaa lukiossa, mutta Otaniemi tekee ihmeitä nuorelle miehelle.
No minusta on huolestuttavampaa, että parisuhde ja lapset näyttävät olevan sellainen normi, että 10-vuotiaastakin ollaan jo huolissaan...