Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojastani on tod näk tulossa vanhapoika lassukka

Vierailija
13.03.2014 |

On ujo, omissa oloissaan viihtyvä, tietokonenörtti. En vaan pysty näkemään, että sillä ois joskus vaimo ja lapsia. Oon ehkä huono äiti ollut tai jotain, vaikka kaikkeni oon tehnyt. Voiko 10-vuotiaasta pojasta jo nähdä tulevan lassukan vai onko tää vain äidin huolta. Isää pojalla ei oo, mutta läheisiä sukulaisia hyviä miehenmalleja paljon, joiden kanssa poika on tekemisissä. Mutta on vaan niin nössykkå, tosi rakas ja ei mua haittaa, vaikka ois aina yksin ilman puolisoa, mutta huolestuttaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:55"]

Olipas tullut vastauksia. En mä julma ole. Oon vaan huolissani välillä ja kai sitä kaikenlaisia miettii vai ettekö te muka koskaan mieti, että millainen on lastenne tulevaisuus ja minkälainen perhe heillä tulee olemaan ja millainen elämä yms. Suloinen poika ja tosi rakas, mukava luonne. Itsellä parisuhteen löytäminen oli lähes mahdottomuus. Ehkä ei kuitenkaan lapsilleni. ap

[/quote]

jos poika rakas ja mukava luonne, mikä ongelma, vaikka loppuelämänsä eläisi sinun kanssasi tietokone seurana?

Vierailija
2/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasukka on Laasasen ajatusten kannattaja, ei välttämättä nörtti. Tiedän monia naisia, jotka ovat innostuneita nimenomaan nörttimiehistä. Kunhan ei heittäydy ylimieliseksi ja vihamieliseksi eikä ala vaalia äärikonservatiivisia ajatuksia, voi etenkin viimeistään yliopistossa olla kuumaa kamaa tyttöjen (tai poikien) silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 05:28"]

Lasukka on Laasasen ajatusten kannattaja, ei välttämättä nörtti. Tiedän monia naisia, jotka ovat innostuneita nimenomaan nörttimiehistä. Kunhan ei heittäydy ylimieliseksi ja vihamieliseksi eikä ala vaalia äärikonservatiivisia ajatuksia, voi etenkin viimeistään yliopistossa olla kuumaa kamaa tyttöjen (tai poikien) silmissä.

[/quote]

Mutta jonkinlaiset sosiaaliset taidot täytyy kuitenkin olla, eikä mieluusti saisi olla täysin "nolo".(tyyli, kroppa, puhetapa jne.)

Vierailija
4/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojasta tulee, tai on jo tullut. Mitä sitten, kunhan saa elätettyä itsensä. Mulla on sekä veli että yksi tuttu vapaaehtoisesti poikamiehiä heteroita, he eivät ole halunneet naista samaan kämppään. Molemmilla menee hyvin. Mun poika on kyllä hiljainen ja lievä aspergerkin, mutta kun on kiltti, ei juo lainkaan, ei polta, osaa siivota ja laittaa ruokaa niin voisi monelle naiselle silti kelvata. Mutta hän on niin ujo, että ei taida koskaan onnistua. Uskon hänen olevan onnellinen silti omissa oloissaan, kunhan saa ohjelmoida. Onneksi hänellä on aktiivisempi pikkuveli, jonka kanssa ovat läheisiä, joten ei ihan syrjäydy sitten kun meistä vanhemmsita aika jättää. Me kuljetamme laskettelemaan, keilaamaan yms. mistä vain on kiinnostunut poikia yhdessä, kun käy kotona, opiskelee siis jo muualla ohjelmointia. Yksilölajeista tykkää, ei joukkue-. Liikunta on kuitenkin tärkeää kun istuu paljon. Poika on myös erittäin kohtelias kaikille. 

Vierailija
5/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 06:29"]

Mun pojasta tulee, tai on jo tullut. Mitä sitten, kunhan saa elätettyä itsensä. Mulla on sekä veli että yksi tuttu vapaaehtoisesti poikamiehiä heteroita, he eivät ole halunneet naista samaan kämppään. Molemmilla menee hyvin. Mun poika on kyllä hiljainen ja lievä aspergerkin, mutta kun on kiltti, ei juo lainkaan, ei polta, osaa siivota ja laittaa ruokaa niin voisi monelle naiselle silti kelvata. Mutta hän on niin ujo, että ei taida koskaan onnistua. Uskon hänen olevan onnellinen silti omissa oloissaan, kunhan saa ohjelmoida. Onneksi hänellä on aktiivisempi pikkuveli, jonka kanssa ovat läheisiä, joten ei ihan syrjäydy sitten kun meistä vanhemmsita aika jättää. Me kuljetamme laskettelemaan, keilaamaan yms. mistä vain on kiinnostunut poikia yhdessä, kun käy kotona, opiskelee siis jo muualla ohjelmointia. Yksilölajeista tykkää, ei joukkue-. Liikunta on kuitenkin tärkeää kun istuu paljon. Poika on myös erittäin kohtelias kaikille. 

[/quote]

Eihän sun poika oo "vanhapoika", kun kuitenkin harrastaa liikuntaa.

Vanha poika on sellainen kumararyhtinen vätys nyhvääjä. Vihaa fyysistä rasitusta.

Vierailija
6/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kasvattama mies.

Vierailija
7/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen nähnyt miehestäni kuvia lapsuudessa ja se oli ihan samanlainen. On vieläkin omissa oloissaan viihtyvä, mutta tehnyt menestyksekään nörttiuran ja päässyt tosi hyviin naimisiin :-)

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:07"]

On ujo, omissa oloissaan viihtyvä, tietokonenörtti. En vaan pysty näkemään, että sillä ois joskus vaimo ja lapsia. Oon ehkä huono äiti ollut tai jotain, vaikka kaikkeni oon tehnyt. Voiko 10-vuotiaasta pojasta jo nähdä tulevan lassukan vai onko tää vain äidin huolta. Isää pojalla ei oo, mutta läheisiä sukulaisia hyviä miehenmalleja paljon, joiden kanssa poika on tekemisissä. Mutta on vaan niin nössykkå, tosi rakas ja ei mua haittaa, vaikka ois aina yksin ilman puolisoa, mutta huolestuttaa.

[/quote]

Vierailija
8/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsella varmasti isä on tai sitten on alkuun saatettu keinohedelmöityksellä. Kukaan nainen ei yksin voi lasta saada.

Vierailija
9/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:07"]

[/quote]Ei voi nähdä? Miten koulu menee?? Yritä saada esim musiikkiharrastus.

Vierailija
10/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika ujo nuorena tyttönä ja nyt aika suulas akka.

Vierailija
11/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:07"]

[/quote]Ei voi nähdä? Miten koulu menee?? Yritä saada esim musiikkiharrastus.

[/quote]

Hyvin menee koulu ja harrastus on. Ei oo ainakaan tässä vaiheessa kiinnostunut musiikista. Mun mielestä pääasia, että on ees joku harrastus. ap

Vierailija
12/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 06:29"]Mun pojasta tulee, tai on jo tullut. Mitä sitten, kunhan saa elätettyä itsensä. Mulla on sekä veli että yksi tuttu vapaaehtoisesti poikamiehiä heteroita, he eivät ole halunneet naista samaan kämppään. Molemmilla menee hyvin. Mun poika on kyllä hiljainen ja lievä aspergerkin, mutta kun on kiltti, ei juo lainkaan, ei polta, osaa siivota ja laittaa ruokaa niin voisi monelle naiselle silti kelvata. Mutta hän on niin ujo, että ei taida koskaan onnistua. Uskon hänen olevan onnellinen silti omissa oloissaan, kunhan saa ohjelmoida. Onneksi hänellä on aktiivisempi pikkuveli, jonka kanssa ovat läheisiä, joten ei ihan syrjäydy sitten kun meistä vanhemmsita aika jättää. Me kuljetamme laskettelemaan, keilaamaan yms. mistä vain on kiinnostunut poikia yhdessä, kun käy kotona, opiskelee siis jo muualla ohjelmointia. Yksilölajeista tykkää, ei joukkue-. Liikunta on kuitenkin tärkeää kun istuu paljon. Poika on myös erittäin kohtelias kaikille. 

[/quote]

Näin se varmasti on. Minun poika on myös todella kohtelias kaikille. Varmaan joku ohjelmoija hänestäkin tulee. ap

Vierailija
13/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona kertaa parempi vaikka tulisi mikä vässykkä,lassukka,kuin ryyppäävä epärehellinen mulkku!

Vierailija
14/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nörttiys itsessään ole este pariutumiselle. Kaikki riippuu nörtin omista elämänvalinnoista. Jos hän opiskelee TKK:lla ja kehittää edes välttävän sosiaalisen osaamistason, hän saa varmasti naisen 25-30 vuotiaana, jos on mieleltään edes auttavan terve. Ei mitään seksipetoa tai missiä, mutta tavallisen, yleensä ujon ja sosiaalisesti hieman kömpelön, perheen haluavan akateemisen naisen. Minulle ja monelle kaverilleni kävi juuri noin. Siihen asti naisten silmissä ala-arvoinen nörttiorkesteri alkoi kummasti kelvata, kun ne samalla tavalla sosiaalisesti estoiset naiset alkoivat haluta turvallisia ja mukavia miehiä perheen perustamiseen. Suurin osa silloin pariutuneista on edelleen yhdessä pian 20 vuoden jälkeen.

Mutta kehityksen voi tyriä, jos antaa nörtteilyn mennä överiksi, esim. vain pelaa eikä kouluttaudu kunnolla, eristäytyy sairaalloisesti, ajautuu päihdeongelmaan tai katkeroituu vihaamaan naisia sinä vuosikymmenenä kun on heidän silmissään sukupuolisesti pelkkää biojätettä.

Vierailija
15/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:16"]

Miljoona kertaa parempi vaikka tulisi mikä vässykkä,lassukka,kuin ryyppäävä epärehellinen mulkku!

[/quote]

Parempi kenelle? Katkeroituneet yksinäiset miehet ovat paljon onnettomampia kuin ne ryyppäväät mulkut, jotka eivät ole katkeroituneita yksinäisiä miehiä. Ilmeisesti ei-lassukoista ryyppäävistä mulkuista on naisillekin enemmän iloa, kun he niin mielellään heitä valitsevat, jos vaihtoehtona on lassukka.

Vierailija
16/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt pelottaa! On kuulemma Lassukka jos kannattaa Laasasen ajatuksia Vaimokkeeni taitaa olla Lassukka, kun jakaa Laasasen mielipiteet. Pistänkö pihalle?. Vai onko Laasasen mielipiteissä ja ajatuksissa jotain, jonka voi ostaa?

Vierailija
17/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toi Lassukkakreisi vaudissa. Pysy pois viikko!

Vierailija
18/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:55"]

Olipas tullut vastauksia. En mä julma ole. Oon vaan huolissani välillä ja kai sitä kaikenlaisia miettii vai ettekö te muka koskaan mieti, että millainen on lastenne tulevaisuus ja minkälainen perhe heillä tulee olemaan ja millainen elämä yms. Suloinen poika ja tosi rakas, mukava luonne. Itsellä parisuhteen löytäminen oli lähes mahdottomuus. Ehkä ei kuitenkaan lapsilleni. ap

[/quote]

Kuulepa, mulla on ollut kaksi peliriippuvaista nörttipoikaa aikoinani. Nyt kummatkin ovat jo naimisissa ja lapsiakin löytyy. Onnellisia perheenisiä.

10-vuotiaalla ja aikuisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Joten älä huolehdi aivan turhia!

Vierailija
19/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:34"]

Taas toi Lassukkakreisi vaudissa. Pysy pois viikko!

[/quote]

Joo, pimeä tapaus. Varmaan hänen elämänsä hienoin hetki tuo omasta mielestään nerokkaan sanan "keksiminen" :)

Vierailija
20/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:33"]

Varmaan on masentunut kun ei ole isää. Pienimunainen vässykkä-lassukka. Ei saa naista koskaan itselleen. Itsemurha-ainesta. Ala jo henkisesti valmistautumaan hautajaisiin.Adoptoi joku ihana lapsi Afrikasta.

[/quote]

Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa??!! Ap on aidosti huolissaan pojastaan. Voisitte osoittaa edes jotain kunnioitusta!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän