Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
Ei mitään hajua. Kysyisit kansalaisuuksista, niin voisin antaa jonkin luvun.
M34
Alle 200 ja ikää 41. Nainen olen. Nyt kolmatta vuotta suhteessa. Aiempi pitkä suhteeni oli avoin.
11, joista kahden kanssa olen seurustellut
N29
Mieti vähän kirjoitti:
Onpa täällä löyhämoraalisia ihmisiä, toivottavasti ette kovin montaa sukupuolitautia ole sairastaneet.
Itsellä tasan 2, nainen, ikä 44 v. Naimisissa. :)
Älä lässytä. Sukupuolitauteja 0.
N50
Ja mitäs hlvttiä se sulle kuuluu, stnan kyylä?
Nainen 43v. 9 kumppania, joista 8 kanssa seurustellut.
Mieheni kanssa olen ollut 25 vuotta.
Neitsyys meni 14-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua. Kysyisit kansalaisuuksista, niin voisin antaa jonkin luvun.
M34
Berliinin kävijä?
Kuusi seksikumppania. Näistä yksi oli yhdeksänvuotinen suhde, toinen puolivuotinen tapailu ja kolmas reilun kahden vuoden mittainen fwb-suhde parhaan kaverini kanssa. Loput kolme jääneet yhteen iltaan joko tarkoituksella tai vahingossa: kaksi oli ihan rehellisiä yhden illan juttuja ja se kolmas alkoi potentiaalisena tapailuna mutta osoittautui pettymykseksi.
Ikää 41. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
0, N24
Miksi yläpeukut? :o
Mielenkiintoinen nähdä kun pattayan mies ilmoittaa omansa. Oliko vuodessa lähes 200 naista😋
mies52v
no,toi alzhemikkia tai joku muu pukkaa päälle, ei noitoita muista keikkee.
mut noita eri-ikäisiä tulee välillä pyörimään kovastikkin, ja eri värisiä, juuu, moikka iskä ja ukki,
emmä tiedä,iäästä mittään. jooi, siellähän se heiluu.
1, 49v, nainen. Saman miehen kanssa 34v.
N 36. En jaksa muistaa kaikkia, mutta n. 70. Pääasiassa kaikki ennen ikävuotta 25. Loput 5 nyt kypsemmällä iällä.