Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojastani on tod näk tulossa vanhapoika lassukka

Vierailija
13.03.2014 |

On ujo, omissa oloissaan viihtyvä, tietokonenörtti. En vaan pysty näkemään, että sillä ois joskus vaimo ja lapsia. Oon ehkä huono äiti ollut tai jotain, vaikka kaikkeni oon tehnyt. Voiko 10-vuotiaasta pojasta jo nähdä tulevan lassukan vai onko tää vain äidin huolta. Isää pojalla ei oo, mutta läheisiä sukulaisia hyviä miehenmalleja paljon, joiden kanssa poika on tekemisissä. Mutta on vaan niin nössykkå, tosi rakas ja ei mua haittaa, vaikka ois aina yksin ilman puolisoa, mutta huolestuttaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on masentunut kun ei ole isää. Pienimunainen vässykkä-lassukka. Ei saa naista koskaan itselleen. Itsemurha-ainesta. Ala jo henkisesti valmistautumaan hautajaisiin.Adoptoi joku ihana lapsi Afrikasta.

Vierailija
42/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ylös, ulos ja lenkille. Siitä se reipastuu, komistuu ja sporttisena "sosiaalinen arvo" ikätovereiden keskuudessa nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai elämän tarkoitus nyt ole saada naista. Anna pojan rauhassa vaikka vaan olla koneella loppuelämänsä, kunhan on onnellinen.

Vierailija
44/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtithän on sitten aikuisena huippusuosittuja pariutumisen suhteen, vaikka nuorena pilkattuja. Kunhan tyyppi pääsee työelämään, kunnollisella hyvin tienaavalla nörttimiehellä on valtava kysyntä, koska hän on lupaavaa perheenisämateriaalia, toisin kuin moni ulospäinsuuntautuneempi ja "jännittävämpi" tyyppi.

Olen itse töissä it-alan firmassa joka on täynnä nörttejä, enkä yhtäkään tiedä joka olisi paritta jäänyt. Ei, vaikka osa on ulkoisesti varsin epäviehättäviä: lyhyitä, erittäin huonosti pukeutuvia, ruipelolaihoja tai vähän pullukoita...

Vierailija
45/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia voi torjua opettamalla poika siivoamaan, pesemään omat pyykkinsä ja tiskaamaan tai huolehtimaan tiskit koneeseen. Omatoimisuus ja itsestään huolehtiminen ovat avainsanat, kun pystyy elämään ilman että nainen tekee kaiken valmiiksi on jo vahvoilla. Vanhapoika hänestä voi silti tulla mutta ei lassukkaa sentäs.

Vierailija
46/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:37"]

No ei kai elämän tarkoitus nyt ole saada naista. Anna pojan rauhassa vaikka vaan olla koneella loppuelämänsä, kunhan on onnellinen.

[/quote]

"Onko naisen saaminen miehen elämän tärkein päämäärä?"

Suuri väittelyilta -taltiointi aiheesta

Vierailija
47/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, miten julmia naiset voivat olla jopa omia poikiaan kohtaan :(

Vierailija
48/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut vastauksia. En mä julma ole. Oon vaan huolissani välillä ja kai sitä kaikenlaisia miettii vai ettekö te muka koskaan mieti, että millainen on lastenne tulevaisuus ja minkälainen perhe heillä tulee olemaan ja millainen elämä yms. Suloinen poika ja tosi rakas, mukava luonne. Itsellä parisuhteen löytäminen oli lähes mahdottomuus. Ehkä ei kuitenkaan lapsilleni. ap

Vierailija
49/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pojassasi ole mitään vikaa, vaikka hänestä kasvaisi "lassukka". Vika on naisissa, jos ja kun eivät osaa arvostaa reiluja, kiltteja ja tasa-arvoa kannattavia moderneja miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme