Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva palkka viikon kissojen hoidosta?

Vierailija
13.03.2014 |

Lähden viikon lomalle ja ajattelin pyytää sukulaistyttöä hoitamaan kissoja. Hoidoksi riittää, että käy kerran päivässä ruokkimassa ja putsaa hiekkalaatikon. Lisäksi saisi vapaaseen käyttöön ok-talon jos haluaa (asuu omassa kämpässä, joten ei välttämättä halua meillä asustaa).

Kaikki ruoat ostan toki kattiloille, mutta ajattelin korvaukseksi vaivasta 100€. Onko mielestänne liikaa / liian vähän?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:43"]

Siis apua :D Eihän tutun hoitoapua voi verrata samaan, kuin mitä kissahoitoloissa otetaan. Kissahoitolat on bisnestä, kilometrin päähän autoilu vartiksi päivässä ei ole edes mikään homma :D Lisäksi kissahoitola tarjoaa vähän eri palvelut kuin laatikon putsaamisen. Eikä kukaan aikataulujaan varmasti sen takia liiemmin joudu muuttelemaan. Eri asia jos olisi kyseessä koira, ja pitäisi käydä 4 x lenkeillä päivässä, pitää seuraa jne. 100 e on yläkanttiin oleva korvaus mun mielestä, niin pienestä vaivasta on kuitenkin kyse. Luultavasti tyttö on siitä jo innoissaan ja varmasti tulee toiste!

[/quote]

WOW? Mitä sä kuvittelet kissahoitolassa tapahtuvan?!

Ne on pienissä häkeissä ja saa ruoan....ja puhtaat hiekat sillointällöin.

Vierailija
42/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä, että kissat saavat olla kotona ja lisäksi taloakin tulee siinä samalla vahdittua. Lisäksi tarvitsen tulevaisuudessakin hoitajaa, joten haluan että kaikille jää hyvä mieli :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissojen hotellissa oli ihan iso oma huone, ja pääsivät myös ulkotarhaan. Leluja ja kiipeilymahdollisuuksia oli huoneissa ja toki tuossa ulkotilAssa. Siisti ja hyvä paikka. Toki vein myös omia tuttuja leluja, maton, nukkumaalustoja myös mukana, eli oli tutut hajut yms.

Vierailija
44/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jokapäiväinen käyminen vaatii kyllä usein oman aikataulun miettimistä ja suunnittelua, eli sen takia tuosta ei voi ihan niin vaan laskea tuntipalkkaa.

100 euroa on hyvä, jos haluaa että tulee toistekin.

Vierailija
45/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 on hyvä summa. Hyvä, että joku tuttu tulee, on se kissoille parempi. Mäkin mieluummin ottaisin jonkun kotiin, mutta vaikea löytää ketään useammaksi viikoksi.

Vierailija
46/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa kuulostaa ihan hyvältä. Luultavasti tyttö kuitenkin myös hiukan seurustelee tai leikkii kissojen kanssa, joten ei se käynti ihan vartissa mene ja onhan se selvä vaiva joka päivä sitoutua käymään. Ja tosiaan, kun vähän yläkanttiin maksaa, niin sama hoitaja tulee mielellään toisenkin kerran.

Vierailija
47/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään satanen. Tytönhän täytyy aikataulumuutosten lisäksi tunkea kätensä elukoittesi paskaan joka päivä ja on vaarassa saada ties minkä toksoplasman.

Vierailija
48/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kissoja hoideta niitä palvellaan ;)

Vierailija
49/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kissoja ja matkojen aikana kaverit on hoitanut kissojani. Olen myös hoitanut kavereiden kissoja, joten kokemusta löytyy asiasta.

Mun mielestä 100 euroa on ihan sopiva summa. Oma vaivansa hoitamisesta tulee kuitenki vaikka matka ei olekaan tuota pidempi. Itselle on käynyt muutaman kerran niin että kissan hoidosta ei ole maksettu mitään tai korvaus on ollut mitätön, melkeimpä loukkaava ja se on ollut viimeinen kerta kun olen kissaa hoitanut.

Ilmainen kissan hoitaja en suostu olemaan, etsiköön sellaisen jostain muualta.

Vierailija
50/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaakos hoitaja verot ym. sivukulut? Jos maksaa sitten ymmärrän 100,- taksan, muuten en.

Vierailija
51/57 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidin naapurin koiraa (ruokin ja lenkitin) moneen kertaan viikon ajan. En koskaan kehdannut mitään siitä pyytää! Eikä mitään tarjottu!

Vierailija
52/57 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha keskustelu, mutta olen ihan pihalla... Olen hoitanut nuoruudessani kissoja ilmaiseksi eikä ole tullut mieleenikään, että siitä pitäisi maksaa...! Mutta nyt aikuisena olen ottamassa kaksi hoitokissaa (rotukissaa) 1,5 kk:ksi tuntemattomalta ihmiseltä. Miten maksupolitiikka menee tällaisessa tapauksessa?? Meillehän tulee kulujakin ainakin kissan ruuasta.

Vierailija
53/57 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon 59€ on sopiva mielestäni jos ei ole kissaihmisiä niin sitten ehkä 100€

Vierailija
54/57 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runotytto78 kirjoitti:

Tämä on vanha keskustelu, mutta olen ihan pihalla... Olen hoitanut nuoruudessani kissoja ilmaiseksi eikä ole tullut mieleenikään, että siitä pitäisi maksaa...! Mutta nyt aikuisena olen ottamassa kaksi hoitokissaa (rotukissaa) 1,5 kk:ksi tuntemattomalta ihmiseltä. Miten maksupolitiikka menee tällaisessa tapauksessa?? Meillehän tulee kulujakin ainakin kissan ruuasta.

Yleensä kissan omistaja hoitaa lemmikille tutut ruoat sinne hoitopaikkaan jo valmiiksi.

Vierailija
55/57 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten turvallisuudn vuoksi suosittelen 2x käynnit aamu ja ilta,  jos jotain tapahtuu niin kissa ei joudu esim, odottelee jumissa jossain 24h et joku tulee? Voi käydä huonosti. :/

Vierailija
56/57 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 euroa on ihan ok. Voithan tuoda jonkun tuliaisen lisäksi, jos viela mietityttää. Suklaalevyn tms.

Vierailija
57/57 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 euroa päivä on minusta minimi jos hoitaja on naapurista eikä tarvitse matkakuluja?

Maksaisin mieluummin enemmän kuin vähemmän jotta saisin kissoista pitävän joihin katit tottuisivat, ja hoitajalla olisi siedettävän korvauksen myötä kiinnostusta hoitaa heitä myös tulevaisuudessa?

Itse toiminut kissa-setänä tutulle nimellisellä korvauksella mutta jollekulle nuoremmalle pieni lisätienesti tuskin haittaisi. Minulle riittää se jotta saan rapsuttaa ja nauttia kissoista siinä samalla koskei ole omia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi