Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Mieti vähän kirjoitti:
Onpa täällä löyhämoraalisia ihmisiä, toivottavasti ette kovin montaa sukupuolitautia ole sairastaneet.
Itsellä tasan 2, nainen, ikä 44 v. Naimisissa. :)
Oletko kuullut ehkäisystä? Ymmärrän toki, että tuon ikäinen ajattelee, että seksiä saa harrastaa ainoastaan parisuhteessa olevat ja sinkut saavat kitua, kunnes löytävät vakituisen kumppanin.
Tai siis en ymmärrä. Yhtään.
"...tuon ikäinen"??? Minkälaisina fossiileina pidät päälle nelikymppisiä ihmisiä? Mitä ihmettä? Kunhan joskus itse olet sen ikäinen, niin ymmärrät ihmettelyni.
Mieti vähän kirjoitti:
Onpa täällä löyhämoraalisia ihmisiä, toivottavasti ette kovin montaa sukupuolitautia ole sairastaneet.
Itsellä tasan 2, nainen, ikä 44 v. Naimisissa. :)
Kenellä siis on oikeus nauttia seksistä ja läheisyydestä? Onko jossain lista? Haluaisin tarkistaa, onko nimeni siinä.
Mikä siitä yhdestä tai kahdesta tekee moraalisesti hyväksyttävän ja miksi ne mahdolliset muut ovat löyhän moraalin merkki? Miten sen hyväksyttävän henkilön tunnistaa? Esim. kuka minun seksikumppaneistani on hyväksyttävä tyyppi, kun olen harrastanut seksiä muutaman kymmenen miehen kanssa, mutta en ole koskaan ollut parisuhteessa? Eli kenen kanssa olisin saanut olla vai enkö kenenkään?
Entä onko sinun nykyinen miehesi ollut aiemmin jollekin löyhää moraalia mutta sinulle hyväksyttävä? Entä jos sinä jumitatkin koko elämäsi sen löyhääjän kanssa? Eikö se vasta kauheaa olekin?
N37, 0. Haluaisin kyllä löytää kumppanin mutta alkaa olla jo mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v nainen, seksikumppaneita on yksi...tai oikeastaan ehkä puolikas, koska harrastimme ainoastaan suuseksiä.
Höh, seksiä sekin on. Ei seksin määritelmään tarvita penetraatiota. Paitsi jos itse koet neitsyyden menettämiseksi sen tarpeelliseksi, mutta seksiä se on joka tapauksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 - 100. M37. Lähes kaikki yhden illan juttuja.
Eli seksikertoja sinulla on tuhansia vähemmän kuin parisuhteessa elävillä.
Minun käy sinua sääliksi ja samalla vähän kadehdin naistesi määrää, koska itsekin haluaisin paneskella monia vieraita naisia.
Minä sen sijaan huomaan olevani jossain määrin kateellinen heille, joilla on pitkät suhteet ja vain yksi tai kaksi kumppania. Oma, 9v:n suhde päättyi joitain kuukausia sitten, eikä minua kiinnosta siellä täällä paneskelu, vaan tosiaankin toivoisin tasaista ja pysyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä yli parinkymmenen menevät luvut ovat kyllä jo tosi ällöjä. En ikinä haluaisi miestä, joka on maannut yli 20 naisen kanssa.
Miten luulet, että saat selville jos sulla on uusi mies, kuinka monta kumppania on ollut? Kukaan puhu välttämättä totta.
Mahdotonta selvittää totuutta.
Nainen 55 v ja yksi seksikumppani eli mieheni. Noin 5700 panoa suoritettuna.
N35 - nolla. Ja noissa lukemissa pysyykin.
Vierailija kirjoitti:
0 M29. Sinänsä aika jännä, koska seksiä tekee mieli monta kertaa päivässä.
Ei seksikumppanien määrä kerro mitään libidosta. Minulla on (nainen) vähän seksikumppaneita, mutta haluan seksiä joka päivä. En kuitenkaan kykene irtosuhteisiin, joten jos en ole parisuhteessa, masturboin.
Miten teillä joillakin on mielipiteitä muiden ihmisten seksielämästä? Sehän on henkilökohtaisin osa-alue. Miten se teihin vaikuttaa?
Olen 25-vuotias nainen, 13 seksikumppania.
1. Ollut jo yli 30v. N 50