Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
0 seksikumppania, kahta ihmistä olen suudellut.
m45
N44, 75 kumppania. Parikymmentä vuotta yks ja sama.
44v nainen, kaksi seksikumppania, pitkiä parisuhteita.
Vajaa 40kpl. Lyhyempiä ja pidempiä suhteita. Harrastin seksiä viimeksi maaliskuussa. N39
Olen 38v nainen, seksikumppaneita on yksi...tai oikeastaan ehkä puolikas, koska harrastimme ainoastaan suuseksiä.
Jos yhdyntää mietitään niin 1 =)
N49
Onpa täällä löyhämoraalisia ihmisiä, toivottavasti ette kovin montaa sukupuolitautia ole sairastaneet.
Itsellä tasan 2, nainen, ikä 44 v. Naimisissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää isojen kumppanimäärien alapeukuttajat
Aika outo huumorintaju sinulla. Minua ei ole koskaan ylä-tai alapeukut naurattaneet. Ei missään ketjussa.
Ps. Itse en ole peukuttanut tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 25v n
Laiska frikidi, aktivoidu nyt äkkiä, olet ihan selvästi mitä parhainta "ns vaimomatskua"
Ap myöntää huijanneensa tämän ensimmäisen kommentin, ketju meinasi hukkua, epätoivoinen yritys nostaa keskustelu.
Mieti vähän kirjoitti:
Onpa täällä löyhämoraalisia ihmisiä, toivottavasti ette kovin montaa sukupuolitautia ole sairastaneet.
Nämä luvut taitavat olla lähinnä Porvoossa kirjattuja.
9. Kaksi ensimmäistä seurustelukumppaneita, sen jälkeen erinäisiä säätöjä / yhden yön juttuja, joista osa olisi saanut jäädä panematta.
N31
Mieti vähän kirjoitti:
Oletko kuullut ehkäisystä? Ymmärrän toki, että tuon ikäinen ajattelee, että seksiä saa harrastaa ainoastaan parisuhteessa olevat ja sinkut saavat kitua, kunnes löytävät vakituisen kumppanin.
Tai siis en ymmärrä. Yhtään.
mies 44v,18 kumppania,16 niistä maksullisia