Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
700 kun tuli täyteen lakkasin laskemasta M72
3. Luokkakaveri, entinen kollega, ja vaimo. Kuriositeetti: Kaikki suomenruotsalaiset.
Mies noin 60v.
M60 ja 1 kumppani eli vaimoni jo 32 vuotta.
Vaimolla ennen tapaamistamme n. 90 ja liittomme aikana n. 30. Siis alle 1 vuodessa. Sovittu, että ei tuttuja. Siis tyttöjen risteilyillä, toisella paikkakunnalla olevilla koulutuspäivillä, kylpylälomalla jne. Miehiä, joita ei todennäköisesti uudelleen tapaa. Tällaisen virkistysretken jälkeen on meillä makkarassa pitkään kiihkeämpää. Itse en vierasta halua.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ennen tapaamistamme n. 90 ja liittomme aikana n. 30. Siis alle 1 vuodessa. Sovittu, että ei tuttuja. Siis tyttöjen risteilyillä, toisella paikkakunnalla olevilla koulutuspäivillä, kylpylälomalla jne. Miehiä, joita ei todennäköisesti uudelleen tapaa. Tällaisen virkistysretken jälkeen on meillä makkarassa pitkään kiihkeämpää. Itse en vierasta halua.
Makkarissa ei makkarassa
2 eli ensirakkauteni ja vaimoni. Avioliitto 30 vuotta. Vaimolla n. 10 ennen tapaamistamme. Liiton aikana muutama.
M52
Yli 1000, en ole laskenut, voi olla 2000 tai 5000.
Olen ollut sinkku parisuhteiden välissä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kiihottavampi tieto. Kuinka monta kumppania vaimoilla on ollut avioliiton aikana? Haluan että vaimoa ei nai kahdesti sama mies. Avioliittoa 15 vuotta ja vieraita noin 30. Ennen minua vaimolla oli ollut vain kolme miestä. Ikää 40.
Jos otetaan huomioon yhdyntään asti menneet, niin yksi.
Jos taas suihinotot, sormetukset ja käsihoidot, määrä kasvaa yhdeksällä, jos nyt kaikki muistin.
Yksi noista on tosin rajatapaus, koska sain hyväillä pillua vain vaatteiden läpi. Tosin hän sai orgasmin niinkin, eli ehkä sen voi laskea mukaan.
M57
Enemmän kuin 50, vähemmän kuin 100. Tarkka kirjanpito puuttuu. M55